Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,376 total)
  • Author
    hannav86 wrote:
    Åh åh åh!!!! Jag älskar det också! Jag sa ju att du skulle fatta! Hur vackert är de inte? Är ni i kapstaden? Hur gott är vinet? Äääälskar det!
    Äh, de är bara att gräva ner flaskor i kläder i resväskan. Det är liksom afrika, ingen bryr sig!
    Du måste bara berätta ALLT!!!

Ha det bäst nu och hälsa mitt kära favvoland!

Kramar!

Hahaha!! Ja, det var ju verkligen inte som jag hade väntat mej… det var MYCKET bättre!!! :D Druckit vin varje dag o ätit som en häst av den underbara maten!! Japp, bodde på Ritzhotellet i Kapstaden(den med den snurrande restaurangen!!)
    Fick med mej 5 flaskor hem så ska se till o njuta ;) Nu är jag precis hemkommen och heelt jävla död! över 24h resande…
    ska sova som en sten inatt så det blir en rejält tokpass på gymmet imon! hehe.

HELT UNDERBART!!
    Rekomenderar alla att besöka Sydafrika!!
    (Hanna, nästa gång du åker, då hänger jag med! ;) )

Igår var jag på gymmet för att få igång kroppen igen..! Körde ett hyffsat lätt ryggpass+lite mage, ben o axlar. Kändes riktigt gott att komma igång igen! Idag har jag varit helt död o bestämde mej för att åka till Halmstad o glassa.. :D så imon blir det löprunda i skogen med Athena! Hoppas det är lika fint väder som det varit idag :)

Ha en skön helg!

Då va intervallrundan klar! en timme tog det ungefär. Var minst lika jobbigt att springa som att dra på hunden, men gott det! Sen var det hem, byta hund och ut o gå en sväng.
    SEN en rejäl skål med gröt till frukost och nu är jag redo för duschen! Vilken start på dagen! :D

Pixi wrote:
    HELT UNDERBART!!
    Rekomenderar alla att besöka Sydafrika!!
    (Hanna, nästa gång du åker, då hänger jag med! ;) )

Jag är den första att hålla med dig! ALLA: åk till sydafrika!!

Skönt att höra att du haft det bra. Jag är verkligen avis! Lovar att packa med dig nästa gång! ;)

hannav86 wrote:
    Jag är den första att hålla med dig! ALLA: åk till sydafrika!!

Skönt att höra att du haft det bra. Jag är verkligen avis! Lovar att packa med dig nästa gång! ;)

Haha! DEAL! :D Det blir definitivt Sydafrika igen! SNART!

Pixi wrote:
    Haha! DEAL! :D Det blir definitivt Sydafrika igen! SNART!

Så jäkla självklart att det blir! Jag tror jag kommer åka över jul och nyår tre veckor nästa gång. Funderar också på att antingen dra till Mocambique några dagar eller till Johannesburg och Krugerparken…. Ååååhh…. 😮

Igår kom det in en kille som tränar hos oss som hade vart i sydafrika i fem veckor och han fullkomligt ÄLSKADE[/b] Kapstaden. Jag säger ju det, ALLA älskar det! Han ville verkligen flytta dit och jag förstår honom. Jag skulle lätt dra också och kommer förmodligen göra de en dag. Vi fastnade iaf i ett livligt samtal om kapstaden i en sisådär 45 min innan de va dags för mig att återgå till jobbet. Hrrm… Men snacka om nostalgi!

hannav86 wrote:
    Så jäkla självklart att det blir! Jag tror jag kommer åka över jul och nyår tre veckor nästa gång. Funderar också på att antingen dra till Mocambique några dagar eller till Johannesburg och Krugerparken…. Ååååhh…. 😮

Igår kom det in en kille som tränar hos oss som hade vart i sydafrika i fem veckor och han fullkomligt ÄLSKADE[/b] Kapstaden. Jag säger ju det, ALLA älskar det! Han ville verkligen flytta dit och jag förstår honom. Jag skulle lätt dra också och kommer förmodligen göra de en dag. Vi fastnade iaf i ett livligt samtal om kapstaden i en sisådär 45 min innan de va dags för mig att återgå till jobbet. Hrrm… Men snacka om nostalgi!

Åhh… det låter ju underbart :) när det är som varmast också..!! Krugerparken hade vart så himla fränt! Men tills jag åker nästa gång ska jag se till att ta dykcert!!;)
    Föresten, vart i Sydafrika bor din syster??
    KRAM!!

UNDERBART rygg o axelpass idag! Va så peppad så det blev lite bic o tric också o sen intervallträning i 25 min! :| Sen var jag lagom mör i kroppen så det passade bra att gå o sätta sig i skolan..
    Jag åker till Halmstad om ½timme!!! 8)
    Så ha en skön Valborg för det ska jag!!

Pixi wrote:
    Åhh… det låter ju underbart :) när det är som varmast också..!! Krugerparken hade vart så himla fränt! Men tills jag åker nästa gång ska jag se till att ta dykcert!!;)
    Föresten, vart i Sydafrika bor din syster??
    KRAM!!

Aa, de vore grymt coolt att dyka där också!

Hon bor i Clifton, nice va? ;) Så där kommer ja tillbringa jul och nyår i år! ;)

hannav86 wrote:
    Aa, de vore grymt coolt att dyka där också!

Hon bor i Clifton, nice va? ;) Så där kommer ja tillbringa jul och nyår i år! ;)

ohhh, nice!
    Tycker du kan se till o skaffa en villa där snart också…!!! :whistle:

Pixi wrote:
    ohhh, nice!
    Tycker du kan se till o skaffa en villa där snart också…!!! :whistle:

Just give me time…. Och en Trisslott med högsta vinsten! 😮 ;)

hannav86 wrote:
    Just give me time…. Och en Trisslott med högsta vinsten! 😮 ;)

Hahaha! Jag kan vänta! ;)

Idag har kroppen fått en rejäl omgång!!!:P
    Började dagen med en intervall runda på 55 min innan frukost och ett helt ok bröst/mage/benpass efter skolan. Sååå skönt det känns i kroppen nu :D
    Precis ätit en rejäl kvällsmat så nu kan jag med gott samvete lägga mej o plugga… :|

Hur går det här då? Fullt ös medvetslös? :D

Har du bestämt dig för JS-dieten än då?

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.