Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,291 through 1,305 (of 1,376 total)
  • Author
    Gustaf Lindberg wrote:
    Fyfan va gammal du är nu haha! Grattis, snart börjar förfallet!

HAHA! Än är förfallet lååångt borta! 8)
    Men Tack!

Träningen går ju som sagt sådär, men helt förfallen är jag som sagt inte ;) Det börjar rycka i träningstarmen så snart är jag back on track!

Vikten ligger stabilt, TROTS lite för mycket kakor, godis, vin och cupcakes :up:

O på tal om cupcakes, denna gjorde jag igår! :D Lilla biccen ffrån förra veckan får också vara med =)

Pixi wrote:
    Träningen går ju som sagt sådär, men helt förfallen är jag som sagt inte ;) Det börjar rycka i träningstarmen.

Vågar jag ens fråga hur det känns då det rycker i träningstarmen? :D

Kul tatuering! Har du fler? Det brukar bli så att om man gör en vill man ha fler :)

Farligt att gadda in en cupcake, känns som något man kan överväga att börja gnaga på under diet. Grattis? Du fyller år alltså!

[img=http://www.deborahgoldberg.net/debbieblog/archives/Jean%20Claude%20Van%20Damme%2001.jpg]JCVD önskar dig ett gott fortsatt år!

primo wrote:
    Farligt att gadda in en cupcake, känns som något man kan överväga att börja gnaga på under diet. Grattis? Du fyller år alltså!

JCVD önskar dig ett gott fortsatt år!

Hehe, njaa, men slicka lite på kan väl tänkas att man kan göra i dietdimman! ;)

Tack så mkt! O desamma såklart!
    Mr VD är en riktig karl!!!

Heidi K wrote:
    Vågar jag ens fråga hur det känns då det rycker i träningstarmen? :D

Kul tatuering! Har du fler? Det brukar bli så att om man gör en vill man ha fler :)

Haha! Det vågar jag knappt förklara… ;)

Tack! Nepp, det var det första, men inte sista kan jag lova! Cupcaken ska inte behöva känna sej ensam så hemskt länge :)

Har du nån tatuering föresten?

Här har det minsann hänt grejer och man har missat en hel del på sina två år borta från forumet, märker jag! Du ska tävla? Grymt snygg du är och härligt jobbat med träning å allt! :up::D

Pixi wrote:
    Haha! Det vågar jag knappt förklara… ;)

Tack! Nepp, det var det första, men inte sista kan jag lova! Cupcaken ska inte behöva känna sej ensam så hemskt länge :)

Har du nån tatuering föresten?

Ja jag har 4 st :) Tror jag gjorde min andra 2 veckor efter den första :D Otroligt sugen på att göra fler, men man är inte rik då man är mammaledig. Inte jag iallafall.

hannav86 wrote:
    Här har det minsann hänt grejer och man har missat en hel del på sina två år borta från forumet, märker jag! Du ska tävla? Grymt snygg du är och härligt jobbat med träning å allt! :up::D

Välkommen tillbaka o tack så mkt! :D Hoppas du är tillbaka för att stanna nu ;)
    Yes, här har det hänt grejer! Tävlade på Alströmmer i juni, SJUKT kul! Får se om det kan tänkas bli fler gånger =)

Heidi K wrote:
    Ja jag har 4 st :) Tror jag gjorde min andra 2 veckor efter den första :D Otroligt sugen på att göra fler, men man är inte rik då man är mammaledig. Inte jag iallafall.

Haha! Då hade knappt den första läkt! ;)
    Jo, det kostar ju på.. man får försöka spara till nästa!
    Har du inga bilder på dina du kan lägga ut? :)

Vad blir nästa tävling? Häftigt att följa din progress :)

Pixi wrote:
    Välkommen tillbaka o tack så mkt! :D Hoppas du är tillbaka för att stanna nu ;)
    Yes, här har det hänt grejer! Tävlade på Alströmmer i juni, SJUKT kul! Får se om det kan tänkas bli fler gånger =)

Men gud va roligt för dig! Hur gick det?
    När jag har mer tid ska jag banne mig läsa igenom hela din dagbok så att man hänger med bättre! :|
    Klart du ska träna igen, du ser ju sjukt bra ut! :up:

Hime wrote:
    Vad blir nästa tävling? Häftigt att följa din progress :)

Inte en aning! Nu ska träna för att det är roligt och jag ska BYGGA MASSA OCH STYRKA! Målen kommer resten av året främst att vara styrkemål, men med prio på ben o axlar. Sen får vi se till nästa år ;)
    Tack så mkt! Alltid kul att veta att nån faktiskt läser o följer kampen =)

hannav86 wrote:
    Men gud va roligt för dig! Hur gick det?
    När jag har mer tid ska jag banne mig läsa igenom hela din dagbok så att man hänger med bättre! :|
    Klart du ska träna igen, du ser ju sjukt bra ut! :up:

Det gick mkt bättre än jag trodde, faktiskt! Jag är stolt att jag ens klarade att ställa mej på scen =) Slutade 2a i min klass, 1poäng efter hon som vann :D
    Yes, träning blir det kan jag lova! Har varit så tomt de senaste veckorna när jag inte haft motivation riktigt =)
    Hur går det för dej nu? Back on track?

Passar på att skriva ner min ”uppvärmningsträning”. Varning för mesvikter! Men träningsvärken börjar redan göra sej påmind :)

Benpress: 20kg*12, 40*12, 60*10, 80*8
    Lårcurl: 2plattor*10, 3p*10*2
    Benspark: 20kg*10, 30*10, 40*10
    Lats: 20kg*15, 30*10, 40*10, 45*8
    Axelpress: 4kg*14, 6*10, 9*9, 10*7
    Hantelrodd: 12,5kg*10, 15*10, 20*8 superset–>
    Bic vrid: 4kg*10, 6*10, 8*8
    Utåt: 3kg*12, 4*12, 5*10
    Flies: 3kg*12, 4*12, 5*10

Sådär! Halva kroppen har börjat vakna! I dagarna är det dax för resten =)
    Känns skönt att äntligen ta tag i träningen igen, har verkligen saknat det. Längtar redan tills jag är tillbaka på de vanliga vikterna och kan fläska på och sätta nya PB! 8)

Dock är det mkt nu, får veta inom 2 veckor om jag får fast på jobbet. Sedan har jag och mannen köpt en lägenhet! Fick den till ett riktigt bra pris för att det var mkt att göra…! Men bara jobbet går i lås är allt happiness! Är det roliga grejer man gör, så gör det inte så mkt att det är fullt upp ett tag :up:

PEACE!!

Kul att det går bra för dig! Grattis till lägenheten och förmodligen en lyckad företagsidé som du nu smyger med… ;)

Viewing 15 posts - 1,291 through 1,305 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.