- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 december, 2008 at 18:30 #651303Anonym anvandareMember
[img=http://img257.imageshack.us/img257/7248/kosttillskott006aa5.jpg]ca. 30g Honungsrostade jordnötter
3-5g Arginin
3 bryggkoppar kaffe med mjölk
Thermo fire – starka grejor det här! :yahoo:
40g 86% Kakao choklad
Then i train like a maniac.. :buttrock:
18 december, 2008 at 12:13 #651304Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:ca. 30g Honungsrostade jordnötter3-5g Arginin
3 bryggkoppar kaffe med mjölk
Thermo fire – starka grejor det här! :yahoo:
40g 86% Kakao choklad
Then i train like a maniac.. :buttrock:
Vad tycker du om Satur 8?
Körde den förr men den försvann mystiskt från gymmet. Kanonprodukt tycker jag!18 december, 2008 at 17:59 #651305Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Vad tycker du om Satur 8?
Körde den förr men den försvann mystiskt från gymmet. Kanonprodukt tycker jag!Har köpt många burkar, mycket bra pris!
Arginin eller arginin, det ska ju krånglas till så jäkligt…en massa ändelser och bindningar…
Har själv tänkt att testa Muscle techs NaNOX9 Hardcore, men när det kostar 2,5ggr. så mycket har man ju svårt att tro att det ska vara så mycket bättre!18 december, 2008 at 23:42 #651306Anonym anvandareMemberKörde hela benpasset som ett Giantset idag igen, god feeling – svårt att gå och andas, mycket färg i ansiktet, grym pump, grimaserna sitter kvar i ansiktet ett tag efteråt…Hardcore! :devil:
Någon dålig mobilbild:
19 december, 2008 at 08:48 #651307Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Har köpt många burkar, mycket bra pris!
Arginin eller arginin, det ska ju krånglas till så jäkligt…en massa ändelser och bindningar…
Har själv tänkt att testa Muscle techs NaNOX9 Hardcore, men när det kostar 2,5ggr. så mycket har man ju svårt att tro att det ska vara så mycket bättre!Vilken Preworkout produkt tycker du fungerar bäst?
19 december, 2008 at 11:42 #651308Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Vilken Preworkout produkt tycker du fungerar bäst?Har slutat att användas dom, gillar inte pulver också smakar man apa i munnen.
Använder det jag skrev istället: Arginin och något uppiggande är standard, ska även testa lite karnosin som jag precis har beställt.Tänkte även testa NxLabs Betasine, som bygger på karnosine bla:
Betaphosphate™(Rapid Muscle Carnosine ATP Synthesizer) 1600mg
Beta Alanine(Featuring Nano Drive™ Technology) †
Creatine Ethyl Ester †
Beta Alanine Ethyl Ester †
Carnosine Ethyl Ester †
Carnosine †
Intensi-Fire™(Hardcore Intensity Activatory) 75mg
1,3,7-Trimethylxanthine †
N-Acetyl L-Tyrosine †
GinkolideXP™ Ginkgo Extract(Ginkgo Biloba)[Standardized For 24% Flavonoids, 6% Terpene Lactones, 5% Ginkolides (A, B & C), Bilobalides, 2.4%] †
[http://www.ensueco.com/article.344.html Här står det lite om Karnosin!]Karnosin är en dipeptid och består av två aminosyror, ß-alanin och histidin!
”De har kunnat konstatera att karnosin markant förstärker hjärtats muskulatur. Forskarna injicerade karnosin på hundar och konstaterade en dilatation (utvidgning) av artärerna. Vasodilatationen beror på att karnosinet bildar i kroppen kväveoxid (NO) som utvidgar artärer. Man provade också karnosinet på människor som tog det oralt ( 5 gram som en enkel dos) och man upptäckte en ökning på hjärtats kontraktilitet (prestation) med hela 30% och en förbättring av blodcirkulationen.”
”Australiensiska forskare har nyss publicerat nya rön om karnosinets effekter på skelettmusklerna. De har kunnat konstatera, ett karnosinet ökar muskelstyrka och uthållighet.”
”Forskare vid universitetet i Sao Paolo rekommenderar karnosin som kosttillskott mot åldrandet (Biogerontology. 2004 Oct;5(5):275-290). För en månad sedan publicerade kinesiska forskare en rapport om hur karnosin förbygger cellernar föråldrande genom att skydda telomerer och DNA mot skador.”
19 december, 2008 at 12:05 #651309Anonym anvandareMemberNaNOx9 Finns för 399:- i Gymgrossistens butik i Göteborg har bara 5 exemplar kvar dock !
19 december, 2008 at 12:11 #651310Anonym anvandareMemberPontus_H wrote:NaNOx9 Finns för 399:- i Gymgrossistens butik i Göteborg har bara 5 exemplar kvar dock !Komer nog förbi idag, men vill ha Betasine (NxLabs), har du det?
19 december, 2008 at 12:16 #651311Anonym anvandareMemberPå tisdag har jag Betasine & PlasmaVol igen dom är tyvär slut idag.
”Forskare vid universitetet i Sao Paolo rekommenderar karnosin som kosttillskott mot åldrandet”
Låter som bra reklam
19 december, 2008 at 12:34 #651312Anonym anvandareMemberPontus_H wrote:På tisdag har jag Betasine & PlasmaVol igen dom är tyvär slut idag.”Forskare vid universitetet i Sao Paolo rekommenderar karnosin som kosttillskott mot åldrandet”
Låter som bra reklam
Ja, speciellt när man är gammal som jag är.
Gäller att hitta det som får en att se och känna sig yngre (ut), känner mig trots allt ganska välbevarad…19 december, 2008 at 13:00 #651313Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Vilken Preworkout produkt tycker du fungerar bäst?Vid närmare eftertanke så får jag nog säga att Fierce är en av dom bästa, innehåller ungefär vad man vill och inget socker eller en massa annan skit.
Innehåller inte 50 olika ämnen i minidoser, helt utan verkan.
Jag skulle dock önskat mer Arginin och mindre Kreatin.Innehåll:
850 Grams (helt utan socker)
Supplement Facts
Serving Size: 17Gram
Servings Per Container: 50Amount Per Serving % Daily Value
Calories 0Cell Hydration Matrix 4g †
Di-Creatine Malate
Creatine Malate
Creatine Ethyl Ester HCLNeuro Substrates 3.8g †
Taurine
N-Acetyl L-Glutamine
Tyrosine
Caffeine AnhydrousCreatine Assimilator™ 2.5g †
Betaine Anhydrous
GlycocyamineGuanidinopropionic Acid(3-GPA™)
Duralast™ Matrix 2.4g †
Glucuronolactone
L-Aspartic Acid
B-AlanineNitro NO 2.3g †
L-Arginine Alpha-Ketoglutarate †
Ornithine Alpha-Ketoglutarate †19 december, 2008 at 17:48 #651314Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:[img=http://img257.imageshack.us/img257/7248/kosttillskott006aa5.jpg]Dax att ladda för träningen! :buttrock:
19 december, 2008 at 18:20 #651315Anonym anvandareMemberHittade några nattbilder på benen:
19 december, 2008 at 18:24 #651316Anonym anvandareMemberFormen nyvaken idag:
109,7kg.[/b]
Hård i överkroppen, mjuk på benen och insjunken i ansiktet! :p
19 december, 2008 at 18:38 #651317Anonym anvandareMemberEttårs jubileum av min dagbok NU, nästan på minuten![/b] :fun::drinks::bb:
Får fira med ett riktigt bra Armpass!
Edit: fixade att posta exakt ett år efter min första post, trots att forumklockan går fel![/b]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.