Kämpar emot…Aptit, Ålder och ALLT vad det innebär…!!!

Home Forums Dagböcker Kämpar emot…Aptit, Ålder och ALLT vad det innebär…!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,756 through 1,770 (of 2,038 total)
  • Author
    Fredrik Carlsson wrote:
    20+ kalium??

va fan ska du ta livet av dig gubbe!

Sänk för tusan , du kan krampa ihop och vill det sig illa sätter det sig på hjärtat!

Lite vett får du använda…

Bara ett litet råd! OK…

Jag skojar!
    Självklart blir det inte så mycket.
    Min dietmat som jag äter på dagarna innehåller 7-8g Kalium, tar i regel inga kaliumtillskott utöver det.
    Blir ju lite annan mat efter invägning och framåt, så kommer endast ta kaliumtillskott fredag o lördag.

Dom som potatisladdar med 5kg potatis får i sig 20g Kalium och vissa tar säkert extra kalium utöver det…

PS. Jag är ju sällan helt seriös med vad jag skriver, gillar att dra till det lite grann. Jag tror att folk ska fatta det…

Marcus Syvertsen wrote:
    Lite lustigt faktiskt att du ser ut som ett discobygge på före-bilden och har riktigt bra symetri på efter-bilden, alltså att bara överkroppen svullnar så inåt helvete men benen förblir ungefär i samma size. Hur fan går det till? Hamnar alltid allt vatten och den mesta fettvikten ovanför midjan på dig eller?

Ser snyggt ut nu, hur som. Hoppas det går bra för dig med laddningen till helgen nu. :)

Ja tyvärr är det som du säger, ALLt sätter sig på midjan och uppåt.
    Har varit betydligt svullnare än på denna bild.

Anne wrote:
    Grymt bra jobbat, Jonas! :)

Ah, var försiktig nu med fredagen. Om jag var du, skulle jag göra inget radikalt (deff utan kollisar och sen bufff….) Men i alla fall, tror att du vet din kropp lite bättre än vad jag gör :D så önskar bara lycka till och hoppas att kroppen reagerar som du vill! Ha kul nu i årets sista tävling, hoppas att du mår lite bättre denna gång :up:

Men sån är inte jag.
    Jag planerar, sedan fullföljer jag planen till 80%…
    Tyvärr har alla mina laddningar/fyllningar varit dåliga.
    När jag stryper vattnet och torkar ut mig får jag inte i mig dietmaten längre, så det brukar bli för dåligt med mat sista dagen.
    Därför är pizzan viktig för mig, att vinna är däremot inte alls viktigt.
    Visst skulle det vara väldigt roligt…nu vet jag att jag inte gör det oavsett.
    Pallen är ju självklart en förhoppning och något jag skulle vara nöjd med, vet att även det blir svårt.
    Må bra, ha roligt och försöka bli nöjd är målsättningen.
    Att bli nöjd blir nog svårt…
    Sedan vill jag inte vinna, för har tänkt köra LP fler ggr. ;)

99,3kg imorse – vilken klass ska jag välja – äta eller pinka? ;)

Vägde 4kg mer igår, så det är bra tomt idag…längtar till min pizza ikväll.

Har hållit ganska mycket vatten hela veckan, men det värsta är borta nu. Trodde aldrig jag skulle tappa så mycket, äter lite och dricker som en flodhäst!

Precis efter uppstigandet ur sängen: :sleepy:

Det ser som vanligt ut riktigt bra =)
    Lycka till på Luciapokalen

klockrent för att gå i -100kg!
    Kör på det nu.

Nu har det verkligen hänt grejer. Stor skillnad på dig nu och inför DC av vad man kan se på bilderna :emo-thumb

Pinka pinka pinka:pop:

God morgon! Så, nu ser det BRA ut! :up:

Gryyymt!!

Ser rikigt bra ut,håller med dom andra..pinkapinka!!

Lycka till!!

Nog mitt första inlägg i din dagbok jonas, har dock följt den varje dag. Ser bra ut må jag säga, fortsätt pinka säger jag för jag tror du kan hoppa placeringar genom att komma in torrare. Lycka till!

Har precis varit på bageriet…224kr…kan nog inte säga mer! :D

Ser gott ut, ska provsmaka en lussebulle nu med en stor kopp kaffe med mjölk.
    Hinkar även vatten, sedan kommer jag inte att dricka mer innan finalen förutom mindre mängder och kaffe till frukost imorgon…

Jag är fan imponerad av dina framsteg sen SM! :up:
    Prestationer kan mätas på många sätt, ett är att utgå från vem som vinner, ett annat hur mycket man lyckas förbättra sig – i mina ögon är båda lika mycket värda!

Tömd form:

Har ju tappat mycket vikt sista dygnet, nu ska 5kg in i musklerna och huden ska tajta och torka tills imorgon.
    Kan det gå…vi får se! ;)

Viewing 15 posts - 1,756 through 1,770 (of 2,038 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.