Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,376 total)
  • Author

Haha, din dagbok ger alltid ett gott skratt.

Lima wrote:
    Haha, din dagbok ger alltid ett gott skratt.

Hehe, det bjuder vi på! ;)

Lika bra att redovisa dagens pass nu också. Rätt gott ändå att träna på fm.. EFTER frukosten o innan lunch :) Funderar på att försöka slänga in en kortare morgonpromenad innan.. 45min eller ngt bara. Lite för att få igång kroppen o göra hunden glad!

Iaf, dagens rygg o axelpass!

Lats: 20kg*15, 35*11, 40*11, 45*13(gissa om jag fick hjälp på sista..!)45*11, 55*7
    Cable rodd: 25kg*15, 35*10, 40*8, 50*6*2
    Hantelrodd: 12,5*10, 20*8, 25*8, 30*6
    Axelpress m. hantlar: 6kg*16, 8*11, 9*10, 12,5*8, 15*6
    Axelpress i smith framför o bakom huvudet: stång* 3 set
    Utåt: 3kg*15, 4*13, 5*12, 5*10, 4*12 superset–>
    Flies: 4kg*15, 6*13, 7*12, 7*10

Dagens pass gick ok! Energin var inte på topp o axeln har börjat krångla lite igen, men ANNARS gick det bra! Ryggen kändes för första gången på länge lite starkare än vanligt! :ike:
    Nu behöver jag massaaaage.. känner mej stel som satan i nacken o ryggen. Bläsch!

Nu är planen att ta en siesta innan det är dax för lite kardio.. får se om jag är sugen på en lite längre promenad ute eller om det blir bandet eller crosstrainer inomhus..

PEEEACE!

malawiglenn wrote:
    väldigt fina bilder :)

Hehe, tack så mkt! :emo-thumb

Ja jävlar… blev en liten napp o sen var jag redo för promenad! Frisk luft är ju inte fel :) Blev exakt 60 min. Helt ok.

Gjorde iordning en smoothie innan jag gick, behövde höja motivationen lite :P Sitter med den nu.. o så läskigt god blev den! Tror det va de vispade äggen som gjorde sitt ;) Fluffig o fin!

2 vispade ägg, ner med frysta hallon o blåbär o mjölk, mixa o sen rör ner ett mått prottepulver o 1 nypa vanilinpulver. Sen fick det stå o mysa i kylen under den timmen jag va ute. Voila!

Pixi wrote:
    Ja jävlar… blev en liten napp o sen var jag redo för promenad! Frisk luft är ju inte fel :) Blev exakt 60 min. Helt ok.

Gjorde iordning en smoothie innan jag gick, behövde höja motivationen lite :P Sitter med den nu.. o så läskigt god blev den! Tror det va de vispade äggen som gjorde sitt ;) Fluffig o fin!

2 vispade ägg, ner med frysta hallon o blåbär o mjölk, mixa o sen rör ner ett mått prottepulver o 1 nypa vanilinpulver. Sen fick det stå o mysa i kylen under den timmen jag va ute. Voila!

Den där smoothien lät ruggigt god!

Starkt av dig att promenera i 60 min, jag skulle ha tröttnat efter 10 :D

Nic Nordin wrote:
    Den där smoothien lät ruggigt god!

Starkt av dig att promenera i 60 min, jag skulle ha tröttnat efter 10 :D

Den va så satans god så jag va tvungen att göra en idag också! ;)
    Mm… men det är rätt gött att gå ändå… när man kommit in i en takt!

Idag var det BEN på schemat! Lyckades va på gymmet redan innan 10… YEES! Snart har jag vänt dygnet rätt igen! :)

Blev en 29mins walk på bandet innan passet… tråååkigt!
    Knäböj:stång*12, 10kg*10, 20*8, 30*8, 40*6*2
    Benpress: 40kg*12, 80*11, 100*10, 120*10, 140*8, 80*15
    Lårcurl: 3plattor*10*4 superset–>
    Benspark: 25kg*12, 35*10, 45*10, 50*8
    Liiite mage

Har varit så satans hungrig hela dagen… konstigt, det brukar jag inte vara annars.. 😥 Men, det finns en förklaring..
    Mensvärken från helvetet. VARFÖR I HELVETE MÅSTE TJEJER BÅDE HA MENS OCH FÖDA BARN?????! [/b]

Nu ska jag gå o hänga mej, dränka mej och skjuta mej… känns nog lite bättre efter det… :(

Det är fan stabila benpressar du kör ditt lilla benmonster… ;)

Ni tjejer slipper iaf raka ansiktet (alltid något)… :D

Tommy Ivarsson wrote:
    Det är fan stabila benpressar du kör ditt lilla benmonster… ;)

Ni tjejer slipper iaf raka ansiktet (alltid något)… :D

Haha, jaa, du höll ju koll på benövningarna idag ;) O jag fick godkänt iaf?!

DUUU!! VET DU hur mkt tjejer har att raka/plocka/vaxa!? :p O när vi blir gamla får vi tantmustasch till på köpet!

Pixi wrote:
    Haha, jaa, du höll ju koll på benövningarna idag ;) O jag fick godkänt iaf?!

DUUU!! VET DU hur mkt tjejer har att raka/plocka/vaxa!? :p O när vi blir gamla får vi tantmustasch till på köpet!

Nu är ju inte jag där längre å kan hålla koll på djupet ;) det är rätt bra vikter du tränar med måste jag säga!

Pixi wrote:
    Har varit så satans hungrig hela dagen… konstigt, det brukar jag inte vara annars.. 😥 Men, det finns en förklaring..
    Mensvärken från helvetet. VARFÖR I HELVETE MÅSTE TJEJER BÅDE HA MENS OCH FÖDA BARN?????! [/b]

Nu ska jag gå o hänga mej, dränka mej och skjuta mej… känns nog lite bättre efter det… :(

Vet PRECIS hur det är och det är inte alls lätt att behöva hålla koll på kcal när den elaka röda är på G. Själv skiter jag i allt den dagen eller två i månaden för det funkar inte då, inget funkar då. Efter ett par dagar känns det bättre och man är tillbaka igen. Lider med dig.

Pixi wrote:
    Har varit så satans hungrig hela dagen… konstigt, det brukar jag inte vara annars.. Men, det finns en förklaring..

Varför måste alltid man som man/coach/pojkvän alltid få lyssan på just DET tjatet varje månad:p!?

Livet e ett evigt lidande , Budda.

Pixi wrote:

Vet du hur många av de manliga i denna sport som rakar sig överallt…till och med ryggen! Tur att man e thai:whistle:! Fortsätt kör på tjejen och låt inte lite hormoner slå ut dig;)!

Äsch mens är bara en anledning att få vara nere och tröstäta. LÖJLIGT!

Fan kom tillbaka när du inte får upp den eller får för tidig utlösning!

Cuttan wrote:
    Nu är ju inte jag där längre å kan hålla koll på djupet ;) det är rätt bra vikter du tränar med måste jag säga!

Nää, lite tråkigt att du flytt… Men du kör på bra ändå också! ;) Tackar! Jo, Träningen går fortfarande bra!

Lima wrote:
    Vet PRECIS hur det är och det är inte alls lätt att behöva hålla koll på kcal när den elaka röda är på G. Själv skiter jag i allt den dagen eller två i månaden för det funkar inte då, inget funkar då. Efter ett par dagar känns det bättre och man är tillbaka igen. Lider med dig.

Nää… det är galet, sånna sockerbegär man får då :( Proppade mej full med värktabletter o har försökt sova så mkt som möjligt o kört på med träningen som vanligt ändå. Sägs ju att det är bra att röra på sej… men faan vad det tar emot!! :p
    Nu är jag dock tillbaka o passet idag gick kanon! :D

biffen669 wrote:
    Livet e ett evigt lidande , Budda.

Vet du hur många av de manliga i denna sport som rakar sig överallt…till och med ryggen! Tur att man e thai:whistle:! Fortsätt kör på tjejen och låt inte lite hormoner slå ut dig!

Haha, näää, så illa är det inte ju! ;)
    :D Jo, jag vet att killarna rakar sej överallt.. INFÖR tävlingar iaf! ;)
    Nu är jag back in game o kroppen vet återigen vem det är som bestämmer!

Gustaf Lindberg wrote:
    Äsch mens är bara en anledning att få vara nere och tröstäta. LÖJLIGT!

Fan kom tillbaka när du inte får upp den eller får för tidig utlösning!

Det är en vääldigt bra anledning att vara förbannad o otrevlig!! Hoppas för din skull att du kommer o hälsar på under ”rätt” veckor ;)
    Äsch… att inte få upp den är väl ingenting.. är väl bara att spjälka upp den eller sluta ligga med folk som eg behöver påse över huvudet för att vara Doable..

På tal om det, när har du tänkt komma o träna??!

Först o främst, JAG VÄGDE 60,9KG I MORSE(ok, vid middag!!) NÄR JAG VAKNADE!![/b] Så jäkla nöjd! Hade ju ätardag igår, men höll mej ändå i kragen, så lördagstreatet blev tacos :)

Idag var jag riktigt trött o seg, så smäckte TRE koppar kaffe, en PWO hemma och en energidryck när jag kom till gymmet… Jag blev fasen lite piggare i mitten av passet ändå! Hehe. Gott det, för kroppen var på G, men inte huvudet, först..!

Rygg o axlar blev det denna söndagskväll!
    Bred lats: 20kg*15, 35*10, 40*10, 50*10, 60*8 PB!, 45*12
    Cable rodd: 25kg*12, 35*10, 45*8, 55*6*2
    Bred rodd: 25kg*10, 35*10, 40*8
    Hantelrodd: 15kg*10, 20*10, 25*10, 30*8
    Axelpress: 6kg*16, 4*12, 12,5*7
    Axelpress i smith, framför o bakom huvudet: 3 superset
    Utåt: 3kg*12, 4*11, 5*10, 6*9, 7*7 PB tror jag fan!! 8) superset –>
    Flies: 4kg*12, 6*11, 8*8*2
    Lösa chins: 7 eller 8 stycken… Fick visserligen lite hjälp, men lösa har jag inte kört sen i höstas!! :D SWEET!!!!

Är jäävligt nöjd över dagens pass!! Att fortfarande kunna sätta PB känns jävla gött! Jag hade aldrig pallat det om jag inte haft hjälp med pass av nya träningskompisen.. Så det är NICE!

Nu blir det dusch o kvällsgröt så jag orkar upp imon bitti till ett tidigt Fm pass :) Blir ben är det tänkt.. Ska köra på Nautilus imon så det blir lite annorlunda pass än vanligt. Blir nog bra ;)

Peace out people o ha en fortsatt trevlig söndag!

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.