Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,096 through 1,110 (of 1,376 total)
  • Author
    Heidi K wrote:
    Haha! Det ser riktigt bra ut på bilderna! Jag är en aning avis, mer än så erkänner jag inte :| Grattis till jobbet!

Tackar Heidi! =)
    Jag börjar jobbet redan imon, känns kanon!

Dagens träning!!![/b]
    Blir ni inte impade nu så vettefan!! (Jag är nämligen sjukt impad själv ;) )

Började dagen med 45min intervaller innan frukost.
    Sedan en rejäl frulle o dusch o lite soft innan det var dax för ben på gymmet med Tommy!
    Kalipermätte mej, positivt!! GOOOTT!! Tack Tommy =)
    Sen snabbt till andra gymmet för ett 45 min spinningpass!
    Efter det hade jag gjort mej förtjänt av lite sova i solariet.
    Väl hemma blev det prottepannkakor! Eller, mer omelett kanske.. hade i 7ägg :up:

Knäböj: Stång*12, 10*10, 20*8, 30*7, 40*6*2
    Utfall från bänk/Romerska splitböj(hette det så!?): 9kg*8, 9*9, 10*8*2
    Benspark: 30kg*10, 40*8, 50*6, 55*6
    Lårcurl: 3plattor*10, 4p*10

Kaplipermättningen var som sagt positiv! Ner 4% på 2 olika tabeller, vilket ska vara ungefär 2-2,5kg den senaste månaden. Jaja, det går neråt o det är vad som är det viktiga! :up:

Nu är det snart sängen!
    En hård arbetsvecka väntar! 8)

Du e duktig du :D
    Träning innan frukost är bra men så himla tungt tycker jag. Själv tycker jag det är lagem med en timme i stallet innan frukost, så gör jag :)

9 eller 15 punkters kaliper?

Fint benpass =)

nicke wrote:

Fint benpass =)

Brukar man ens mäta så många punkter som femton?
    7 eller 9 är väl vanligast när vi pratar på mer proffessionell nivå, 3punkts på många gym.

Lima wrote:
    Du e duktig du :D
    Träning innan frukost är bra men så himla tungt tycker jag. Själv tycker jag det är lagem med en timme i stallet innan frukost, så gör jag :)

Nädå, har man ändå inget annat planerat på dagen så =) Gå upp, ta en kopp kaffe o kolla tidningen o så o sedan ta en runda! Men stallet är fasen tungt nog!

nicke wrote:

Fint benpass =)

Tack Nicke! =)

Albin wrote:
    Brukar man ens mäta så många punkter som femton?
    7 eller 9 är väl vanligast när vi pratar på mer proffessionell nivå, 3punkts på många gym.

Precis, vi mätte väl en 9-10 punkter, o sen stoppar jag in värdena själv i olika tabeller på nätet :) Jag kollade både 7 och 9 punktstabellerna, och båda visade på 4% minskning. 8)

Kan passa på att lägga in dagens och gårdagens pass… Är fasen helt slut när jag kommer hem nu! Att jobba är ju jobbigare än fan! :whistle:

Gårdagens bröst, tric o bicpass!
    Bröstpress: 10kg*15, 15*15, 20*15, 25*12, 30*10
    Bänk: stång*12, 10*10, 15*10, 20*10, 25*8, 30*5, 40*3PB(med hjälp:p)!!!
    Snebänk hantel: 8kg*10, 12*10, 17*7, 15*10, 17*5
    Cableflies: 10kg*12, 15*9, 17*7, 12*10 superset–>
    Bamse: 10kg*10, 15*7, 12*8
    Tric rep: 12kg*12, 17*14, 25*10, 30*9 superset–>
    Tric rep bakom: 12kg*12, 15*12, 17*10, 17*9
    Dips: 11 PB IGEN!! ,
    Bic vrid hantel: 6kg*10, 8*8, 9*8
    Bic stång: 20kg*7, 25*5, 27*4

Ett riktigt fint pass! Trots att jag var helt slut i huvudet o trodde jag skulle dö så var kroppen mer än på G! Är jääävligt stolt att jag äntligen bänkat min egen vikt!!! Det har varit ett litet delmål de senaste åren :emo-thumb Så man får ju passa på nu under diet när man väger midnre än man brukar… hehe!

Dagens rygg o axelpass.
    Lats: 27kg*15, 36*10, 46*10, 55*10, 64*5, 50*8
    Cable rodd: 27kg*10, 36*10, 41*8, 46*6, 50*6, 41*10
    Hantel rodd: 15kg*10, 30*6*2
    Axelpress hantel: 5kg*15, 8*10, 12*8, 15*7*2
    Axelpress stång bakom o framför: 15kg*10, 20*8, 25*5
    Utåt: 4kg*10, 5*10, 6*10, 7*8 superset–>
    Flies: 4kg*12, 6*10, 8*10, 9*8
    Magmaskin: 36kg*10, 46*8, 50*8, 55*5

Tyckte att passet gick skitdåligt, men nu när jag tittar på det så är jag fan rätt nöjd ändå! :nerd: Bra/samma vikter som vanligt o ingefär samma antal. Känns nog kasst för att jag bara ville hem när jag gick där.. men det gick det också! Hade planer på spinning, men nää.. nån jävla måtta.
    Ska ut med hunden nu… får se om jag orkar intervalla lite med henne eller om det blir bandet lite senare..

Imon börjar jag vid den tid jag kommer att ha på mitt jobbschema… kl. 06.00!! Det innebär att jag ska upp vid 04!! AHHH! Det är SICK!! Nu ska jag gå upp vid samma tid som jag brukade gå o lägga mej på för 3 veckor sedan!! Hahaha!
    Jaja, men hellre det så att jag slutar tidigt ist :)

Peace out!

Då ska du sova nu Anna! :D

Bra pass och stort grattis till PB, helt rätt att sätta PB mitt i dieten, det gillas. :up:

Tommy Ivarsson wrote:
    Då ska du sova nu Anna! :D

Bra pass och stort grattis till PB, helt rätt att sätta PB mitt i dieten, det gillas.

Hehe, vid den tiden sov jag som en stock! Låg i sängen redan 20.45! ;) :emo-thumb Riktigt gott att vara hemma från jobbet redan! hehe.

Yes, det satt riktigt fint får jag säga!! Men jag fick ju hjälp .. var ju trots allt i 7e setet :p Marek var en klippa där! =)

Nu är det snart kardiodax igen… [/b]
    O jag har fått paket både från gymgrossisten o Gymvaruhuset idag!! JIPPI!! Mitt lördagstreat blir en Oh yeah bar… de är fan det finaste man kan äta! MUMMA!
    Har även fått hem en pulsklocka för att piffa till kardion också! Som den tävlingsmänniska man är så vill man ju ha stenkoll på vad man gör ;)

Lite kaffe nu så är jag fit fot fight snart!

Heja Anna friskt humör! 60 i bänken är inte illa pinkat!

Fan vad du kämpar på! Alltid kul att se någon som är så bestämd:).

Åhh ja jag sitter baraå väntar på att gymvaruhuset skall få in sin 7-keto så skall jag med bestälal lite smått och gott därifrån:)

Du kämpar påriktigt bra som andra säger 60 i bänk är bra för att vara tjej, själv tar man ynga 40 bara med hjälp:o

Öy! Fredag va?!

[youtube=JGCre4HgPLU]

Tare lugnt!

Pixi wrote:
    Nu är det snart kardiodax igen… [/b]
    O jag har fått paket både från gymgrossisten o Gymvaruhuset idag!! JIPPI!! Mitt lördagstreat blir en Oh yeah bar… de är fan det finaste man kan äta! MUMMA!
    Har även fått hem en pulsklocka för att piffa till kardion också! Som den tävlingsmänniska man är så vill man ju ha stenkoll på vad man gör ;)

Lite kaffe nu så är jag fit fot fight snart!

Oh yeah är inte illa :P Jag åt en för några veckor sedan, kanske man borde passa på nästa helg då det är dags för en ätardag.

Kul med en pulsklocka också :)

fredrik92a wrote:
    Fan vad du kämpar på! Alltid kul att se någon som är så bestämd:).

Tack! Men, bestämd o bestämd.. Kul att det verkar så iaf! hehe.

Blobas wrote:
    Åhh ja jag sitter baraå väntar på att gymvaruhuset skall få in sin 7-keto så skall jag med bestälal lite smått och gott därifrån:)

Du kämpar påriktigt bra som andra säger 60 i bänk är bra för att vara tjej, själv tar man ynga 40 bara med hjälp:o

Japp, skulle också ha köpt den.. men men. får väl bli till nästa beställning! Brukar du köpa deras barer föresten?? Banan/choklad är riktigt god!!

Thanks! Rätt stolt själv faktiskt =) Bara o ge sej den på att man ska lyckas, o sen ha tålamod för det tar sin tid… Tålamod är en jäkla dygd… kul för dem som har det! :P

Heidi K wrote:
    Oh yeah är inte illa :P Jag åt en för några veckor sedan, kanske man borde passa på nästa helg då det är dags för en ätardag.

Kul med en pulsklocka också :)

Oh no, de är underbara! Låter som en bra ide att unna sej på en ätardag!
    Yes, pulsklocka va ritkigt kul att ha! Nice o kolla resultaten sen när man kommer hem också =)

primo wrote:
    Heja Anna friskt humör! 60 i bänken är inte illa pinkat!

Thanks Dude! Jag är rätt duktig på att pinka… :|
    Det är riktigt segt att lägga in passen nu… pallar ju knappt på kvällarna längre! :p
    Men ska ut o gå/springa eller ngt nu så ska väl ta o lägga in lite sedan.. :up:

Viewing 15 posts - 1,096 through 1,110 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.