Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1,366 through 1,376 (of 1,376 total)
  • Author

Skönt att se att du är tillbaks på banan igen. Motivationen verkar också ligga på topp så det kan inte annat än att gå bra nu. Vi följer dig lilla A!

biffen669 wrote:
    Vi följer dig lilla A!

Indeed we do! :up:

[Åhh vad roligt att se dig tillbaks.. hoppas ryggen håller nu och klart du skall upp på scenen igen=)

TACK!! Så söta ni är! ;)
    Men LILLA A!? WTF?!!? Men ok, får väl se det som ett mål att bli stora A ist.. (fast ser man till magen känns den allt annat än liten =P)

Iaf, idag blev det lite hemmaträning. Har tillgång till vikter, hantlar, bänk, skivstång och pilatesboll.. så det är bara fantasin som sätter stop!

Körde igenom alla mina rehabövningar ordentligt, bara det tar ca 20-30 min.. körde sen igenom hela kroppen med olika hittepå övningar =P Blev bland annat en variant med frivändningar och knäböj. har ju precis fått börja köra ben igen så lättare vikter hemma är ju bra.. (men så jävla frustrerande!! :) )
    Blev duktigt svett iaf! Bra betyg =)

Sen blev det att dra på 3 dubbla byxor, tjocktröjor o hela kittet för att kunna gå utanför dörren… blev en ordentlig skogspromenad med hunden på närmare 1½h. Så skönt att komma ut i skogen o njuta =) Både jag och hunden har en förkärlek för att skippa stigar o vägar, så det blev att bröta rakt ut i älgskogen ;)

Hungrig som en häst när jag kom hem så det blev gårdagens tacopaj… ;)
    På tal om mat, har fortfarande inte kunnat äta kyckling..!! Eller, köpte en hel, grillad förra veckan bara för att det luktade så gott!! Den slank ju ner till sist, men aldrig i satan att jag kan äta fileer jag gör själv!! O tonfisk ska vi inte prata om heller..

SÅ GLAD att jag inte går på diet nu!!![/b]

Föresten!!!!!
    Var på zonterapi för första gången igår!! Vilken upplevelse!!! Och vilken överjävlig smärta!! Men det verkar kunna hjälpa, så det är bara att tacka o ta emot :)

Om man skulle ta o städa o göra lite nytta nu kanske… !

Ha det gott hörrni!!

Friday, im in love!!![/b]

Körde inom gymmet idag… ;)
    Är en helt annan femma att få komma o träna på gymmet än att lalla hemma! =) Riktiga grejer, trevligt folk och massa motivation!!

Blev ett litet babypass, men ett pass ändock!
    Knäböj: Stången*12, +5kg*12, +10kg*12 (stången räknar jag med väger 20kg.. fan om den inte gör det!!!)
    Lats: 20kg*15, 30*12, 40*7
    Axelpress: 5kg*14, 9*10, 10*8 superset–>
    Flies: 3kg*13, 5*12, 7*12
    Bicstång: 15kg*12, 22,5*6
    Tric rep: 10kg*12, 15*12 superset—>
    Tric rep bakom huvudet: 10kg*12, 15*8
    Plus lite rehabövningar när jag kom hem..

Vägde mej i morse, och tack o lov börjar vikten stabilisera sej igen.. man går ju tyvärr ner när man är sjuk, men nu ska det bli ordning på torpet! 2kg plus på några veckor, nu stadiga ca 58 pannor :p Bra grund iaf för att lägga på sig några kilo muskler =)

Planerar även att springa iaf ett litet lopp i vår! Lite delmål för att så småningom kanske springa Lidingöloppet i höst!! =) Om jag får med mej sambon vill säga ;)

Sådär ja, känner mej ganska redo för fredag nu!
    Ha en skön helg!!

Är stången av internationellt mått, som en vanlig bänkstång dvs så väger den 20kg.

Kul att se att du kommit igång igen tjejen! :up:

Albin wrote:
    Är stången av internationellt mått, som en vanlig bänkstång dvs så väger den 20kg.

Kul att se att du kommit igång igen tjejen! :up:

Precis, så det BORDE den vara.. :)
    Tack Albin! Skönt att vara igång igen! O du kör på som vanligt? Ser ju som vanligt kanon ut ;) Tittar ibland in på din blogg o dreglar över dina.. recept ;) Föresten, hade du skadat dig? Var det ryggen?

Knappt att jag hinner in här o uppdatera!
    O sådär lagom kul när jag inte vart på gymmet heller :P

MEN, har tränat lite random hemma, och vart ute i skogen o försökt förbättra konditionen :) Nu när det varit så fint väder får man ju också passa på att gå ut o gå efter jobbet, sååå skönt med lite sol ;)

vill verkligen ha vår nu!!![/b]

Med semlor 2 dagar i rad på jobbet så skäms jag lite, men det gör susen för motivationen! Känner ju att skiten sätter sej direkt, så nu får man börja jobba lite på allvar för att det inte ska gå åt helvete! Nästan skönare att ha den pressen på sej, än att kämpa för att kunna äta upp sej :emo-thumb

Dags att göra lite nytta hemma! Städa lite, laga mat och planera för vår lilla gräsplätt utan för dörren! Den ska bli den finaste i områden!! hehe.

Ha det fint!!

Jaha… sisådär en månad sen senast :P

Har fortfarnade inte kommit igång men gymträningen… problemet nu är att få tummen ur röven.. 😮

Men jag har börjat springa lite. Ska såklart bli mer, när det blir varmare =P

Har föresten slutat snusa på riktigt nu!! hehe. Inte snusat på 2 veckor imorgon, och det är fan jobbigare än man tror! Men det ska gå o så är det med det! =)

Hinner inte skriva mer nu(har inte mkt ner att skriva om min hyffsat obefintliga träning heller), men nu vet ni att jag lever iaf!!

Hej svej!

Förlåt… men det är så satans tråkigt att sitta inne nu o pilla på datorn!!!

En kort uppdatering:
    *Fortfarande ”slutat snusa”!!!!
    *Sitter men en rejäl träningsvärk sen knäböjen igår! Har alltså hittat till gymet igen :)
    *Träningsvärken är lite extra jävlig efter spurtintervallerna igår också, jag springer alltså lite grann också!
    *Igår var det första gången sen dieten förra våren som jag körde ett gympass o sedan kondition samma dag!!
    *Sitter o planerar mina inköp hos Gymvaruhuset :D

Sådär, nu är det dax att gå ut en sväng igen!

Ha det gott folks!

Pixi wrote:
    Förlåt… men det är så satans tråkigt att sitta inne nu o pilla på datorn!!!

En kort uppdatering:
    *Fortfarande ”slutat snusa”!!!!
    *Sitter men en rejäl träningsvärk sen knäböjen igår! Har alltså hittat till gymet igen :)
    *Träningsvärken är lite extra jävlig efter spurtintervallerna igår också, jag springer alltså lite grann också!
    *Igår var det första gången sen dieten förra våren som jag körde ett gympass o sedan kondition samma dag!!
    *Sitter o planerar mina inköp hos Gymvaruhuset :D

Sådär, nu är det dax att gå ut en sväng igen!

Ha det gott folks!

Åhh har du inge formbilder som man får kika på?=) skall du tävla nått i år?

Viewing 11 posts - 1,366 through 1,376 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.