- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 november, 2008 at 22:29 #651108Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Tack!
En liten rygg!
Är fortfarande väldigt slät på ryggen…[img=http://img227.imageshack.us/img227/57/jonasnov2008002ev9.jpg]
Tycker ryggen ser bra mkt mer detaljerad ut än tidigare:up:
26 november, 2008 at 22:44 #651109Anonym anvandareMemberSka väga under 102kg imorgon…God Natt! :up:
27 november, 2008 at 06:14 #651110Anonym anvandareMemberVikt: 101,1kg
Det börjar ta sig!
Var sjukt ådrig inatt när jag var uppe och pinkade.
Skulle sedan ta några mobilfoto när jag gick upp på morgonen, men då hade dom krupit tillbaka…Får se om det ser likadant ut inatt igen? Det gäller att fånga bilden…
27 november, 2008 at 06:19 #651111Anonym anvandareMemberlycka till!! du är en insperationskälla för mig..
27 november, 2008 at 06:43 #651112Anonym anvandareMemberDanielT wrote:lycka till!! du är en insperationskälla för mig..Tack!
Mår så jäkla bra trots nerpressad vikt…måste dock pressa lite till!
Dax att jobba! :up:27 november, 2008 at 09:45 #651113Anonym anvandareMemberjag ser inte någon direkt skillnad på bilderna som du la upp för längesen och de du lägger ut nu strax före tävling. Verkar som du inte klarar av att hålla dieten? Mycket fusk? Lite extra nötter här lite extra kolisar där… varför inte köra sternhårt och försöka bli hård denna gång ist?
27 november, 2008 at 10:23 #651114Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Vikt: 101,1kgVar sjukt ådrig inatt när jag var uppe och pinkade.
Skulle sedan ta några mobilfoto när jag gick upp på morgonen, men då hade dom krupit tillbaka…Får se om det ser likadant ut inatt igen? Det gäller att fånga bilden…
hahaha! känner igen det så väl….när kameran åker fram 2 s efter man sett en ådra så är den borta….
minns de där natturorna till toa…alltid spännande att kolla in formen då
lycka till om två dygn o kör så det ryker
27 november, 2008 at 10:25 #651115Anonym anvandareMemberfan vad du ska äta!! det lät ju tom gott ju!
en vanlig ”svensson” hade aldrig fått i sig de mängderna….o vi i denna världen gnäller över diet o ”lite” mat….hmm….tur man är olika, konstiga eller vad man nu ska säga…27 november, 2008 at 11:48 #651116Anonym anvandareMemberBamse7-9 wrote:jag ser inte någon direkt skillnad på bilderna som du la upp för längesen och de du lägger ut nu strax före tävling. Verkar som du inte klarar av att hålla dieten? Mycket fusk? Lite extra nötter här lite extra kolisar där… varför inte köra sternhårt och försöka bli hård denna gång ist?Vad fan vet du om det?
Är i min bästa form någonsin.
Sköt dig själv o skit i mig.
Skulle skrivit något mycket värre…27 november, 2008 at 12:43 #651117Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Vad fan vet du om det?
Är i min bästa form någonsin.
Sköt dig själv o skit i mig.
Skulle skrivit något mycket värre…Vad bra för dig… Tar du så illa vid dig om någon säger något negativt om dig ist för alla ryggdunkare som body har här på brädan? Tonåringar som skriver att du är deras idol…
Vad fan jag vet om det? Jag ställde frågor till dig! Du skriver ju själv hela tiden vad du käkat osv…Unnade dig lite här och där m.m. m.m
Du har väl inte varit speciellt hård de tävlingar du gjort, tänkte bara att det skulle vara kul se om du kom in knasterhård, skulle se bättre ut och placeringarna skulle kanske kunna bli bättre. Istf att grina och säga att man blir bortdömd…Skulle skrivit nåt mycket värre? Varför? För att jag inte tycker att det är någon skillnad mellan bilderna, att jag frågar om du ”fuskar” med dieten eller att jag inte säger något positivt som alla andra? Ser fortfarande inte någon större skillnad…
27 november, 2008 at 13:34 #651118Anonym anvandareMemberVisst syns det väl stor skillnad nu? Sen att skriva ett sådant inlägg två dagar innan tävling tycker jag är svagt gjort.
Bamse7-9 wrote:Vad bra för dig… Tar du så illa vid dig om någon säger något negativt om dig ist för alla ryggdunkare som body har här på brädan? Tonåringar som skriver att du är deras idol…Vad fan jag vet om det? Jag ställde frågor till dig! Du skriver ju själv hela tiden vad du käkat osv…Unnade dig lite här och där m.m. m.m
Du har väl inte varit speciellt hård de tävlingar du gjort, tänkte bara att det skulle vara kul se om du kom in knasterhård, skulle se bättre ut och placeringarna skulle kanske kunna bli bättre. Istf att grina och säga att man blir bortdömd…Skulle skrivit nåt mycket värre? Varför? För att jag inte tycker att det är någon skillnad mellan bilderna, att jag frågar om du ”fuskar” med dieten eller att jag inte säger något positivt som alla andra? Ser fortfarande inte någon större skillnad…
27 november, 2008 at 14:18 #651119Anonym anvandareMemberPecman wrote:Visst syns det väl stor skillnad nu? Sen att skriva ett sådant inlägg två dagar innan tävling tycker jag är svagt gjort.Jonas påpekar flera ggr om att detta är ett forum och att man ska respektera andras åsikter. Så jag tycker det är konstigt att han blir så pass upprörd. För det tar väl en stund från att bli arg till skriva ner saker på tangenterna… Så kanske skulle han bara ”vända ryggen till” såsom man bör göra eller svara ironiskt, alternativt att skita i inlägget och inte ödsla energi på det. Hoppas han verkligen prickar formen nu på sin 20:e diet eller vad det nu än är. Men som jag skrev tidigare så krävs det en större man för att bara gå därifrån om man nu ska dra synonymer.
Vill man inte att folk ger en massa kommentarer så kan man juh bara skriva en blogg där man själv godkänner alla kommentarer som skrivs istället för att göra en öppen dagbok på ett forum som bodys.
Nu ska jag inte skriva mera offtopic på din tråd som trots allt handlar om att du ska komma in i ditt livs form. Lycka till och hoppas det blir redan till helgen så du har större mål till nästa helg!
27 november, 2008 at 15:35 #651120Anonym anvandareMemberJohannes Eshak wrote:Jonas påpekar flera ggr om att detta är ett forum och att man ska respektera andras åsikter. Så jag tycker det är konstigt att han blir så pass upprörd. För det tar väl en stund från att bli arg till skriva ner saker på tangenterna… Så kanske skulle han bara ”vända ryggen till” såsom man bör göra eller svara ironiskt, alternativt att skita i inlägget och inte ödsla energi på det. Hoppas han verkligen prickar formen nu på sin 20:e diet eller vad det nu än är. Men som jag skrev tidigare så krävs det en större man för att bara gå därifrån om man nu ska dra synonymer.Självklart så har folk rätt och skriva vad de vill (inom vissa gränser) men det var förmodligen en av de mer korkade kommentarerna man läst
Personligen så tycker jag jonas tråd har varit en av de mest givande jag läst. Har själv börjat småtesta lite hur han äter och folk har olika förutsättningar (tyvärr har inte alla exakt samma föräldrar samma gener samma upplägg samma kontakter samma bla bla bla). Det är mycket värt när någon visar exakt hur det går även om det kan tyckas vara små skillnader från dag till dag. dessutom så krävs det att man lär sig tyda bilder och ljus.
27 november, 2008 at 15:45 #651121Anonym anvandareMembergosh wrote:Självklart så har folk rätt och skriva vad de vill (inom vissa gränser) men det var förmodligen en av de mer korkade kommentarerna man lästJa och då är det okej att sänka sig till samma nivå och om inte lägre? Nu slutar vi här och lämnar tråden åt Jonas satsning men du är mer än välkommen att diskutera saker och ting via pm. För diskutioner är kul och givande…
27 november, 2008 at 17:43 #651122Anonym anvandareMemberJag kan ärligt säga att jag känner Jonas mer än någon annan.
Och trots att vi inte har samma åsikter om saker och ting så respekterar jag Jonas som han är och det han gör.Och Jonas fuskar INTE. Han har kört mer förbränning, tränat mer, lagt ner mer tid än jag någonsin skulle ha tid och ork att göra. Jonas brinner för denna sporten och jag kan nog kanske tillomed säga att han lever för den.
Har aldrig träffat någon som lever som Jonas gör, han är en speciell människa och för de mesta rätt svår att förså, Men Jonas är en tänkare, en intelligent människa som inte alltid visar sig i hans tal eller skrift. Gubben har ju näst intill mensa poäng på intelligensen. Sen finns de såklart olika intelligens (så nu slipper någon svara på det)
Jonas Jobbar 50-60 timmar i veckan, kliver upp kl 03:00 på morgonen och är hemma vid 17 tiden många dagar för att sen ta sig till gymmet och träna och köra 80 minuter förbränning. Kan ärligt säga att jag hade aldrig klarat av det.
Jonas har en enorm drivkraft i det han gör, och ställer upp för allt och alla. Även om han gnällerSom jag sa, Jonas fuskar inte men som han säger, för att orka med allt slit med jobb träning och förbränning kanske vissa dagar kräver lite extra energi.
Jonas är i mycket bättre form nu än på sm sen om han kommer in knasterhård kanske inte blir ett faktum men det tror inte Jonas själv heller.
Som jag sagt tidigare.
Jag tror på gubben.
Eddie. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.