- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juni, 2010 at 20:13 #379039Anonym anvandareMember
Starkt jobbat av dig! 55 min. på löpband… jag vågar inte ens tänka tanken. Vi var i Halmstad igår och idag (bodde på hotell) så jag spanade efter dig på stan Hampus hade gärna kört hem dig om du var trött. Han är duktig på att köra vagn!
1 juni, 2010 at 20:40 #379040Anonym anvandareMemberfan 13% riiktigt bra… ja jag har magen som fettet bara VÄGRAR att släppa taget om det går i snigelfart där att bli av med skiten=(
Jag skall fettmäta mig på Torsdag få se vad det visar hoppas på under12%
2 juni, 2010 at 19:31 #379041Anonym anvandareMemberNU ÄR JAG ANMÄLD!![/b]
Så nu ska det mkt till om jag inte ska dyka upp!
Heidi: Jorå, löpbandet är helt ok ändå! Ännu bättre med bra musik eller TV Vilken söt liten kille! Hampus hade gärna fått putta hem mej när jag blivit trött Hoppas ni hade trevligt i H-stad
Blobas: Hehe, jo, 13% är ju bra genrellt sett… inte riktigt till tävling kanske! :p Men men, vi får väl se hur det ser ut på scenen sedan
Lycka till med din mätning också!2 juni, 2010 at 19:43 #379042Anonym anvandareMemberDå får man väl gratulera till din anmälan! Så du säger att jag snart e skyldig dig en kulinarisk smakupplevelse:what: Jag som gör allt för att slippa köket ju…….:lazy:
Du har tid att dra ner dig till LP. Alströmmer blir en bra språngbräda och uppvärmning tills allvaret börjar…..
2 juni, 2010 at 20:03 #379043Anonym anvandareMemberKör hårt Pixi, kanonkul att du också anmält dig!
2 juni, 2010 at 21:53 #379044Anonym anvandareMemberHärligt Anna, lycka till nu :up:
2 juni, 2010 at 21:55 #379045Anonym anvandareMemberLycka till snuskhummer
2 juni, 2010 at 21:58 #379046Anonym anvandareMemberKul Anna! Äntligen lossade tummen
Syns den 12 juni nästa gång då.
3 juni, 2010 at 18:55 #379047Anonym anvandareMemberNice! Stort lycka till!:emo-thumb
5 juni, 2010 at 20:53 #379048Anonym anvandareMemberTack allihopa! [/b]
Biffen: Efter att ha dreglat efter din mat ett tag nu så tycker jag nästan det…
Vi får väl se vad som händer till vintern, just nu vill jag bara ÄTA MAT o träna TUNGT igenTommy: Yes, äntligen gled den ur..! hehe
Nic: Tack din slusk! Kommer du o tittar kan du få träffa Nic Jr IRL!
Cuttan o Fredrik: Nästa år är det er tur!
Nu är det fan inte långt kvar!!![/b]
Om exakt en vecka är allt klart!! Nu är det bara slutspurten till le Grande Finale! Det fixar vi grabbar!Igår körde jag ett blandpass på gymmet, för ovanlighetens skull gick det helt ok!!! Körde tex 96kg*15 i benpressen, 10kg i axelpress(omg… innan körde jag på 17,5 :p) och 50kg i latsdrag! Det är bättre än vad det varit på ett tag!! hehe. Sedan blev det en välbehövd omgång i solariet.. måste få lite fääärg! O eftersom väder var helt underbart idag också så passade jag på att pressa ordentligt.. resultatet blev en bränd rumpa, bröstkorg och jumske.. OUTCH!
Min syster hade födelsedagskalas idag med fika o hela kittet… saatan så sugen jag var 😥 ….så det blev faktiskt en liiiten bit rabarberpaj. HELVETE vilket TRYCK jag fick!!!!!!!! Det kommer bli fränt att se efter en tömning, hehe.
Lite nya stats kan jag väl bjuda på också.. har tappat en del muskelmassa, speciellt på benen märks det. Men det får man ju nästan räkna med.
Iaf, vikten idag var 56kg. Nice, mitt mål och tävlingsvikt har hela tiden varit 55, så det ska jag nog lyckas med till lördag
Midjan har fortsatt minska, måttet ligger på 65 för tillfället. O ÄNTLIGEN har låren börjat släppa också -2cm sedan jag mätte sist. De ligger på 54cm nu, GOTT!Imon blir det poseringsträning i tävlingsbikinin o skorna, se om jag hinner ta några bilder kanske..
Nu är det soffläge, inget direkt kul på TV så det blir nog ett glas funlight och en bok
5 juni, 2010 at 21:05 #379049Anonym anvandareMemberHejja hejja ((= 1 week out! Kör hårt nu sista tiden..
6 juni, 2010 at 00:25 #379050Anonym anvandareMemberJa heja heja nu Anna! Kör hårt sista veckan så syns vi i Alingsås.
7 juni, 2010 at 13:05 #379051Anonym anvandareMemberVa roligt att du äntligen anmälde dig. Händer mycket nu märker jag, vill gärna se bilder
Lycka till7 juni, 2010 at 19:44 #379052Anonym anvandareMemberÅhh håller tummar å tår att det går bra nu på tävlingen…
Bilder vill vi se sen från tävlingen så klart=)7 juni, 2010 at 21:15 #379053Anonym anvandareMemberJättekul att du anmälde dig! Lycka till!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.