Kämpar emot…Aptit, Ålder och ALLT vad det innebär…!!!

Home Forums Dagböcker Kämpar emot…Aptit, Ålder och ALLT vad det innebär…!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,486 through 1,500 (of 2,038 total)
  • Author
    Oggelit0 wrote:
    Grymt gillar, verkligen dina ben

Tack!
    Blir ju lätt hård på benen, men överkroppen och magen är betydligt svårare för mig…

PS. Lite torrare och lite tyngre sedan igår eller trots all mat jag åt på Thai-restaugangen (4:a rejäla laddningar), så är inte formen sämre.[/QUOTE]

Ja fy fan vad du kan äta Jonas…….blev riktigt imponerad Min magsäck har krympt enormt mycket under dieten så jag får inte ens i mig en hel pizza längre…off-season äter jag en familjepizza själv:

Ses på gymmet…

Nico2 wrote:
    Ja fy fan vad du kan äta Jonas…….blev riktigt imponerad Min magsäck har krympt enormt mycket under dieten så jag får inte ens i mig en hel pizza längre…off-season äter jag en familjepizza själv:

Ses på gymmet…

Lite till hade ju gått och mycket glass, men man får ju hålla igen lite.
    Snart dax för Armar, Axlar o Cardio.
    Vi syns säkert där…

vågar jag fråga Jonas hur mycket pengar han spenderar på Kostillskott per år ??
    eller vad det blir per halvår ? :)

Verkligen din livs bästa form, i mina ögon iaf! :)

Kör hårt nu in i det sista! :emo-thumb

procore wrote:
    vågar jag fråga Jonas hur mycket pengar han spenderar på Kostillskott per år ??
    eller vad det blir per halvår ? :)

Jag räknar inte på sådant, men kanske 15 – 20 000kr/år.
    När man går på diet blir det lite mer än annars.
    Har snart dietat i ett halvår.
    Inför SM blev det mycket proteinpulver, gjorde slut på 1kg på 3-4 dagar. Nu tar jag ca. 130g/dag.

calli3 wrote:
    Verkligen din livs bästa form, i mina ögon iaf!

Kör hårt nu in i det sista!

Morgonformen var nog bättre 2 dagar innan SM, lite fylligare nu…håller väl lite mer vatten.
    Körde armar på gymmet idag och den formen med pump var nog min bästa någonsin (bra fyllighet/pump, mycket ådror och bra torrhet) mao det såg bra ut!
    Men bra ska bli mycket bättre… 8)

Jonas Lundberg wrote:
    Var bra tung igår kväll, men hade inte dragit på mig mycket vatten på fel ställe.

Dom enda kolhydraterna jag åt igår var lite ananas-tärningar i Thaimaten och lite lågsocker ketchup i nötfärsen, ja just det ja…lite champinjoner också.

[http://www.fineli.fi/food.php?foodid=345&lang=sv http://www.fineli.fi/food.php?foodid=345&lang=sv%5D

Tobbe K wrote:
    [http://www.fineli.fi/food.php?foodid=345&lang=sv http://www.fineli.fi/food.php?foodid=345&lang=sv%5D

Jag hade champinjoner på burk och det stod 3g kolhydrater/100g. Kanske lite socker i lagen?
    Får köra på färska champinjoner sedan, trodde inte det var så lite kolhydrater, inga alls i princip.
    364mg kalium/100g såg jag och 2g protein – for the muscles!

Jonas Lundberg wrote:
    Jag hade champinjoner på burk och det stod 3g kolhydrater/100g. Kanske lite socker i lagen?
    Får köra på färska champinjoner sedan, trodde inte det var så lite kolhydrater, inga alls i princip.
    364mg kalium/100g såg jag och 2g protein – for the muscles!

Funkar bra med burkisar åsså. Du ser att det står kolhydrater, digererbara, det innebär den faktiska mängden som kroppen klarar att tillgodogöra sig. Restrerande klarar kroppen inte av att ta upp, typ kostfibrer, bra som tusan

Tjena Jonas! Tycker de sista dagsformsbilderna såg riktigt bra ut. Hyffsat torrt och fylligt :emo-thumb

Tobbe K wrote:
    Funkar bra med burkisar åsså. Du ser att det står kolhydrater, digererbara, det innebär den faktiska mängden som kroppen klarar att tillgodogöra sig. Restrerande klarar kroppen inte av att ta upp, typ kostfibrer, bra som tusan

Äter just nu Nötfärs med champinjoner på burk, mums!
    Jo är med på det…

Calle Sirén wrote:
    Tjena Jonas! Tycker de sista dagsformsbilderna såg riktigt bra ut. Hyffsat torrt och fylligt

Det tar sig hoppas jag, men har ju inte pressat någon vikt än. Ska ner 6-9kg till.
    Dagens form blev ganska bra, ingen större skillnad, fast det är efter frukost:

[img=http://img373.imageshack.us/img373/6118/jonasokt08003ad7.jpg]

Vad väger herrn på sista bilden? :)

Hoppas det går bra för dig på FF, med laddning osv! :up:

calli3 wrote:
    Vad väger herrn på sista bilden? :)

Den som letar han finner… :)

anders172 wrote:
    Hoppas det går bra för dig på FF, med laddning osv!

Tack för stödet.
    Det hoppas jag med…när hoppet är ute, då är det hög tid att lämna in. :D

Har lagt på mig lite vatten den här veckan, några kilo upp…
    Ska snart justeras…34 dagar kvar!

PS. Hade ju solen i ryggen, gillar ju inte kameran…

Viewing 15 posts - 1,486 through 1,500 (of 2,038 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.