- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 november, 2010 at 16:01 #379204Anonym anvandareMemberPixi wrote:Götte, inte så blodigt som jag först trodde då
Haha! Jo, det gör jag ju.. kan det ha varit du som jag stod o stirrade ut för ett tag sedan?! Händer ju lite då o då att man känner igen folk men inte kan placera dem… Nästa gång får du säga hej! O kopplar jag inte får du säga Dementis, det borde funka!
Deal, dude?
Nice! Alltid bra att höra flera åsikter Tackar!
I will!! Jag är killen med störst öron och mest färgglad…
20 november, 2010 at 20:36 #379205Anonym anvandareMemberKör hårt nu Anna! Trevlig helg oxo, korka upp antioxidanterna!
[youtube=WvUQ22Itxjw]
21 november, 2010 at 08:11 #379206Anonym anvandareMember[QUOT”bulkar” du just nu??
Ja jag har kämpat sedan i MARS med att bli av med min bulkning som förövrigt mer lliknade en grisbulk än någon annan bulk:o
Nästa bulk skall jag nog äta så som jag gör nu men men lite mer av allt bara.Men bulk låter fint… mat lite meeeer.. mmmm*drömmer mig bort*
21 november, 2010 at 14:12 #379207Anonym anvandareMemberDementis wrote:I will!! Jag är killen med störst öron och mest färgglad…Jag ska hålla utkik
primo wrote:Kör hårt nu Anna! Trevlig helg oxo, korka upp antioxidanterna!Tack desamma! Hur visste du att antioxidanterna flödar? Nä, men ett glas rött är aldrig fel..!
Blobas wrote:[QUOT”bulkar” du just nu??Ja jag har kämpat sedan i MARS med att bli av med min bulkning som förövrigt mer lliknade en grisbulk än någon annan bulk:o
Nästa bulk skall jag nog äta så som jag gör nu men men lite mer av allt bara.Men bulk låter fint… mat lite meeeer.. mmmm*drömmer mig bort*
Tsss…! Nä, jag bulkar inte Men jag ser till att ”unna” mej lite flöt då o då! Har också varit i den fällan att bulk skulle vara samma sak som att grisa för allt vad man kunde.. inge bra!
Men nu ligger jag på en bra vikt, o den håller sig stabil trots lite skräpmat så jag är nöjd!Kör hårt med din diet! Har du något speciellt mål med den?
22 november, 2010 at 18:52 #379208Anonym anvandareMemberGööött, tog mej till gymmet idag också!
O prisa Gud, det går liiite bättre för varje gång! :up:
Kör fortf helkropps 2-3ggr/vecka och rehabövn. dagligen.Knäböj: stång*12, 30kg*11, 35*10, 40*8
Benpress: 20kg*10, 40*10, 80*5, 60*8
Lats: 20kg*12, 30*12, 40*8, 45*5
Rodd, hantel: 12,5kg*10, 15*10, 17,5*9
Axelpress: 5kg*12, 9*12, 12,5*7
Utåt: 2kg*15, 3*14, 4*11, 4*8
Flies: 3kg*15, 5*14, 7*11
Bic, vrid: 4kg*10, 6*8, 7*8
Tric, rep: 10kg*12, 20*10, 20*8
Tric, rak stång: 20kg*10, 30*8, 25*9
Bröstpress: 15kg*15, 25*13, 30*7
Situps: 25, 25, 25
Plus rebabövningar o stretchSka äntligen jobba imon!! Ska börja med halvtid för att ge ryggen en lättare start. Håll alla tummar ni har för att den ska hålla!!!!!
Under tiden jag vart hemma har jag hunnit bli beroende av iphone spelet Haypi! Påminner om en blandning av Heroes och WoW… :whistle: Nån som blir sugen att prova, så referera gärna till mej, pixianna! hehe
Ha en go start på veckan, trots helvetes snö o regn..
22 november, 2010 at 19:31 #379209Anonym anvandareMemberPixi wrote:Tsss…! Nä, jag bulkar inte Men jag ser till att ”unna” mej lite flöt då o då! Har också varit i den fällan att bulk skulle vara samma sak som att grisa för allt vad man kunde.. inge bra!
Men nu ligger jag på en bra vikt, o den håller sig stabil trots lite skräpmat så jag är nöjd!Fruntimmer….jag äter skräpmat på deffen för att hålla kcal uppe ändå. Offseason äter jag ALLT jag vill. Tar ju ändå ”bara” 3 månader att ta bort:p!
22 november, 2010 at 19:38 #379210Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Fruntimmer….jag äter skräpmat på deffen för att hålla kcal uppe ändå. Offseason äter jag ALLT jag vill. Tar ju ändå ”bara” 3 månader att ta bort:p!DET ÄR BARA FÖR ATT DU ÄR THAI!!! Du är född med att kunna överleva på ett krabben o en näve sjögräs per dag! Vi andra, inte fullt lika lyckligt lottade, kan inte tänka chips utan att gå upp!
För övrigt är jag väldigt besviken, såg precis att du inte ska tävla på lördagen!!! Men om jag frågar snällt kanske du bjuder på lite ass ändå?
22 november, 2010 at 20:12 #379211Anonym anvandareMember[Målet med dieten är väl att så småningom komma i tävlingsform=)
Bävar för tävlingsdieten om man klagar på denna haha;)25 november, 2010 at 22:13 #379212Anonym anvandareMemberBlobas wrote:[Målet med dieten är väl att så småningom komma i tävlingsform=)
Bävar för tävlingsdieten om man klagar på denna haha;)Kul! Det håller vi tummarna för!
Tjaa… men det kan underlätta med en tävling som mål… o jag lovar, det är värt det25 november, 2010 at 22:29 #379213Anonym anvandareMemberBlev ett riktigt stresspass på gymmet idag! Hade totalt 40 min på mej, men jag hann ändå med en del!
Uppvärmning: Rodd
Lats: 15kg*12, 25*12, 35*10
CC rodd: 20kg*12, 30*10
Axelpress: 4kg*15, 8*12, 10*10, 10*7
utåt: 2kg*15, 3*12, 3*12, 4*12
flies: 3kg*15, 6*12, 6*11
Bic hantel: 3kg*10, 4*12, 4*10, 6*8 SAAAKTA!!
Tric rep: 12*12, 17*10, 15*10
Tric rak: 15*10, 20*10
Bic stång: 15kg*12, 20*10
Benspark: 12kg*12, 15*10, 20*10
Lårcurl: 2plattor*10*2
Situps: 25, 25
Snabb stretch för att stressa vidare..Var hos kiropraktorn idag igen. Hon har varit lite frågande då de korrigerande och knäckningar hon gör i ryggen lätt går tillbaka, så idag hade hon lite nya tester. O jävlar!! Hon hittade kärnan till hela skiten!!! [/b]YEEES!!! Det är tydligen ligamenten i bäckenet som inte är som det ska. O kroppen är ju duktig på att kompendera.. bland annat hittade hon en rejäl kompensation i höger lår,( som resulterat i de känningar jag haft ett tag att det benen känts kortare, bland annat i knäböjen). Hon lättade på den kompensationen genom att trycka lätt på låren och dess ”muskelpunkt” som satt på revbenen på västersida!!
Vilket sjukt trolleri!!!!
Sånna små grejer som DIREKT ger resultat när vi gjorde tester efteråt!! Grymt imponerad måste jag säga!Iaf, nu har jag fått ett ”bäckenbälte” som spänns kring bäckenet och avlastar ligamenten. Det ska jag ha dagligen i 4-6 veckor iaf.. jaja, allt för att det ska bli bra!
Nu är det dax för sängen. Lite sent, men det är ju fredag imon!
CIAO!25 november, 2010 at 23:30 #379214Anonym anvandareMemberPixi wrote:DET ÄR BARA FÖR ATT DU ÄR THAI!!! Du är född med att kunna överleva på ett krabben o en näve sjögräs per dag! Vi andra, inte fullt lika lyckligt lottade, kan inte tänka chips utan att gå upp!För övrigt är jag väldigt besviken, såg precis att du inte ska tävla på lördagen!!! Men om jag frågar snällt kanske du bjuder på lite ass ändå?
Gäller att röra på sig bara ju…bränna mer än vad man stoppar i munnen eller något:D!
Kommer ju bjuda hela publiken på lite ass på söndag:|….
1 december, 2010 at 15:16 #379215Anonym anvandareMemberSeeeeriously, tränade du rygg för någon dag sen? Jag stirrade på den jag åtminstone tror på dig, tänkte säga hej men den personen vände bort blicken. I was just ”wtf?”. Fast, jag kan ha stirrat rätt mycket och jag ser lite skum ut. Rofl.
3 december, 2010 at 19:16 #379216Anonym anvandareMemberDementis wrote:Seeeeriously, tränade du rygg för någon dag sen? Jag stirrade på den jag åtminstone tror på dig, tänkte säga hej men den personen vände bort blicken. I was just ”wtf?”. Fast, jag kan ha stirrat rätt mycket och jag ser lite skum ut. Rofl.Hahaha! Jag tränade idag och innan dess den 25.. kan det ha varit då?
Det låter lite som jag.. Är det nån som stirrar utan att säga hej blir jag ganska pist och igonerarSå ser du min cupcaketatuering på underarmen, HÄLSA!!!
21 februari, 2011 at 11:07 #379217Anonym anvandareMemberKnappt att man vågar visa sitt tryne här inne efter att inte ha skrivit här på snart 3 månader…!!
Jag HAR lallat lite på gymmet, men pga av ryggproblemen som började i höstas och andra sjukdomar jag inte får bukt med har det inte blivit nån kontinuitet.
Ryggen är i dagdläget mkt bättre och jag är riktigt sugen på att dra igång kroppen igen. Visserligen är jag inte riktigt frisk och återställd, men lugn o försiktig träning är aldrig fel.
Däremot kommer jag ha helt andra prioriteringar och mål och bygga upp kroppen från grunden, inifrån.
*Välmående
*Grundstyrka
*Grundkondition
*TÅLAMOD
*Motivation och GLÄDJE!!!Lättare sagt än gjort för nån som vill ha allt på en gång Men det är ingen att be för.. såklart kommer mitt långsiktiga mål alltid finnas; att sätta nya PB, få stora glänsande muskler och en kondition som inte går av för hackor! Jag ÄR en tävlingsmänniska i grund i botten
Går allt som planerat så skulle det inte heller vara fel att kunna ställa sig på scenen igen(Vilken känsla!!)[/b]Har suttit nån vecka nu och pillat med träningsupplägg.. får se vad det kan bli när jag är nöjd!
Kommer kanske inte skriva alltför ofta nu i början, då träningspassen mest går ut på att köra rehabövningar och promenera. Men det kommer mera! Snart
Peace out så länge! O kom ihåg, NO PAIN NO GAIN!!!!
21 februari, 2011 at 13:22 #379218Anonym anvandareMemberLycka till med uppstarten nu Både kropp och sinne mår sååå mycket bättre av lite fysisk aktivitet, och minsta lilla träningspass är ju bättre än inget alls! :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.