- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 september, 2010 at 11:02 #379144Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Fyfan va gammal du är nu haha! Grattis, snart börjar förfallet!
HAHA! Än är förfallet lååångt borta!
Men Tack!2 september, 2010 at 11:07 #379145Anonym anvandareMemberTräningen går ju som sagt sådär, men helt förfallen är jag som sagt inte Det börjar rycka i träningstarmen så snart är jag back on track!
Vikten ligger stabilt, TROTS lite för mycket kakor, godis, vin och cupcakes :up:
O på tal om cupcakes, denna gjorde jag igår! Lilla biccen ffrån förra veckan får också vara med
2 september, 2010 at 12:18 #379146Anonym anvandareMemberPixi wrote:Träningen går ju som sagt sådär, men helt förfallen är jag som sagt inte Det börjar rycka i träningstarmen.Vågar jag ens fråga hur det känns då det rycker i träningstarmen?
Kul tatuering! Har du fler? Det brukar bli så att om man gör en vill man ha fler
2 september, 2010 at 21:14 #379147Anonym anvandareMemberFarligt att gadda in en cupcake, känns som något man kan överväga att börja gnaga på under diet. Grattis? Du fyller år alltså!
[img=http://www.deborahgoldberg.net/debbieblog/archives/Jean%20Claude%20Van%20Damme%2001.jpg]JCVD önskar dig ett gott fortsatt år!
13 september, 2010 at 20:07 #379148Anonym anvandareMemberprimo wrote:Farligt att gadda in en cupcake, känns som något man kan överväga att börja gnaga på under diet. Grattis? Du fyller år alltså!JCVD önskar dig ett gott fortsatt år!
Hehe, njaa, men slicka lite på kan väl tänkas att man kan göra i dietdimman!
Tack så mkt! O desamma såklart!
Mr VD är en riktig karl!!!13 september, 2010 at 20:09 #379149Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Vågar jag ens fråga hur det känns då det rycker i träningstarmen?Kul tatuering! Har du fler? Det brukar bli så att om man gör en vill man ha fler
Haha! Det vågar jag knappt förklara…
Tack! Nepp, det var det första, men inte sista kan jag lova! Cupcaken ska inte behöva känna sej ensam så hemskt länge
Har du nån tatuering föresten?
13 september, 2010 at 22:01 #379150Anonym anvandareMemberHär har det minsann hänt grejer och man har missat en hel del på sina två år borta från forumet, märker jag! Du ska tävla? Grymt snygg du är och härligt jobbat med träning å allt! :up:
14 september, 2010 at 12:49 #379151Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha! Det vågar jag knappt förklara…Tack! Nepp, det var det första, men inte sista kan jag lova! Cupcaken ska inte behöva känna sej ensam så hemskt länge
Har du nån tatuering föresten?
Ja jag har 4 st Tror jag gjorde min andra 2 veckor efter den första Otroligt sugen på att göra fler, men man är inte rik då man är mammaledig. Inte jag iallafall.
14 september, 2010 at 20:18 #379152Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Här har det minsann hänt grejer och man har missat en hel del på sina två år borta från forumet, märker jag! Du ska tävla? Grymt snygg du är och härligt jobbat med träning å allt! :up:Välkommen tillbaka o tack så mkt! Hoppas du är tillbaka för att stanna nu
Yes, här har det hänt grejer! Tävlade på Alströmmer i juni, SJUKT kul! Får se om det kan tänkas bli fler gånger14 september, 2010 at 20:25 #379153Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Ja jag har 4 st Tror jag gjorde min andra 2 veckor efter den första Otroligt sugen på att göra fler, men man är inte rik då man är mammaledig. Inte jag iallafall.Haha! Då hade knappt den första läkt!
Jo, det kostar ju på.. man får försöka spara till nästa!
Har du inga bilder på dina du kan lägga ut?15 september, 2010 at 10:49 #379154Anonym anvandareMemberVad blir nästa tävling? Häftigt att följa din progress
15 september, 2010 at 13:40 #379155Anonym anvandareMemberPixi wrote:Välkommen tillbaka o tack så mkt! Hoppas du är tillbaka för att stanna nu
Yes, här har det hänt grejer! Tävlade på Alströmmer i juni, SJUKT kul! Får se om det kan tänkas bli fler gångerMen gud va roligt för dig! Hur gick det?
När jag har mer tid ska jag banne mig läsa igenom hela din dagbok så att man hänger med bättre!
Klart du ska träna igen, du ser ju sjukt bra ut! :up:15 september, 2010 at 16:26 #379156Anonym anvandareMemberHime wrote:Vad blir nästa tävling? Häftigt att följa din progressInte en aning! Nu ska träna för att det är roligt och jag ska BYGGA MASSA OCH STYRKA! Målen kommer resten av året främst att vara styrkemål, men med prio på ben o axlar. Sen får vi se till nästa år
Tack så mkt! Alltid kul att veta att nån faktiskt läser o följer kampenhannav86 wrote:Men gud va roligt för dig! Hur gick det?
När jag har mer tid ska jag banne mig läsa igenom hela din dagbok så att man hänger med bättre!
Klart du ska träna igen, du ser ju sjukt bra ut! :up:Det gick mkt bättre än jag trodde, faktiskt! Jag är stolt att jag ens klarade att ställa mej på scen Slutade 2a i min klass, 1poäng efter hon som vann
Yes, träning blir det kan jag lova! Har varit så tomt de senaste veckorna när jag inte haft motivation riktigt
Hur går det för dej nu? Back on track?15 september, 2010 at 16:35 #379157Anonym anvandareMemberPassar på att skriva ner min ”uppvärmningsträning”. Varning för mesvikter! Men träningsvärken börjar redan göra sej påmind
Benpress: 20kg*12, 40*12, 60*10, 80*8
Lårcurl: 2plattor*10, 3p*10*2
Benspark: 20kg*10, 30*10, 40*10
Lats: 20kg*15, 30*10, 40*10, 45*8
Axelpress: 4kg*14, 6*10, 9*9, 10*7
Hantelrodd: 12,5kg*10, 15*10, 20*8 superset–>
Bic vrid: 4kg*10, 6*10, 8*8
Utåt: 3kg*12, 4*12, 5*10
Flies: 3kg*12, 4*12, 5*10Sådär! Halva kroppen har börjat vakna! I dagarna är det dax för resten
Känns skönt att äntligen ta tag i träningen igen, har verkligen saknat det. Längtar redan tills jag är tillbaka på de vanliga vikterna och kan fläska på och sätta nya PB!Dock är det mkt nu, får veta inom 2 veckor om jag får fast på jobbet. Sedan har jag och mannen köpt en lägenhet! Fick den till ett riktigt bra pris för att det var mkt att göra…! Men bara jobbet går i lås är allt happiness! Är det roliga grejer man gör, så gör det inte så mkt att det är fullt upp ett tag :up:
PEACE!!
15 september, 2010 at 18:43 #379158Anonym anvandareMemberKul att det går bra för dig! Grattis till lägenheten och förmodligen en lyckad företagsidé som du nu smyger med…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.