Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,321 through 1,335 (of 1,376 total)
  • Author
    Sam wrote:
    Se där ja – stort GRATTIS!

Härligt!
    Njut och sug på karamellen så ofta du bara kan :)

Tackar!
    Yes, man får passa på :)

O på tal om jobb, jag fick också jobbet som receptionist på samma företag! Så nu kommer jag vicka i receptionen när ordinarie är ledig! :D
    Skönt att kunna variera sig =)

Igår hann jag in en sväng till gymmet innan målaren skulle komma! Fick bli en snabbis, men det vet vi ju alla att man inte ska underskatta ;)

Benpress: 20kg*12, 40*10, 60*10, 80*9, 100*7
    Utfall från bänk m. hantel: 5kg*3reps
    Benspark: 20kg*10, 35*8, 45*7, 50*6
    Axelpress: 5kg*12, 8*10, 10*9, 12,5*5, 7*14
    Utåt: 5kg*12, 4*10, 4*11 superset–>
    flies: 4kg*12, 5*10, 6*12
    Hammer: 4kg*12, 6*9, 7*9, 9*6
    Bic stång: 20kg*8, 25*6*2

Har ni inte provat utfall med ”bakbenet” på en bänk, så gör det!! GROVF träningsvärk i rumpan redan idag! :D

Nu blir det lite mys o soft innan sista dagen på jobbet imon innan helg =)

Imon är dagen D, när lägenheten blir officiellt vår och jag o Philip blir sambos! Wohoo!!

:D Bra där! Trevlig helg!

[youtube=Hw2vBYBE24Y]

:kicking:

primo wrote:
    :D Bra där! Trevlig helg!

[youtube=Hw2vBYBE24Y]

:kicking:

Tackar!
    Detta var ett efterlängtat inslag :)

Här kommer dagens pass!
    Seg som ett as var jag, men det är skit samma.. bara att göra så gott det går ändå! :emo-thumb

Böj: stång*12, +10*10, +20*8, +30*6, +10*8
    Lats: 20kg*12, 30*10, 40*9, 50*6, 60*6
    Bröstpress: 15kg*15, 20*13, 25*12, 35*6
    CC rodd: 20kg*10, 30*10, 40*8, 50*5
    Hantelpress: 7kg*12, 12,5*12, 15*8
    Hantelrodd: 15g*8, 25*7, 22,5*7
    Axelpress: 6kg*12, 8*11, 10*8
    Dips: 8, 7, 7
    Vader: 10plattor*12, 15p*11, 17p*10

Det blev trots orkeslösheten ett bra pass! Däremot var jag helt slut efteråt.. hade tänk åka hem o sova en timme, men det blir ju aldrig som man tänkt. Var ju tvungen att laga mat o sedan var det dags att gå upp i lägenheten igen o måla väggarna så det är klart till imon bitti när målaren kommer igen. Kommer nog inom en snar framtid att somna i soffan ;)

Det har varit lite fattigt med bilder här, men eftersom jag inte tränat så mkt o inte är i nån superform så har det fått vänta.. men för skojs skull ska jag väl ta mej i kragen snart o ta lite dagsformsbilder! Vet ju själv att det är mkt roligare att läsa andras dagbäcker o journaler när det blandas med bilder :pop:

Ha en skön kväll folks!

Jaja… jag har inte uppdaterat för att jag inte har tränat.. men jag har verkligen inte hunnit!

Har haft fullt upp på jobbet, både med det vanliga och utbildning för att kunna vikariera i receptionen :) Efter jobbet har det varit raka spåret hem för att greja med lägenheten. Fick ta hjälp av min granne som är målare, vi redde inte riktigt ut att måla o tapetsera väggar o tak själva :P
    Nu är iallafall sovrummet hyffsat klart, ska bara måla lister o socklar där, och lägga clickgolv..! Imon eller på tisdag hoppas vi kunna måla vardagsrummet klart, sen är det bara hallen o köket kvar att måla. O såklart slipa o olja parketten, byta vitvaror och slänga ut skiten på vinden! SEN ska vi förhoppningsvis kunna flytta in! :D

Kan säga att det kliar överjävligt i kroppen av träningsabstinens, men var sak har sin tid o när lägenheten är klar blir det full patte!

Nu är det snart dax för sängen igen.. en lång arbetsvecka väntar! ;)

Ja, in till gymmet med dig kvinna så ses vi snart i Götet!

Vi väntar med spänning medans du flyttar.
    Allt tar sin tid, efter nyår är det min tur ;)

biffen669 wrote:
    Ja, in till gymmet med dig kvinna så ses vi snart i Götet!

Ja Pappa, jag ska ;) Kroppen börjar säga ifrån nu också..!
    (Har så satans ont i ryggen. Fick ringa akut till massören/kiropraktorn på jobbet idag. HELVETE, jag har aldrig blivt knäckt innan.. O jag kan säga att det knäckte BRA!!! Enligt honom ska nu ryggen vara återställd som den ska, men det är ju inte kroppen van vid! Så jag har fortfarande riktigt ont.. kan ju inte gå eller stå utan att det känns som jag ska dö!
    Tror själv att det är den stora avsaknaden av träning… så ännu en anledning att dra igång ordentligt!)

JTrulsson wrote:
    Vi väntar med spänning medans du flyttar.
    Allt tar sin tid, efter nyår är det min tur ;)

Hehe, det borde vara klart inom 3 veckor iaf.. :P
    Det låter bra! Vad har du för planer framöver?

Pixi wrote:
    Hehe, det borde vara klart inom 3 veckor iaf.. :P
    Det låter bra! Vad har du för planer framöver?

Mina planer – Efter nyrå blir det flytt och plugg ui GBG :D

JTrulsson wrote:
    Mina planer – Efter nyrå blir det flytt och plugg ui GBG :D

Åhh, spännande! :D
    GBG är en riktigt mysig stad!

Lite uppdatering..
    Rygghelvetet har fortfarande inte ordnat upp sig. Idag är det 1 vecka sedan akuttiden med knäckarn o det har inte blivit bättre alls under den tiden. Har provat värktabletter och voltarenkräm, men ingen funkar. På morgonen o fm känns det OK, men framåt em o kväll går det käpprätt neråt.. Bara promenader och att åka o handla mat fuckar upp ryggen för resten av dagen.
    Sånt här gör mej så jävla förbannad!!
    Jag vårdar, vilar o tar hand om lille ryggen, men den vill fan inte bli bättre! Det kärvs mkt för att jag ska gå till doktorn, men nu är den gränsen nådd. BLÄSH.

Annars är det kanon! :P

Pixi wrote:
    Åhh, spännande! :D
    GBG är en riktigt mysig stad!

Hoppas på det med, så att man kommer trivas.
    Fjärilarna är redan helt enorma i magen på grund av flytten :D

Pixi wrote:
    Lite uppdatering..
    Rygghelvetet har fortfarande inte ordnat upp sig. Idag är det 1 vecka sedan akuttiden med knäckarn o det har inte blivit bättre alls under den tiden. Har provat värktabletter och voltarenkräm, men ingen funkar. På morgonen o fm känns det OK, men framåt em o kväll går det käpprätt neråt.. Bara promenader och att åka o handla mat fuckar upp ryggen för resten av dagen.
    Jag vårdar, vilar o tar hand om lille ryggen, men den vill fan inte bli bättre! Det kärvs mkt för att jag ska gå till doktorn, men nu är den gränsen nådd. BLÄSH.

Fy fan vad jag lider med dig!
    Har haft såna problem med mitt bäcken som vrider sig sett hur lätt som helst under hård träning. Har dock blivit mkt, mkt bättre nu. Ska hålla tummarna för dig så det kan bli bra, man vill ju kunna träna obehindrat!

Tråkigt att läsa om dina ryggproblem. Hoppas verkligen för din skull att du kommer till en bra läkare/naprapat/sjukgymnast och får ett ordentligt träningsschema eller vad som nu behövs! :)

Pixi wrote:
    Lite uppdatering..

Otroligt påfrestande då man tycker att man gör allt rätt och det inte blir bättre! Gå till doktorn tycker jag :) Det kan ju inte bli sämre av det? Jag skadade svanskotan för någon vecka sedan. Varje gång jag sitter på något hårt (snuskiga människor ska inte misstolka detta) gör det ont. Som t.ex. idag då jag cyklade. Jobbigt som fan men det går väl över.

Hoppas det blir bättre med ryggen!

Viewing 15 posts - 1,321 through 1,335 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.