- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 mars, 2009 at 16:22 #651468Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Intag igår
Innan promenad:
Protein: 2g
Fett: 11gFrukost:
Protein: 70g
Fett: 70gMål 2 o 3:
Protein: 130g
Fett: 60gMål 2 o 3 är/måltid. Äter sedan max 50g kolhydrater/dag.
Blir samma idag!Oj, låter strikt. Äter du alltså max 50g kolhydrater om dagen? Hur klarar du av det?
6 mars, 2009 at 00:04 #651469Anonym anvandareMemberadolf1 wrote:Oj, låter strikt. Äter du alltså max 50g kolhydrater om dagen? Hur klarar du av det?Har jag gjort nu i 5 månader och det är inte jobbigt det minsta. Att äta 100-200g hade varit betydligt jobbigare…
Orkar inte förklara, men det har med blodsockret att göra…7 mars, 2009 at 21:44 #651470Anonym anvandareMemberNu är det dax för ett brutalt benpass, har ju sett hur riktiga ben ska se ut!
Fuskade med en skål popcorn, får se om det blir lite mer kolhydrater inatt också?
Dax att sätta fart, så man är hemma till finalen…undrar om det är trångt på gymmet nu?
7 mars, 2009 at 22:47 #651471Anonym anvandareMemberSchysst att kunna dra att träna vid denna tid på en lördag, måste byta gym jag med så jag kan gymma när jag vill…
20 mars, 2009 at 18:51 #651472Anonym anvandareMemberVar på posten och hämtade 5 paket, bla kosttillskott, digitalbox och bredbansmodem.
Har nu 50/10 bredband, mätte precis hastigheten till 47/11, så det får godkänt.
Laddade hem 700Mb på 3min…Ikväll blir det Benträning!
Är lite trött, men det är bara att tagga på.20 mars, 2009 at 19:13 #651473Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Var på posten och hämtade 5 paket, bla kosttillskott, digitalbox och bredbansmodem.
Har nu 50/10 bredband, mätte precis hastigheten till 47/11, så det får godkänt.
Laddade hem 700Mb på 3min…Ikväll blir det Benträning!
Är lite trött, men det är bara att tagga på.Vad var det för kosttillskott? Blev det Myotest?
20 mars, 2009 at 19:30 #651474Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Vad var det för kosttillskott? Blev det Myotest?GG har ju inte det vad jag vet!
Undrar om dom får in det eller om man ska beställa det ifrån väster?
Lite halvhemliga; GABA, Melatonin, Estrodex och Betasin.
Berätta inte det för någon!21 mars, 2009 at 00:02 #651475Anonym anvandareMemberKänner mig som stålmannen utan kryptonit.
Med sån skit hade jag varit större, starkare och fulare…
Visst har jag smakat på kakorna…men har ingen lust att göra det framöver…kanske gör det igen någongång…
Kosttillskott som ger en liten boost och kanske inte är helt vita i detta land räcker för mig och det är skillnad mot mg, gram och iu av sådant som får pojkar att bli män.Lite sanningar, så långt det går och lite förklaring till min nya signatur!
Sport som sätter den fysiska kapaciteten på högsta nivå och bodybuilding i synnerhet utövas inte av änglar med vitt mjöl i påsen, att vinna och bli bäst kan kosta…dom som tränar hårt, har rätt förutsättningar, lite tur och vet vad som gäller kan gå hela vägen.
Ingen går ifrån att vara en medelmåtta i korpligan till att vara världsbäst.
Var realistiska och sätt mål som ni kan nå, ingen har nått stjärnorna utan att se molnen.Att se sina egna framsteg och vara nöjd med det mår vi bra av, inte att jämföra sig med världsmästaren.
Träna, lev och må bra, så blir man glad!21 mars, 2009 at 11:12 #651476Anonym anvandareMemberKlart man skall sätta mål man KAN nå, men skall man ändå INTE FÖRSÖKA att nå ännu högre? Skall man inte alltid sträva efter ”exellence”? Bara min åsikt.. Längesen man såg dig på gymmet. Hoppas allt är bra!
Mvh Sebbe
21 mars, 2009 at 11:55 #651477Anonym anvandareMemberZebaztian wrote:Klart man skall sätta mål man KAN nå, men skall man ändå INTE FÖRSÖKA att nå ännu högre? Skall man inte alltid sträva efter ”exellence”? Bara min åsikt.. Längesen man såg dig på gymmet. Hoppas allt är bra!Mvh Sebbe
Visst kan man ha höga mål, men man måste vara realist…är man dvärg så blir det svårt att dunka i basket.
Jag kör mina pass, fast ofta på helgerna och lite senare.
21 mars, 2009 at 12:00 #651478Anonym anvandareMemberKörde ben igår kväll.
Ett kanon benpass, mycket bra känsla och vilja.
Benen var fylliga och räffliga.
Bästa passet och känslan på länge, har iofs haft många bra benpass på slutet.
Formen är och känns bra förutom magen…21 mars, 2009 at 17:48 #651479Anonym anvandareMemberAlla sa att Allan Iverson aldrig skulle kunna dunka (inte dvärg, men dvärg i jämförelse med de andra i NBA).. Och det gjorde han! Klart man skall vara realist men man måste även våga satsa annars kommer man ingen vart i livet. Alltså det gäller inte bara träningen.. Men ”we agree to disagree” hehe
Ha en trevlig helg! Du jobbar väl säkert?
21 mars, 2009 at 18:05 #651480Anonym anvandareMemberZebaztian wrote:Ha en trevlig helg! Du jobbar väl säkert?Hade behövt jobba ikväll, men har ingen lust.
Blir ett sent pass på gymmet istället!21 mars, 2009 at 18:30 #651481Anonym anvandareMemberKeep up the good work Lundberg, jag vet vad du menar :up:
22 mars, 2009 at 09:53 #651482Anonym anvandareMemberHÖRRU!!
Äntligen har du funnit en KÄRLEK! Se bara till att vÄxa nu oxÅ!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.