Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,306 through 1,320 (of 1,376 total)
  • Author
    Tommy Ivarsson wrote:
    Kul att det går bra för dig! Grattis till lägenheten och förmodligen en lyckad företagsidé som du nu smyger med… ;)

Tackar! :D
    HAHA! Min ”affärsidé” ligger lite på is…! om vi säger så! Jag har en grundtanke, men för att den ska bli unik och lyckas så är det lååångt kvar! :what::p

Haha! Jag läste ”Bänkpress – 80*8” istället för benpress.. Blev lite chockad! :D

Ruggigt bra pass du dragit av. Hur länge vilar du ungefär emellan varje set? :)

Pixi wrote:
    Dock är det mkt nu, får veta inom 2 veckor om jag får fast på jobbet. Sedan har jag och mannen köpt en lägenhet! Fick den till ett riktigt bra pris för att det var mkt att göra…! Men bara jobbet går i lås är allt happiness!

Kul, grattis! Håller tummarna för jobbet också, en sådan bit kan vara rätt skön att ha avbockad :)

Quote:
    Är det roliga grejer man gör, så gör det inte så mkt att det är fullt upp ett tag :up:

Är helt på din linje, roliga saker blir liksom aldrig lika jobbiga som sådant som är tråkigt ;)

Grattis till lgh! Bra att du börjat pressa vikter igen. :)

Nic Nordin wrote:
    Haha! Jag läste ”Bänkpress – 80*8” istället för benpress.. Blev lite chockad!

Ruggigt bra pass du dragit av. Hur länge vilar du ungefär emellan varje set? :)

Hehe, snart är jag där! ;)
    Det va snällt sagt…! men sådär bra var det faktiskt inte =P Tjaa, är jag själv så blir det bara tiden det tar att byta vikter o gå mellan maskinerna =) Tränar jag med nån så blir det ju såklart längre medans den andre kör.. lite surt! Fort ska det gå ju! ;)

Sam wrote:
    Kul, grattis! Håller tummarna för jobbet också, en sådan bit kan vara rätt skön att ha avbockad

Är helt på din linje, roliga saker blir liksom aldrig lika jobbiga som sådant som är tråkigt ;)

Tackar!
    Nu har det mesta löst sej faktiskt! =D

primo wrote:
    Grattis till lgh! Bra att du börjat pressa vikter igen. :)

Danke! Yes, det känns riktigt bra att komma igång igen =)

Först o främst, JAG HAR ÄNTLIGEN BLIVIT FAST ANSTÄLLD [/b]som expeditör på Servera!! GÖÖÖÖTT!!!

Toppade efter jobbet med träning! :D (O sedan thaimat på det för att fira!)

Bröstpress: 10kg*15, 15*12, 20*12, 25*10, 30*8
    Hantelpress: 5kg*12, 9*10, 12,5*10, 15*8
    Bänk: +10kg*8, +15*8, +20*7
    Tric rep: 10kg*12, 15*10, 20*9 superset–>
    Tric rep bakom: 10kg*12, 12,5*10, 15*9
    Dips: 6, 6, 4
    2 set situps
    Bic stång: 15kg*10, 20*8, 25*7, 30*3

Snacka om att kroppen kommer vara död imon! Träningsvärk överallt! ;)

Pillar fortfarande med mina mål, men snart kommer de att bli officiella ;)

Ja men grattis igen då! Verkar rulla på bra för dig nu, både vad gäller träning och övriga livet! :up:

Tommy Ivarsson wrote:
    Ja men grattis igen då! Verkar rulla på bra för dig nu, både vad gäller träning och övriga livet! :up:

Haha, tack!
    Ibland får man ha tur också :) Detta året har verkligen gått i mitt tecken!
    Till skillnad från förra året kan jag säga :P

GRATTIS till jobbet skönt att ha den tryggheten iallafall=)

Blobas wrote:
    GRATTIS till jobbet skönt att ha den tryggheten iallafall=)

Tack! ja, det är hur skönt som helst! Nu slipper jag oroa mej för ekonomin :)

Så gött att styrkan redan känns bättre sen förra veckan!! 8)[/b]

Snart är det dax att splitta upp schemat! JIPPI!! Blir nog på 4dagar till att börja med.. =)

Dagens träning!
    Böj: stång*10, +10kg*10, +15*10, +20*8, +25*5
    Benspark: 20kg*10, 30*8, 40*7, 45*6
    Lårcurl: 3plattor*10, 3p*9, 4p*7
    Lats: 25kg*14, 35*10, 45*7, 50*5
    Sittande rodd: 25kg*10, 35*8, 40*7
    Hantel rodd: 15kg*8, 25*6, 27,5*5
    Axelpress hantlar: 7kg*12, 12,5*8*2
    utåt: 3kg*12, 4*10, 5*10, 6*9 superset–>
    flies: 4kg*10, 6*10, 8*9, 8*10

Kommer bli en DJÄVULSK träningsvärk imon ;) Gööött! Inte lika kul att jobba imon dock… :p

Fint pass, träningsvärk är nästan alltid trevligt, om den inte är för jävlig ;)
    Får gratulera till jobbet också :up:

Får gratulera till att som flyter i livet för dig nu! Alltid en sån underbar känsla som infinner sig när det mesta går vägen :)

Fint pass för övrigt ;)

Cuttan wrote:
    Fint pass, träningsvärk är nästan alltid trevligt, om den inte är för jävlig
    Får gratulera till jobbet också :up:

Den ÄR för djävlig! ;) Men det är all sweet, då vet man att man gjort rätt :P
    Tack!

JTrulsson wrote:
    Får gratulera till att som flyter i livet för dig nu! Alltid en sån underbar känsla som infinner sig när det mesta går vägen

Fint pass för övrigt

Så sant! Detta året har verkligen varit mitt år!(hittills iaf ;) )
    Verkligen underbart när man verkligen kämpar och vill något så mkt, och det faktiskt går bra och som man vill ;)
    Jag trivs fint med livet nu! :up:

Tackar! =)

Pixi wrote:
    Först o främst, JAG HAR ÄNTLIGEN BLIVIT FAST ANSTÄLLD [/b]som expeditör på Servera!! GÖÖÖÖTT!!!

Se där ja – stort GRATTIS!

Pixi wrote:
    Så sant! Detta året har verkligen varit mitt år!(hittills iaf ;) )
    Verkligen underbart när man verkligen kämpar och vill något så mkt, och det faktiskt går bra och som man vill ;)

Jag trivs fint med livet nu! :up:

Härligt!
    Njut och sug på karamellen så ofta du bara kan :)

Viewing 15 posts - 1,306 through 1,320 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.