Vill önska dig ännu en gång stort lycka till !
Jag vill inte Lycka Till!….., jo det vill ja!
Hoppas kunna tajta till lite tills imorgon och få lite tryck i musklerna…
Lycka till, Jonas!
Alldeles oavsett hur det går den här helgen och nästa vill jag bara säga att det är så det ska se ut! Du har en otroligt snygg fysik!
ska skratta åt dig imorgon Jonas!
nej men lycka till, hoppas du når drömformen på scen.
Grattis till 5:e platsen!
Kul att prata med dig Jonas. Du tightade till bra. Emil har hela ditt Fria program om du vill ha.
Kaj grön och Jonas Lunberg
Vilka jävla pålar :up: Formen var ju riktigt grym !
Grattis!!
Grattis till en bra genomförd tävling jonas! hade faktiskt dig en placering längre upp! synd att vattnet inte släppte som önskat! hoppas det lyckas bättre till nästa helg!
som dennis skrev längre upp, har ditt program om det är av intresse=)
mvh
Grattis
Bra gjort Jonas, det går åt rätt håll!
Värsta sälformen på ryggen var borta:
[img=http://iloapp.danielnordstrom.se/data/_gallery/public/2/1227998717_resized.jpg?width=720&height=540]Mauricio till höger och sedan jag 2:a ifrån höger.
PS. Jag knycker denna Daniel och kanske någon mer…
Alldeles oavsett hur det går den här helgen och nästa vill jag bara säga att det är så det ska se ut! Du har en otroligt snygg fysik!
Speciellt tack till Taisho för dom snälla orden.
Och tack till alla andra också.
Tack för bilden Glenn även om jag anser att det är min sämsta pose…har svårt att få till den. :up:
PS. Vet inte om jag vågar se mitt fria…mästerposören i grymme formen…
Tycker dock det ser riktigt bra ut på Danniels bild (möjligen lite mer markeringar på axlarna). Blir ännu bättre på lördag!?:emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY