- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 december, 2008 at 15:24 #651228Anonym anvandareMemberIATOAON wrote:Jag är fan imponerad av dina framsteg sen SM! :up:
Prestationer kan mätas på många sätt, ett är att utgå från vem som vinner, ett annat hur mycket man lyckas förbättra sig – i mina ögon är båda lika mycket värda!Men formen dagarna innan skiljer inte mycket och nu blir det nytt experiment;
Ska försöka komma in fyllig och tajt…5 december, 2008 at 16:02 #651229Anonym anvandareMembertestade en del olika typer av laddningar för några år sedan inför tävling, bl.a shitload med pizza samt även variant utan salt och med salt. när man vräkte i sig och åt skit (pizzan bl.a.) så fungerade inte bra på mig, fick ont i magen och mådde inte alls så bra.
det som fungerade klart bäst var stor bakad potatis varannan timme med lite dipp till samt lite kyckling och en banan till det varje gång. åt c.a. 5 sådana måltider. första fyllmåltiden var däremot lite större med ris.
det är ju viktigt och ha kvar bra sug i musklerna så vattnet som finns vill in och att magen fungerar med
5 december, 2008 at 16:17 #651230Anonym anvandareMembergosh wrote:testade en del olika typer av laddningar för några år sedan inför tävling, bl.a shitload med pizza samt även variant utan salt och med salt. när man vräkte i sig och åt skit (pizzan bl.a.) så fungerade inte bra på mig, fick ont i magen och mådde inte alls så bra.det som fungerade klart bäst var stor bakad potatis varannan timme med lite dipp till samt lite kyckling och en banan till det varje gång. åt c.a. 5 sådana måltider. första fyllmåltiden var däremot lite större med ris.
det är ju viktigt och ha kvar bra sug i musklerna så vattnet som finns vill in och att magen fungerar med
Ja vi får se, finns ju en mängd andra faktorer som påverkar var vattnet sätter sig också.
Magen kan dock bli ett problem, men det har ju gått bra för Coleman…5 december, 2008 at 16:28 #651231Anonym anvandareMemberLite färg
Mängder av vatten idag
Salt
Fortfarande inga kolhydrater i systemet (jo en lussebulle, jäklar vad gott det var):PS. Har precis slutat och dricka…redan torr i munnen…
5 december, 2008 at 16:40 #651232Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Nu har det verkligen hänt grejer. Stor skillnad på dig nu och inför DC av vad man kan se på bilderna :emo-thumbÄr kanske lite skillnad men inte så mycket, skillnaden blir laddningen och fylligheten.
Tack, The Insane, MIXter o Anne (skynda dig!)
Benjamin Hering – Har druckit och pinkat omvartannat!
Anders90 wrote:Gryyymt!!Grisladdning = Grisform…nöff!
priest__88 wrote:Ser rikigt bra ut,håller med dom andra..pinkapinka!!Lycka till!!
Tack!
Ja, vi får se vad vågen visar om några timmar!Pelle svensson wrote:Nog mitt första inlägg i din dagbok jonas, har dock följt den varje dag. Ser bra ut må jag säga, fortsätt pinka säger jag för jag tror du kan hoppa placeringar genom att komma in torrare. Lycka till!Tack!
Vill se bra ut i första hand och komma in fyllig för första gången, men ändå tajt…5 december, 2008 at 17:32 #651233Anonym anvandareMemberIATOAON wrote:Jag är fan imponerad av dina framsteg sen SM! :up:
Prestationer kan mätas på många sätt, ett är att utgå från vem som vinner, ett annat hur mycket man lyckas förbättra sig – i mina ögon är båda lika mycket värda!Och jag är benägen att hålla med om det! Stor skillnad :up:
5 december, 2008 at 17:59 #651234Anonym anvandareMemberHar läst den här bloggen aktivt flera gånger om dagen sedan 1 vecka före DC ungefär. Vill bara säga hur kul det är att läsa om din väg till tävling och hur du kämpar på
Stort lycka till imorgon !5 december, 2008 at 20:43 #651235Anonym anvandareMemberPelle svensson wrote:Och jag är benägen att hålla med om det! Stor skillnad :up:Till imorgon ska det också bli stor skillnad, bara jag kan hålla vattnet borta…
JakobMinell wrote:Har läst den här bloggen aktivt flera gånger om dagen sedan 1 vecka före DC ungefär. Vill bara säga hur kul det är att läsa om din väg till tävling och hur du kämpar på
Stort lycka till imorgon !Roligt att höra, tack!
En gör så gott en kan…5 december, 2008 at 20:46 #651236Anonym anvandareMemberNu hoppas jag verkligen att det där med pizzan inte går snett Jonas. Men låt det väl smaka iallafall, omdet går snett så har du åtminstone lärt dig en ny sak:D. Kommer nog knäppa en del bilder från rad fem så bäst att det blir bra nu:D. Lycka till.
5 december, 2008 at 20:56 #651237Anonym anvandareMemberSer riktigt grymt ut !! Lycka till imorn !
5 december, 2008 at 21:43 #651238Anonym anvandareMemberNu börjar det ju likna nåt! Du var ju torr o go där på morgonbilden!
Jag har då aldrig sett dig torrare iaf!
Bara nu inte magen börjar börjar krångla så kommer det gå bra imon!
Lycka till!6 december, 2008 at 03:24 #651239Anonym anvandareMemberHar tagit en nattpromenad på 60min.
Fyller på med 3 olika kakor och en muffins.
Åt en familjepizza tidigare utan problem, hade fått ner en halva till.
Lite jordnötter och något som innehöll 90g kakao.
Kakao innehåller visst nästan 3500mg kalium/100g.Ser fram emot frukosten;
Mackor med jordnötssmör och en stor kopp kaffe med mjölk + en eller två lussekatter.
Vill dricka, så jag tror jag blir tokig.6 december, 2008 at 03:31 #651240Anonym anvandareMemberBenjamin Hering wrote:Nu hoppas jag verkligen att det där med pizzan inte går snett Jonas. Men låt det väl smaka iallafall, omdet går snett så har du åtminstone lärt dig en ny sak:D. Kommer nog knäppa en del bilder från rad fem så bäst att det blir bra nu:D. Lycka till.Kan inte garantera någon torrhet i kroppen, men fyllig…
Niclas Holgersson wrote:Ser riktigt grymt ut !! Lycka till imorn !Tack!
Den morgonformen bestod inte länge, var törstig som tusan.Storfredda wrote:Nu börjar det ju likna nåt! Du var ju torr o go där på morgonbilden!
Jag har då aldrig sett dig torrare iaf!
Bara nu inte magen börjar börjar krångla så kommer det gå bra imon!Lycka till!
Ja det är nog torraste formen, tyvärr noll fyllighet.
Att det ska vara så svårt att få till både och.
Får se vad vi lyckas med idag?6 december, 2008 at 08:30 #651241Anonym anvandareMemberVägde in på 102,8kg och det har varit planerat hela veckan att det skulle bli +100kg.
Vägde 100,1kg när jag gick upp imorse, fortfarande tungviktare!Snart dax att åka bort och ladda.
En bild ifrån igår eftermiddag:
Skulle vilja ha en liter vatten och en liter cola nu!
Nu är det snart dax!
6 december, 2008 at 09:58 #651242Anonym anvandareMemberlycka till nu pojk!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.