- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 maj, 2010 at 19:24 #379024Anonym anvandareMember
Får man fråga var du tränar någonstans?
27 maj, 2010 at 19:32 #379025Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Vad e rumpövning? Gynstolen vet jag ju vad det e….:o. Jasså, inte anmält dig……Ja, det finns ju LP oxå i vinter. Kommer du inte då så lagar jag ingen glutenfri mat åt dig:p!Svårt att förklara…! :p
Hehe, lagar du glutenmat till Alströmer också då??! För då börjar vi snacka!Dementis wrote:Får man fråga var du tränar någonstans?Jag tränar på Sports Club och Nautilus. Om det är dom konstiga vikterna du tänker på så är det Nautilus, de har ju sina maskiner i pounds. Vart tränar du föresten?
27 maj, 2010 at 19:36 #379026Anonym anvandareMemberPassar på att bjussa på ryggen också.
Är ju en del kvar, o ännu mer på rumpan 😥
Aja, lite stolt är jag ändå, såhär bra form har jag aldrig vart i :emo-thumb
27 maj, 2010 at 19:46 #379027Anonym anvandareMemberPixi wrote:Svårt att förklara…! :p
Hehe, lagar du glutenmat till Alströmer också då??! För då börjar vi snacka!Skulle gärna gjort det men har inga planer på att åka till Alströmmer dock. Kom upp på scen i år så lovar jag dig att dina smaklökar ska få en kulinarisk resa de sent ska glömma! Nu börjar man se separationer oxå, bra där!
27 maj, 2010 at 20:20 #379028Anonym anvandareMemberSnyggt där!
Ser en rejäl skillnad jämnfört med tidigare :emo-thumb
27 maj, 2010 at 20:36 #379029Anonym anvandareMemberJäklar vilken skillnad Anna! Riktigt bra jobbat :up:
27 maj, 2010 at 22:14 #379030Anonym anvandareMemberSTOR skillnad, ser ju skitbra ut, avis som f-n.:emo-thumb
Anmäl dig nu, hade varit spännande tycker jag :p27 maj, 2010 at 22:40 #379031Anonym anvandareMemberPixi wrote:Passar på att bjussa på ryggen också.Är ju en del kvar, o ännu mer på rumpan 😥
BRAAAA tjejen.. fan vad bra det går för dig grattis bara ta åt dig alla beröm=)
28 maj, 2010 at 01:17 #379032Anonym anvandareMemberPixi wrote:Passar på att bjussa på ryggen också.Är ju en del kvar, o ännu mer på rumpan 😥
Du posar bra! Formen är god, så du kan lugnt fortsätta vara stolt.
Möjligen att baksida axlar behöver mer kött, men badrumsljus är ju
badrumsljus.Äh, det ser bra ut för att dra till med en klyscha.
28 maj, 2010 at 07:34 #379033Anonym anvandareMemberPixi wrote:Svårt att förklara…! :p
Hehe, lagar du glutenmat till Alströmer också då??! För då börjar vi snacka!Jag tränar på Sports Club och Nautilus. Om det är dom konstiga vikterna du tänker på så är det Nautilus, de har ju sina maskiner i pounds. Vart tränar du föresten?
Mest Nicke Nyfiken. Tränar på Fläskis och Svettis. Student så det blir billigast i stan.
Såg precis ryggbilden, ser stabilt ut! Keep it up.
28 maj, 2010 at 13:48 #379034Anonym anvandareMemberJag som trodde att en tårta var en oemotståndlig muta för att gå upp på scen!
Ser ut att ha gått framåt. Som gettodachoppa säger så är väl belysningen inte helt optimal. Jaja, får önska dig en hård och fettreducerande helg![youtube=x2CZbTUUScY]
28 maj, 2010 at 18:04 #379035Anonym anvandareMemberTack så jääättemkt allihopa! Det värmer verkligen att höra nu![/b]
Hinner bestämma mej o ändra mej 30 gånger varje dag om det blir tävling eller inte.. :p Men gör jag likadant 2 veckor till så är jag i mål
Biffen, nu har du sagt det! Vi får helt enkelt se om jag kan hålla min del av dealen isf
Getto; jo tack.. axlarna syns knappt i sidoposen Dem måste jag verkligen jobba mer på. Men de jäklarna pallar inte riktigt trycket.. många gånger de krånglat fram o tillbaka. *headshot*
Dementis, okidoki! Provtränade där en gång, men så satans trångt där var mellan maskinerna! Annars ett trevligt gym ju
Primo, tårtan väger vääldigt tungt ska du veta! O du har lovat, så anmäler jag mej så måste du komma o titta o bjussa på glutentårta!
Är precis hemma från jobbet nu!
Körde inom o hämtade ut TVÅ paket från Gymvaruhuset, nu är det fullt ös sista tiden
Nu börjar det dra ihop sej för dagens kardiotime, fastän jag är helt slut i kroppen efter jobbeveckan så ska det göras.. Ska bara vänta på koffeinkicken från kaffet o tabletterna annars kommer jag aldrig orka lyfta mej ur soffan :whistle:28 maj, 2010 at 18:58 #379036Anonym anvandareMember5 juni är sista anmälningsdagen så det är bara en vecka kvar tills du måste ha bestämt dig.
Träning imorgon. Kl 10 tänkte jag vara på gymmet om du är sugen? Då kan vi ju mäta samtidigt.
1 juni, 2010 at 17:18 #379037Anonym anvandareMemberTack för hjälpen med mätningen Tommy!
7-punktsmätningen i lördags visade på 13% fett.. Det är en minskning på ca 4% sedan mitten av april så det får man väl säga är bra. Sen om det är tillräckligt bra är ju en annan femma Fläsket på lår o rumpa vill som sagt inte släppa i samma takt som resten… *jävla tjejgrej* Jaja, hoppas på det där om att det händer mycket sista veckan :whistle:
Blev ett ”snabbt” helkroppspass i lördags! Supersetade allt och körde 3 set med ca 10-15 reps på varje övn. Energin sög värre än satan då jag var o körde go kart med jobbet precis innan! (FAAAN så kul!!) Det var första gången, så hade jag vetat hur jobbigt det var hade jag nog tränat först :p
På kvällen blev det en 55min promenad, så man vart lagom slut tills det var dax för schalgern.. hehe.Igår hade jag oväntat mycket energi, så det blev 55min på bandet på gymmet med snitt på 6,2 i hastighet o 5,9 i lutning!!! Svetten sprutade men jag orkade tom köra några övningar med hyffsat tempo efteråt, innan det var dax att relaxa lite i solariet
Idag är jag inte lika pigg, tvärtom.. så det blir en lugnare promenad ute om det inte regnar eller på bandet framför TVn snart.
Peace out så länge!
1 juni, 2010 at 18:00 #379038Anonym anvandareMemberAnmält dig???
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.