- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 juni, 2010 at 11:39 #379054Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Jättekul att du anmälde dig! Lycka till!
Lycka till Anna!!
8 juni, 2010 at 22:12 #379055Anonym anvandareMemberFett!
9 juni, 2010 at 18:53 #379056Anonym anvandareMemberTack så mkt hörrni!! Bilder lovar jag att lägga upp sedan [/b]
Klarar jag detta o allt som varit runt omkring så klarar jag fan ALLT!
Igår körde jag iaf sista gympasset, supersetade hela kroppen o lyckades hålla ett bra tempo genom allt och inte alltför jobbigt som jag trodde
Idag känner jag däremot av det…! Träningsvärk o trött som aldrig förr ungefärIdag fick jag äntligen ordning på skoproblemet också, efter mkt och men Det har även blivit ännu mer poseringsträning, jobbigt som saatan! Men min kropp ska lyda, så det är bara att piska på det sista.. jag har lovat den vila o recovery på hög nivå efteråt
Hade eg tänkt ta ledigt på fredag, men iom mkt jobb o nytt datasystem så blir det övertid ist.. Men det är helt ok, för det som inte dödar det härdar
Nu är det ett sista litet mål på schemat innan det är sängen…
Have…. to….. sleeeep!10 juni, 2010 at 09:07 #379057Anonym anvandareMemberPixi wrote:Tack så mkt hörrni!! Bilder lovar jag att lägga upp sedan [/b]Klarar jag detta o allt som varit runt omkring så klarar jag fan ALLT!
Igår körde jag iaf sista gympasset, supersetade hela kroppen o lyckades hålla ett bra tempo genom allt och inte alltför jobbigt som jag trodde
Idag känner jag däremot av det…! Träningsvärk o trött som aldrig förr ungefärIdag fick jag äntligen ordning på skoproblemet också, efter mkt och men Det har även blivit ännu mer poseringsträning, jobbigt som saatan! Men min kropp ska lyda, så det är bara att piska på det sista.. jag har lovat den vila o recovery på hög nivå efteråt
Hade eg tänkt ta ledigt på fredag, men iom mkt jobb o nytt datasystem så blir det övertid ist.. Men det är helt ok, för det som inte dödar det härdar
Nu är det ett sista litet mål på schemat innan det är sängen…
Have…. to….. sleeeep!Det kommer gå bra Anna!!
lycka till
10 juni, 2010 at 21:02 #379058Anonym anvandareMemberVad kul! Jag ska och kolla på tävlingen. Hoppas det går bra
11 juni, 2010 at 07:14 #379059Anonym anvandareMemberHoppas det går kanonbra för dig!! :up:
Massor me lycka till, du har gjort ett kanonjobb redan!!
11 juni, 2010 at 21:48 #379060Anonym anvandareMemberPrisman wrote:Vad kul! Jag ska och kolla på tävlingen. Hoppas det går braÅh va kul! Bara kom fram o säg hej om du ser mej
norrbottenstjej wrote:Hoppas det går kanonbra för dig!! :up:Massor me lycka till, du har gjort ett kanonjobb redan!!
Tack så JÄTTEmkt!!
Ska bli riktigt kul imon!!Alla som ska dit, lyssna/kolla efter Anna o kom fram o säg hej!! Alltid kul o träffa folk :up:
Nu är det snart sängen, ska se om jag kan sova inatt, för omväxlings skull..
11 juni, 2010 at 21:51 #379061Anonym anvandareMemberSå man blir illa tvungen att ställa sig i köket och laga glutenfri mat nu då…….ja, ja alltid gillat utmaningar! Lycka till Anna nu och rocka loss scen. Glöm inte leeeeeeeeeeeeeeeeeee hela tiden. Det e roligt!
11 juni, 2010 at 21:53 #379062Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Så man blir illa tvungen att ställa sig i köket och laga glutenfri mat nu då…….ja, ja alltid gillat utmaningar! Lycka till Anna nu och rocka loss scen. Glöm inte leeeeeeeeeeeeeeeeeee hela tiden. Det e roligt!YEES!! Du har heelt rätt! Gått igenom en massa fina recept idag som ska lagas framöver… MUMS!! Men lite liiite trevligare att nån lagar det åt en
Tack så mkt! Jag ska leee, pain is pleasure ju!! :p
12 juni, 2010 at 19:04 #379063Anonym anvandareMemberSATAN SÅ ROLIGT!!!!! :emo-thumb[/b]
12 juni, 2010 at 19:28 #379064Anonym anvandareMemberPixi wrote:SATAN SÅ ROLIGT!!!!! :emo-thumb[/b]Stort Grattis igen!
hoppas du sitter och äter got nu12 juni, 2010 at 20:44 #379065Anonym anvandareMemberFasen va snygg du e :up:
Hur gick det?12 juni, 2010 at 21:19 #379066Anonym anvandareMemberLima wrote:Fasen va snygg du e :up:
Hur gick det?Andra plats med en poäng från ettan!
12 juni, 2010 at 22:41 #379067Anonym anvandareMemberDu gjorde en jättebra insatts Anna, var riktigt kul att se!
/nicke
12 juni, 2010 at 22:49 #379068Anonym anvandareMemberSer riktigt bra ut Anna, får gratulera till andraplatsen och så nära 1aplatsen. Bra jobbat med deffen helt klart :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.