Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,376 total)
  • Author
    Heidi K wrote:
    Jättekul att du anmälde dig! Lycka till!

Lycka till Anna!!

Fett!

Tack så mkt hörrni!! Bilder lovar jag att lägga upp sedan =)[/b]

Klarar jag detta o allt som varit runt omkring så klarar jag fan ALLT!

Igår körde jag iaf sista gympasset, supersetade hela kroppen o lyckades hålla ett bra tempo genom allt och inte alltför jobbigt som jag trodde :)
    Idag känner jag däremot av det…! Träningsvärk o trött som aldrig förr ungefär :(

Idag fick jag äntligen ordning på skoproblemet också, efter mkt och men =) Det har även blivit ännu mer poseringsträning, jobbigt som saatan! Men min kropp ska lyda, så det är bara att piska på det sista.. jag har lovat den vila o recovery på hög nivå efteråt ;)

Hade eg tänkt ta ledigt på fredag, men iom mkt jobb o nytt datasystem så blir det övertid ist.. Men det är helt ok, för det som inte dödar det härdar :P

Nu är det ett sista litet mål på schemat innan det är sängen…
    Have…. to….. sleeeep! ;)

Pixi wrote:
    Tack så mkt hörrni!! Bilder lovar jag att lägga upp sedan =)[/b]

Klarar jag detta o allt som varit runt omkring så klarar jag fan ALLT!

Igår körde jag iaf sista gympasset, supersetade hela kroppen o lyckades hålla ett bra tempo genom allt och inte alltför jobbigt som jag trodde :)
    Idag känner jag däremot av det…! Träningsvärk o trött som aldrig förr ungefär :(

Idag fick jag äntligen ordning på skoproblemet också, efter mkt och men =) Det har även blivit ännu mer poseringsträning, jobbigt som saatan! Men min kropp ska lyda, så det är bara att piska på det sista.. jag har lovat den vila o recovery på hög nivå efteråt ;)

Hade eg tänkt ta ledigt på fredag, men iom mkt jobb o nytt datasystem så blir det övertid ist.. Men det är helt ok, för det som inte dödar det härdar :P

Nu är det ett sista litet mål på schemat innan det är sängen…
    Have…. to….. sleeeep! ;)

Det kommer gå bra Anna!!

lycka till

Vad kul! Jag ska och kolla på tävlingen. Hoppas det går bra :D

Hoppas det går kanonbra för dig!! :up:

Massor me lycka till, du har gjort ett kanonjobb redan!!

Prisman wrote:
    Vad kul! Jag ska och kolla på tävlingen. Hoppas det går bra :D

Åh va kul! :D Bara kom fram o säg hej om du ser mej =)

norrbottenstjej wrote:
    Hoppas det går kanonbra för dig!! :up:

Massor me lycka till, du har gjort ett kanonjobb redan!!

Tack så JÄTTEmkt!!
    Ska bli riktigt kul imon!! :D

Alla som ska dit, lyssna/kolla efter Anna o kom fram o säg hej!! Alltid kul o träffa folk :up:

Nu är det snart sängen, ska se om jag kan sova inatt, för omväxlings skull..

Så man blir illa tvungen att ställa sig i köket och laga glutenfri mat nu då…….ja, ja alltid gillat utmaningar! Lycka till Anna nu och rocka loss scen. Glöm inte leeeeeeeeeeeeeeeeeee hela tiden. Det e roligt!

biffen669 wrote:
    Så man blir illa tvungen att ställa sig i köket och laga glutenfri mat nu då…….ja, ja alltid gillat utmaningar! Lycka till Anna nu och rocka loss scen. Glöm inte leeeeeeeeeeeeeeeeeee hela tiden. Det e roligt!

YEES!! Du har heelt rätt! Gått igenom en massa fina recept idag som ska lagas framöver… MUMS!! Men lite liiite trevligare att nån lagar det åt en ;)

Tack så mkt! Jag ska leee, pain is pleasure ju!! :p

SATAN SÅ ROLIGT!!!!! :D :D 8):emo-thumb[/b]

Pixi wrote:
    SATAN SÅ ROLIGT!!!!! :D :D 8):emo-thumb[/b]

Stort Grattis igen!
    hoppas du sitter och äter got nu :)

Fasen va snygg du e :up:
    Hur gick det?

Lima wrote:
    Fasen va snygg du e :up:
    Hur gick det?

Andra plats med en poäng från ettan!

Du gjorde en jättebra insatts Anna, var riktigt kul att se!

/nicke

Ser riktigt bra ut Anna, får gratulera till andraplatsen och så nära 1aplatsen. Bra jobbat med deffen helt klart :up:

Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.