Kämpar emot…Aptit, Ålder och ALLT vad det innebär…!!!

Home Forums Dagböcker Kämpar emot…Aptit, Ålder och ALLT vad det innebär…!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,816 through 1,830 (of 2,038 total)
  • Author
    Calle Sirén wrote:
    Jonas: Tvärt om, detta tycker jag definitivt skall dokumenteras :)

The_Insane wrote:
    tycker likadant, att det borde dokumenteras =)

Jo förstår att ni tycker det. Hade säkert varit jätteroligt för er att se. 👿

Var ju både väldigt fet och trött inatt och man blir ju inte så motiverad när man ser fettot i spegeln.

Får se i helgen om jag vill hamna på kort, nu har ju dock formförbättringen börjat… :)

Jonas Lundberg wrote:
    Jag är nöjd med formen strax före tävlingarna men inte med vad jag uppvisar på scenen…
    Har ju trots allt kommit i min bästa form 3 gånger om, Inför SM, DC och LP!

OBS! Det finns lite ironi i texten, måste förklara mig känns det som.

PS. Saker och ting är som det är och är fortsatt glad att slippa höra vad jag SKA göra för att komma i form. Jag sliter med min form och har verkligen inte lätt att komma i form eller att vara i form…

Med risk för att jag blir tjatig med mina åsikter så tycker jag först och främst att det låter bra att du ska ta ny muskelmassa i sikte.

Jag måste dock också säga att jag tycker att det är otroligt tråkigt att alla hoppar på dig för både det ena och det andra, heller ska du inte behöva förklara dig hela tiden oavsett om det är ironi eller dina tankar och värderingar som är ämnet.

Detta är din dagbok och allt människor bör göra att att läsa och vara glada för en underhållande läsning, det är underhållande och det är nog mycket tack vare dina ibland oväntade och till synes konstiga handlingar. Jag tycker iallafall att du ska köra ditt race, det verkar du göra även utan mitt ryggdunk, men sluta förklara vad du menar hela tiden, du behöver lite mer Zone Caponestil för att ignorera alla haters och folk som tycker si och så.

Nu är jag visserligen också bara en i mängden som tycker någonting men jag ville bara få det ur mig en gång, DETTA ÄR DIN DAGBOK OCH DIN RESA.

Benjamin Hering wrote:
    Med risk för att jag blir tjatig med mina åsikter så tycker jag först och främst att det låter bra att du ska ta ny muskelmassa i sikte.

Jag måste dock också säga att jag tycker att det är otroligt tråkigt att alla hoppar på dig för både det ena och det andra, heller ska du inte behöva förklara dig hela tiden oavsett om det är ironi eller dina tankar och värderingar som är ämnet.

Detta är din dagbok och allt människor bör göra att att läsa och vara glada för en underhållande läsning, det är underhållande och det är nog mycket tack vare dina ibland oväntade och till synes konstiga handlingar. Jag tycker iallafall att du ska köra ditt race, det verkar du göra även utan mitt ryggdunk, men sluta förklara vad du menar hela tiden, du behöver lite mer Zone Caponestil för att ignorera alla haters och folk som tycker si och så.

Nu är jag visserligen också bara en i mängden som tycker någonting men jag ville bara få det ur mig en gång, DETTA ÄR DIN DAGBOK OCH DIN RESA.

Tack!
    Snälla och väl valda ord.
    Nu brukar jag inte förklara mig, men när folk tolkar allt ordagrant och det bör man inte göra med det jag skriver, för jag försöker verkligen tvista till det så att det ska låta konstigt.
    Försöker att bry mig så lite som möjligt vad folk tycker, men helt oberörd går ju inte att vara och det blir för mycket ibland.
    Jag vet ju själv att formen på tävling måste bli mycket bättre och jag försöker verkligen…att folk ska påpeka det hela tiden gör ju inte mig mer motiverad, snarare tvärtom.

Gillar att gå mot strömmen och vara lite annorlunda och tycker själv det är roligt att skriva om tokigheter och spä på folks fördomar.
    Det är så lätt att få folk att tro saker och ting.
    Jag har aldrig förstått att man kan tolka allt man läser som sanning, kvällspressen tex. Meningen är ju att skapa rubriker. Jag försöker att göra på samma sätt, men folk lär sig aldrig att tanken är ju att dom ska tro något…och folk tror på det mesta och snackar! :D

Några bilder som Marcus har tagit, formen är som den är (LP):

Snygga bilder :up:

I like your frames & rear double bics!

Hrm ja man har ju en ”bit” kvar.. Ser skit bra ut ju.

Anne wrote:
    Snygga bilder :up:

I like your frames & rear double bics!

Tack Anne, jag tycker mest det är skit (inte bilderna utan min form).

Här kommer några bilder ifrån DC som är tagna med Tomas Iverings kamera:

Var ju inte den piggaste dagen i mitt liv!

Umbra wrote:
    Hrm ja man har ju en ”bit” kvar.. Ser skit bra ut ju.

Det har jag också…

111,5kg idag.

Blev ändå mycket kalorier igår.
    Mycket jordnötter, lite jordnötssmör och 50g choklad med 86% kakao (mitt nya snacks och kaliumtillskott). Dessutom så innehöll denna ckokladen bara 19% socker, såg på annan choklad med högt kakao innehåll, där låg sockermängden runt 40%.
    Kaffe och lite choklad innan träningen är tanken.
    Sedan åt jag 10 Ägg, 1kg nötfärs, majonäs, mager matlagningsgrädde (5%), ketchup med mindre socker, grönsaker.
    Tror inte det stoppar med 2000kcal ifrån jordnötter, jordnötssmör och choklad, kanske 3000kcal + övrig mat.

Ådror och markeringar börjar komma tillbaka, huden blir tunnare och magen är inte lika flubbig längre.

Såg ut som ett riktigt fetto häromdagen, klar skillnad redan. Såg så jävlig ute, går inte att förklara och ville inte visa heller. Såg riktigt jävla fet ut!

Nu blir det Ägg, majonäs o en stor kaffe med mjölk till frukost. :)

Vad är det för majonnäs du äter?

maskin wrote:
    Vad är det för majonnäs du äter?

Findus äkta majonnäs (80% fett) på tub för bekvämlighetens skull!
    Gjord på rapsolja!

Jonas Lundberg wrote:
    Findus äkta majonnäs (80% fett) på tub för bekvämlighetens skull!
    Gjord på rapsolja!

Majonäs är bra för hjärtat!

Time for food!

Nötfärs, mager matlagningsgrädde, ketchup, grönsaker, spenat, örtsalt, pepparmix!

Jonas Lundberg wrote:
    Time for food! Nötfärs, mager matlagningsgrädde, ketchup, grönsaker, spenat, örtsalt, pepparmix! [/I]

Är det där en måltid?
    I så fall, :up:

Viewing 15 posts - 1,816 through 1,830 (of 2,038 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.