- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 januari, 2009 at 19:14 #651378Anonym anvandareMember
Är laddad och nu ska det tränas! :buttrock:
7 januari, 2009 at 00:50 #651379Anonym anvandareMemberArmar o Axlar blev det idag!
8 januari, 2009 at 01:07 #651380Anonym anvandareMemberHar ju varit riktigt seriös idag, men är man hjärntvättad så är man.
Har en muskelskada…och den sitter i hjärnan…även järnbrist fast med hj! :what:8 januari, 2009 at 19:25 #651381Anonym anvandareMemberKommer knappt in på min blogg…för den är spammad!
Ganska roligt faktiskt, sjukt många besökare på ett dygn.
Vet inte vad jag har gjort för något bra…men dom skriver lite konstiga saker.
Bättre att vara ökand än dökänd eller nåt!
Dom skriver att jag är en självupptagen broiler som tror att jag är snygg!
Hur kunde dom veta det?Dax att träna, får se vad dom snälla killarna har skrivit sen?
8 januari, 2009 at 20:11 #651382Anonym anvandareMemberDet var riktigt kul att läsa kommentarerna du fått:)
8 januari, 2009 at 22:02 #651383Anonym anvandareMemberAntar att du ligger på ett hyfsat kalori-överskott nu men hur är det allmänna välmåendet och energin på gymet? Skulle även vara intressant att veta blod/hormonvärden.
8 januari, 2009 at 22:39 #651384Anonym anvandareMemberanders172 wrote:Det var riktigt kul att läsa kommentarerna du fått:)Ja, jag rider på vågen och låter dom hållas, vet inte riktigt hur dom bär sig åt men besöksmätaren snurrar!
maskin wrote:Antar att du ligger på ett hyfsat kalori-överskott nu men hur är det allmänna välmåendet och energin på gymet? Skulle även vara intressant att veta blod/hormonvärden.Blev mycket kalorier iom en massa jordnötssmör över ett dygn, men äter ju inte så varje dag. Blev en kick för kroppen helt klart.
Överlag så mår jag bättre än annars. Tycker själv att det hade varit intressant med blod och hormonvärden, sedan att få någon att göra det utan att man är sjuk…
Har ju läst en del studier med högfettdiet/lågt på kolhydrater och dom visar att blodvärdena blir bättre. Brukar själv ha bra blodvärden, fast det var länge sedan jag testade nu. Men man tränar ju mycket och äter bra överlag, så skulle bli förvånad om dom inte var bra, men man kan ju inte vara säker.
Mitt kaloriöverskott är inte så stort om man ser till hela veckan, vikten har ju även legat relativt konstant dom sista veckorna.8 januari, 2009 at 23:15 #651385Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Brukar själv ha bra blodvärden, fast det var länge sedan jag testade nu. Men man tränar ju mycket och äter bra överlag, så skulle bli förvånad om dom inte var bra, men man kan ju inte vara säker.Men hur är dina levervärden?
Jag minns när dom var körda i botten.8 januari, 2009 at 23:37 #651386Anonym anvandareMembermikaeln wrote:Men hur är dina levervärden?
Jag minns när dom var körda i botten.Och vad beror det på då?
Har ju alltid använt mycket kosttillskott och levern får ju ta om hand om det.
Har ju som sagt inte byggt upp mig med AAS, sedan får folk tro vad dom vill…
Är dina bra, tror min lever blir lite fucked up ibland av alla piller.
Har tagit mycket kosttillskott nu sista tiden och när det blir för bra, får jag dålig andedräkt, dålig hy och blir väldigt trött, så nu är jag på avgiftning eller tar mycket mindre tillskott.
Höga levervärden kan man få av mycket, bla mycket styrketräning och högt proteinintag, bildas ju amoniak eller är det aceton vid proteinnedbrytning som levern får ta hand om.PS. Varför skriver du bara till mig?
Har du mer frågor?8 januari, 2009 at 23:37 #651387Anonym anvandareMemberSka du också till Träningskompaniet i Kungsbacka imorgon?
8 januari, 2009 at 23:39 #651388Anonym anvandareMemberKarlssooooon wrote:Ska du också till Träningskompaniet i Kungsbacka imorgon?Nej, vilka ska dit?
8 januari, 2009 at 23:40 #651389Anonym anvandareMemberFever, och 2 av hans kunder!
8 januari, 2009 at 23:56 #651390Anonym anvandareMemberJonas: Haha, jag älskar dina svar i bloggen… Haha
9 januari, 2009 at 00:01 #651391Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Jonas: Haha, jag älskar dina svar i bloggen… HahaFår ju rida på vågen liksom, vet inte vad dom håller på med?
Kan knappt skriva i bloggen för den är överbelastad.
Tycker det är ganska roligt själv med alla dårar som Älskar mig!9 januari, 2009 at 00:03 #651392Anonym anvandareMemberKarlssooooon wrote:Fever, och 2 av hans kunder!Ja, jag såg det stax efter jag hade skrivit innan.
Jag jobbar hela dagen och är kanske inte hemma förrän 17.30, så har inte lust att åka till Kba igen. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.