- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 maj, 2009 at 21:33 #377959Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Hur går det här då? Fullt ös medvetslös?
Har du bestämt dig för JS-dieten än då?
Haha, jobbar på det Men håller tyvärr på att bli förkyld så tar det lite lugnt men har precis vart ute på en timmes promenix, det var riktigt skönt! Ska vila från gymmet imon också för jag hinner verkligen inte bli sjuk nu.. Men promenad blir det iaf, SKA bränna fläsk nuuu!!
Njaaa, avvaktar nog lite med JS faktiskt!! Men får se, kan hända att jag provar det framöver! hehe.
20 maj, 2009 at 22:59 #377960Anonym anvandareMemberSådär ja! Nu börjar det äntligen bli lite mindre plugg, vilket ger tid till träningen igen! Var hela 8 dagar sen sist.. Det känns! Så idag var det riktigt GOTT[/b] att fläska på gymmet!!! Började med axlar, och det gick fint så fortsatte med lite ben och mage. Sen traskade jag hem o gick o handlade. Var riktigt skönt trött i kroppen sedan! Ska bli gott att krypa ner i sängen nu
24 maj, 2009 at 17:15 #377961Anonym anvandareMemberHunnit med några pass till och senast var det bröst och tric som fick sig en omgång! Gott stel i hela kroppen nu.
Har även börjat äta mer nu.. har kommit på att jag antaligen äter för lite. Kämpar med att försöka äta ca 1700-1800 kcal per dag nu.. det är inte lätt! Känns som man äter hela tiden! Men om några dagar hoppas jag det går bättre o kroppen vant sig.Ha en skön vilosöndag
24 maj, 2009 at 20:52 #377962Anonym anvandareMemberHärligt! Kämpa på! Du ska vara glad att du får äta massor, hellre det än att ligga på underskott och tänka på mat hela tiden… 😮
Men kör järnet nu stumpan! :emo-thumb
25 maj, 2009 at 22:32 #377963Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Härligt! Kämpa på! Du ska vara glad att du får äta massor, hellre det än att ligga på underskott och tänka på mat hela tiden… 😮Men kör järnet nu stumpan! :emo-thumb
Haha! jo, visserligen Tack!
Hur går det med din diet nu??26 maj, 2009 at 18:16 #377964Anonym anvandareMemberVilken tisdag!
Började segt som fan i morse när jag knappt orkade mej upp ur sängen o inte blev det bättre när fastighetsvärden ringer på dörren så jag måste gå upp..Var inte ett dugg sugen på mitt brädpass idag o funderade starkt på att sjukanmäla mig o sova. Men ryckte upp mig och gav mej själv några rejäla bitchslap o hoppade in i duschen så jag blev lite människa.
Körde ett riktigt gott rygg o bic pass på 35min och hann ta det lite lugnt innan brädpasset började. Fick en kalasgo adrenalinkick under passet o körde satan så svetten rann! Var på riktigt bra humör efter passet och tänkte att jag skulle ta en promenad hem. Men går mot dörren och ser att det regnar.. helvete. MEN kommer ut… o känner värmen och den underbara doften.. SOMMARREGN[/b] är det bästa jag vet!!! Blir så jävla glad att jag nästan skuttar fram!!
Hinner komma halvvägs när himmelsöppnar sig..! Det spöregnar och börjar åska och blixtra. Alla människor försvinner på 2 röda sekunder och jag går ensam i regnet. Lyckligare än så har jag inte varit på länge!!Sedan en skön varm dusch när jag kom hem och ett rejält lass med fisk, grönsaker och kesella. Nöjd som få nu!:up:
26 maj, 2009 at 20:12 #377965Anonym anvandareMemberHärligt att nöjdheten är på topp!
27 maj, 2009 at 10:07 #377966Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Härligt att nöjdheten är på topp!YEES! Ibland händer det och det är såå gott!
2 juni, 2009 at 22:09 #377967Anonym anvandareMemberPixi wrote:Vilken tisdag!
Började segt som fan i morse när jag knappt orkade mej upp ur sängen o inte blev det bättre när fastighetsvärden ringer på dörren så jag måste gå upp..Var inte ett dugg sugen på mitt brädpass idag o funderade starkt på att sjukanmäla mig o sova. Men ryckte upp mig och gav mej själv några rejäla bitchslap o hoppade in i duschen så jag blev lite människa.
Körde ett riktigt gott rygg o bic pass på 35min och hann ta det lite lugnt innan brädpasset började. Fick en kalasgo adrenalinkick under passet o körde satan så svetten rann! Var på riktigt bra humör efter passet och tänkte att jag skulle ta en promenad hem. Men går mot dörren och ser att det regnar.. helvete. MEN kommer ut… o känner värmen och den underbara doften.. SOMMARREGN[/b] är det bästa jag vet!!! Blir så jävla glad att jag nästan skuttar fram!!
Hinner komma halvvägs när himmelsöppnar sig..! Det spöregnar och börjar åska och blixtra. Alla människor försvinner på 2 röda sekunder och jag går ensam i regnet. Lyckligare än så har jag inte varit på länge!!Sedan en skön varm dusch när jag kom hem och ett rejält lass med fisk, grönsaker och kesella. Nöjd som få nu!:up:
Underbart med en härlig dag! Tyvärr kan ja inte säga detsamma om regnet, men kul att någon blir glad!
Bra att du tog dig i kragen med träningen också. Det är oftast de gångerna man kommer igång ordentligt!!3 juni, 2009 at 19:38 #377968Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Underbart med en härlig dag! Tyvärr kan ja inte säga detsamma om regnet, men kul att någon blir glad!
Bra att du tog dig i kragen med träningen också. Det är oftast de gångerna man kommer igång ordentligt!!Haha, nja, men det var ett sånt där skönt lätt regn
Japp, ibland blir det riktigt bra! Skönt när man trodde det skulle gå åt helvete!!! Nu har jag dessvärre inte tränat på ett tag.. flyttat o grejar så nu är jag riktigt sugen men får hålla mej till promenader några dagar till! Det kommer bli ett FETT pass på gymmet sedan!9 juni, 2009 at 14:06 #377969Anonym anvandareMemberSådär ja!
Äntligen blev det en sväng till gymmet för att ge kroppen en omgång. Var ju ett tag sedan sist man var o lallade på gymmet… :ph34r: så det blev en genomkröning av hela kroppen för att få den av vakna till liv igen!
Var på Friskis i Halmstad för första gången.. hm, mindre än vad jag trodde. men det får duga tills vidare.
Kändes skönt att komma igång igen, men kände att jag hade riktigt ap-ont i ena handleden sedan 2 flytt+städning 😥 får nog se till att linda skiten till nästa gång och köra en ordentlig uppvärmning av hela paketet!
Körde främst låga vikter och många reps, men kunde inte låta bli att köra lite tyngre på vissa
Aja, nu är jag igång igen och nu har jag gott om tid att ägna åt träningen, arbetslös o allt!!! Hoppas på ett gött bröst/mage pass med Evelina på torsdag!! hehe.18 juni, 2009 at 23:57 #377970Anonym anvandareMemberHar äntligen löst ett gymkort på TträningsKompaniet över sommaren. Trevligt gym o kul folk. Inte helt fel heller att ha nån att träna med! Kommer bättre uppdateringar o bilder när det börjar ta sig!
Ha nu en riktigt skön midsommar o tänk på träningen…!!
25 juni, 2009 at 23:29 #377971Anonym anvandareMemberMan skulle kunna tro att jag ligger på latsidan, men ICKE!!
Tränar på fint och det känns kanon! Motivationen ligger på topp och det är sommar! Ibland är livet bra gött!Over and out!
28 juni, 2009 at 22:50 #377972Anonym anvandareMemberJaha… här kommer äntligen en formcheck!
Efter helgens svullande var det kanske inte bästa tajmingen med bilder, men det blir förvånansvärt bra ändå :p29 juni, 2009 at 10:05 #377973Anonym anvandareMemberSjysta vingar och axlarna förtjänar också lite extra cred!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.