- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 juni, 2009 at 22:02 #377974Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Sjysta vingar och axlarna förtjänar också lite extra cred!
Tack så mkt
2 juli, 2009 at 22:43 #377975Anonym anvandareMemberHinner inte riktigt uppdatera här som det är nu… men kan ju bjuda på en bild från sommarens After Beach premiär! Riktigt mkt folk o bra musik!
O Glöm för fasen inte Fitness 5 nästa helg!! Ska bli gött att sitta på hemmaplan o heja! :pop:
3 juli, 2009 at 22:52 #377976Anonym anvandareMemberPim Pim, snus o te, då vet man att det är fredag!!
4 juli, 2009 at 23:43 #377977Anonym anvandareMemberWihoo!
Var på bio idag med Evelina och såg Baksmällan, KLOCKREN!!
Precis vår kassa humor och när de hittade den nakne asiaten i bagageutrymmet trodde jag att jag skulle dö!!! HAHA!!
Så har du lika barnlig humor så SE denVar o hälsade på på TVÅ förfester, men var duktig och körde! Ska ju faktiskt träna imon..
Peace out!
5 juli, 2009 at 12:40 #377978Anonym anvandareMemberHört mkt om baksmällan, måste skrapa ihop och gå å se den.
10 juli, 2009 at 20:24 #377979Anonym anvandareMemberFrLi wrote:Hört mkt om baksmällan, måste skrapa ihop och gå å se den.Gör det
Själv ska jag kolla på Twilight ikväll.. fick ryggskott eller ngn liknande skit idag så det blir soffan
11 juli, 2009 at 17:15 #377980Anonym anvandareMemberFörst o främst, vilket jäkla tur med vädret!!
Vaknade vid 7 och då spöregnade.. funderade en sekund på att skita i det och ligga kvar i säng, men återfick förståndet rätt snabbt! Tur det, för lagom när vi kom till Tylösand tittade solen fram och sedan blev det bara bättre och bättre!
The sun always shine on Tylösand!!Är grymt imponerad över prestationerna under dagen och alltid lika kul att titta på folk
Ikväll är det Fitness by night på Hotell Tylösand, så det är ju ett måste!!!
Kan till och med kan bli en liten öl eller en drink… får ju passa på!Slänger upp lite bilder för er som missade tävlingen! Chinsen är bland det roligaste att titta på
11 juli, 2009 at 23:06 #377981Anonym anvandareMemberPixi wrote:Först o främst, vilket jäkla tur med vädret!!
Vaknade vid 7 och då spöregnade.. funderade en sekund på att skita i det och ligga kvar i säng, men återfick förståndet rätt snabbt! Tur det, för lagom när vi kom till Tylösand tittade solen fram och sedan blev det bara bättre och bättre!
The sun always shine on Tylösand!!Är grymt imponerad över prestationerna under dagen och alltid lika kul att titta på folk
Kan till och med kan bli en liten öl eller en drink… får ju passa på!Slänger upp lite bilder för er som missade tävlingen! Chinsen är bland det roligaste att titta på
Det såg ut som en rolig dag. Varför händer allt roligt neråt i landet?:what: Visserligen vet jag inte vart Tylösand ligger men jag tippar på att det ligger under jönköping i alla fall. Kvällen avslutades med en praktfylla på Rosa Pantern (byggardrinken no 1) och öl förhoppningsvis? Annars är det ingen riktig fitnesstittardag.
12 juli, 2009 at 11:33 #377982Anonym anvandareMemberMantus wrote:Det såg ut som en rolig dag. Varför händer allt roligt neråt i landet?:what: Visserligen vet jag inte vart Tylösand ligger men jag tippar på att det ligger under jönköping i alla fall. Kvällen avslutades med en praktfylla på Rosa Pantern (byggardrinken no 1) och öl förhoppningsvis? Annars är det ingen riktig fitnesstittardag.Dagen var kalas! Jo, Tylösand ligger utanför Halmstad som ligger sydväst om Jönköping Men du får helt enkelt se det som en trevlig utflykt!! Var tävlanden som åkt ner från både Umeå och Sunsvall!
Hehe, njaa, inte rosa pantern, men white russian och öl! Same same but different!Så idag blir det inte mkt gjort. Ska parkera mej i soffan, kolla film o samla energi för att gå ut med hunden senare!
Sunday bloody sunday
19 juli, 2009 at 12:08 #377983Anonym anvandareMemberHar haft en ofrivillig vilovecka.. Det här jävla ryggskottet eller vad det nu är har inte släppt än Känner mej så slapp o mjuk… USCH!! Ska försöka få ordning på träningen igen i veckan.
Helgen har varit rätt lugn, jag har sovit som en gris!
Hann ändå med en sväng till Wheels & Wings i Varberg igår. Massa fina bilar!!! Får ha-begär som heter duga Hoppas min lilla pärla kan vara redo att följa med nästa år..Bilden till höger är min lilla Hillman, han är så söt!
19 juli, 2009 at 22:48 #377984Anonym anvandareMemberHaha sjukt fräsig bil
20 juli, 2009 at 01:27 #377985Anonym anvandareMemberPixi wrote:Först o främst, vilket jäkla tur med vädret!!
Fan jag var där bara några timmar efter Missade ju allt.
20 juli, 2009 at 17:23 #377986Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Haha sjukt fräsig bilJag hoppas du menar min!! Tack isf!
20 juli, 2009 at 17:24 #377987Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:Fan jag var där bara några timmar efter Missade ju allt.Illa, synd att du missade det
Men du kanske satsade på Fitness by night senare på kvällen ist?!26 juli, 2009 at 11:01 #377988Anonym anvandareMemberSådär ja!
Efter allt för lång tid av ryggskott(eller vad det nu var för skit) så är jag back on track!! Har blivit träning, fredag, lördag och idag blir det ett skönt tric/axel(??) pass med Evelina!
Längesedan vi träffades nu, så det har vart nice att köra ihop i helgen o tjöta!
Har en kalasskön träningsvärk i ryggen, som ikväll kommer kännas i både bröst o bic också!!Hoppas alla haft en skön helg, det har jag!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.