Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,376 total)
  • Author

Ok, här kommer träningen ända tillbaka från tisdag :p Har vart helt slut efter jobb o träning o prioriterat annat än att hänga på datorn.. så kommer inte bli uppdateringar lika ofta som innan.. men förhoppningsvis träning lika ofta!

Ok, tisdagens rygg o axelpass!
    Lats: 27kg*15, 36*10, 46*10, 55*10, 64*5, 50*8
    Cablerodd: 27kg*10, 36*10, 41*8, 46*6, 50*6, 41*10
    Hantelrodd: 15kg*10, 30*6*2
    Axelpress: 5kg*15, 8*10, 12*8, 15*7*2
    Axelpress stång bakom o framför: 15kg*10, 20*8, 25*5
    Utåt: 4kg*10, 5*10, 6*10, 7*8 superset–>
    Flies: 4kg*12, 6*10, 8*10, 9*8
    Magmaskin: 36kg*10, 46*8, 50*8, 55*5

Intervall 35min

Onsdag: Intervall 50min 277kcal

Torsdagens benpass:
    Benpress: 40kg*15, 80*11, 100*9, 120*8, 80*10
    Knäböj: stång*8, 20kg*10, 30*8
    Benspark: 30kg*10, 40*8, 50*8, 55*6, 30*8
    Lårcurl: 3plattor*10*3
    Vader: 10plattor*12, 15p*10, 17p*10*2

Intervall 30min

Fredag: LEEEDIG!! Kroppen var lagom död! Träningsvärk överallt ungefär :emo-thumb Både från jobb o träning =)

Lördag: Intervall 60min 300kcal

Sådär ja! Känner rätt duktig trots allt!

Nu blir det grillpremiär med grillspett!! MUMMA!! :P

Ha en underbar lördagkväll, det ska jag ha ;)

O som ett jäkla brev på posten blev jag DYNGförkyld igår..

Var tvungen att sjukanmäla mej i morse vid 04 från jobbet… hur jäkla bra jobbat är det redan vecka 2?

Men eg, vad ska man göra? Jag har ont överallt o orkar knappt snyta mej själv.. (Ja, jag låter som en gnällig karl.. men är man sjuk så får man gnälla!)

Nu blir det vitamin/värktabletts dos nr 2 för dagen o sedan sängen på det.

PEACE.

Usch din stackare, vet precis hur du känner dig. Var en vecka sen jag blev sjuk men dras fortfarande med enorm täppa, hosta och huvudvärk.
    Krya på dig och VILA, det är det enda som hjälper.

Tråkigt läge Anna.. Krya på dig! :)

Usch många som är sjuka nu märker jag krya på dig och sov mkt och drick massa med vatten!

Åååh taskigt läge (är det väl iofs alltid när man blir sjuk)! Krya på dig nu så vi kan köra något nytt pass snart. :up:

Tack så mkt allihopa! ;)[/b]
    Ska göra mitt bästa för att bli frisk så snart! Blir vitamin/värktablettdos nr 4 nu innan det är dax för sängen igen.. :up:

Positivt är iaf att jag kan svälja nu(fan så fel det låter, så misstolka inte nu!!) Däremot är huvudvärken o orkeslösheten i kroppen kvar..

Jaja, jag räknar med att vara frisk o back on track på jobbet på onsdag iaf.. :) o kanske en 30-45mins promenad efter jobbet. Gymmet får vänta tills på torsdag tror jag… :frust:
    Sen hoppas jag vara frisk till över sommaren iaf!

Its a deal? Right God?

Pixi wrote:
    Positivt är iaf att jag kan svälja nu

Andra bruden jag hör säga något liknande på sistone, mohahahah:p. Bra där tjejen:whistle:!

Bra att du känner dig lite friskare nu :) Jag har en jättesnorig son just nu men jag har inte blivit smittad (än). Hoppas jag slipper det! Krya på dig!

biffen669 wrote:
    Andra bruden jag hör säga något liknande på sistone, mohahahah:p. Bra där tjejen:whistle:!

Haha, hade nästan väntat mej att du skulle kommentera på det!! :D

Heidi K wrote:
    Bra att du känner dig lite friskare nu :) Jag har en jättesnorig son just nu men jag har inte blivit smittad (än). Hoppas jag slipper det! Krya på dig!

Jo, jag är mindre snorig.. men nu har hostan slagit till ist :(
    Hoppas du lyckats hålla dej frisk!

Hörru Anna, är du fortfarande sjukling? Jag har blivit snuvig, men det är nog bara pollen… hoppas jag.

Gettodachoppa wrote:
    Hörru Anna, är du fortfarande sjukling? Jag har blivit snuvig, men det är nog bara pollen… hoppas jag.

Ja, jag är fasen inte pigg än… DET SUGER. :( Jobbade däremot idag, så får se hur tillfrisknandet går i kylen.. =)

Idag var första dagen på över EN VECKA som jag gjort ngt som kan kallas träning.. Tog en rask promenad efter jobbet på 50min. ;)

Men man får väl va glad för det lilla.. Känns bara så ruttet nu. Iom förkylning o feber har jag inte orkat göra ett skit, men jag har försökt äta som jag ska… men inte fasen har jag gått ner ngt ändå.
    Nu känner jag verkligen att jag INTE kommer hinna komma i form till juni. FAILURE[/b]. It sucks.. Men nu fattar jag ju varför jag skulle vart striktare redan från början.

BLÄÄÄÄÄ.

Jaja, jag ska köra på nu med kardio iaf o se vad jag kan åstakomma ändå. Något kilo ska man väl lyckas bli av med iaf :up:

Imon ska jag försöka ta mej till gymmet för ev. ett lätt helkroppspass. Iaf ska jag ta o simma för att få igång kroppen igen..

Nu är det sängen, upp vid 04.15 imon igen!
    PEACE!

Pixi;971523 wrote:
    Haha, hade nästan väntat mej att du skulle kommentera på det!! :D
    QUOTE]

Tycker du e lite fördomsfull mot lilla söta mig:|! Ja det e bra att inte gå ut för fort efter att varit sjuk. En veckas fjollträning sedan kan man öka på successivt. Ät nu ordentligt med antioxidanter och älska mera så håller du dig frisk ska du se:emo-thumb

Tyckte väl att det saknades lite pass här! Krya på dig!

[youtube=ytvt4ELqv9U]

Pixi wrote:
    Nu känner jag verkligen att jag INTE kommer hinna komma i form till juni. FAILURE[/b]. It sucks.. Men nu fattar jag ju varför jag skulle vart striktare redan från början.

BLÄÄÄÄÄ.

Ja, vännen..Nu kanske du förstår mina ”hårda ord” :) Talade av egen erfarenhet.. :nerd: så himla onödigt och jobbigt att behöva stressa ihjäl sig den sista månaden. Men det är bara att kämpa vidare! Jag står bakom dig, det vet du!

Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.