- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 december, 2007 at 17:48 #649473Anonym anvandareMember
Godiset har kommit!
Har redan provsmakat en, som jag var sugen på…
Har inte bestämt om jag ska ta Fierce eller V-12 Limited före träningen idag, vilken är bäst?[img=http://img88.imageshack.us/img88/1367/kosttillskott001ui1.jpg]Snabba bud…fanns i Göteborg mindre än 2 dygn efter jag hade beställt.
Får se om jag blir vitalare nu eller bara blir finnigare och flintskallig…
21 december, 2007 at 18:42 #649474Anonym anvandareMemberVilken sida beställde du ifrån?
21 december, 2007 at 21:49 #649475Anonym anvandareMemberSkulle tagit V-12 Limited men tog Fierce av misstag, lite snurrigt ibland.
Kände mig väldigt laddad och pigg idag. Fick tryck i kroppen innan jag kom till gymmet…
Men genom diverse förseningar och mycket tjat med alla stjärnor på gymmet, så blev passet lite för sent och jag sjönk ihop lite igen.
Men det var ett bra pass och jag var starkare än på ett tag, även om jag inte kör så tungt.Armar och Axlar stod på schemat idag:
Stående lätta hantelcurl/Sittande hantel extension 9 eller 10 set totalt här.
Scott curl i friviktsmaskin (lätt)/Triceps men rep i trissa bakom huvudet 3 set på varje.
Enhands hammer curl upp längs magen/Knästående rep push down 2 set på varje tror jag, kanske 3?
Enhands hantellyft i giantset – 8, 7, 6 och ända ner till en rep.
anm.
Har känning/bristning i min vänstra biceps, därav bara lätt. Men tycker det känns bättre att köra biceps lätt med mycket kontakt.
Kände mig bra laddad och hyfsat stark idag, men tyvärr så blev passet en timme försenat. Tog laddningsdrinken vid halv sex, men klockan blev kvart över 7 innan jag började träna, så den effekten avtog tyvärr.
Men har mer motivation för träningen än på länge, vad lite nya burkar kan göra för gnistan!21 december, 2007 at 23:59 #649476Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Men har mer motivation för träningen än på länge, vad lite nya burkar kan göra för gnistan!Haha, skoj att höra att du är på G mister positiv:emo-thumb Tror inte det enbart är burkarnas förtjänst att motivationen är på topp, trots att det nästan kan räknas som lilla julafton när kost tillskotten man beställt kommer…den goda maten man nu får njuta av är nog också en stor bidragande faktor till den ny vunna gnistan
22 december, 2007 at 00:02 #649477Anonym anvandareMemberErika wrote:Haha, skoj att höra att du är på G mister positiv:emo-thumb Tror inte det enbart är burkarnas förtjänst att motivationen är på topp, trots att det nästan kan räknas som lilla julafton när kost tillskotten man beställt kommer…den goda maten man nu får njuta av är nog också en stor bidragande faktor till den ny vunna gnistanJag som är så liten i maten och enbart äter dietmat året om… :whistle:
22 december, 2007 at 00:20 #649478Anonym anvandareMemberRobert Lilja wrote:Måste bara fråga, varför Ecdysterone som har fått så mycket negativ kritik? Känner du någon effekt av tillskottet?Mvh
Robert LiljaDet var mer som ett test. Har inte börjat att anväda det. Blir lite senare.
Tänkte ta 600mg/dag, så får jag se om jag märker något…22 december, 2007 at 08:13 #649479Anonym anvandareMemberRobert Lilja wrote:Kul, skriv gärna i din dagbok vad du tycker om det senare. Vad jag har hört och läst från de som förespråkar Ecdysterone så bör man åtminstone få i sig 800 mg per dag utspritt på 2 tillfällen. Själv körde jag Ecdysten från GG förr, små 10 mg kapslar som inte gav någonting men som kostade mycket stålar.Mvh
Robert LiljaJa ska göra det, men det blir nog inte förrän om en månad ca. Får höja till 900mg/dag om effekten blir dålig… Betalade inte så mycket, sedan finns det större och billigare burkar, om det skulle visa sig att det är något att slänga pengar på…
PS. Ska höja proteinsyntesen har jag hört, skulle så vara fallet är det ju något att ha…men man bör få i sig minst 5mg/kg kroppsvikt…
22 december, 2007 at 08:30 #649480Anonym anvandareMemberTjena Jonas. Kul med en ny journal! Har du inga bilder på hur formen var innan den olyckliga tömningen? Burken du inte vågar visa/berätta om, innehållet råkar inte börja på D och sluta på A va?
22 december, 2007 at 08:34 #649481Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Tjena Jonas. Kul med en ny journal! Har du inga bilder på hur formen var innan den olyckliga tömningen? Burken du inte vågar visa/berätta om, innehållet råkar inte börja på D och sluta på A va?Har inga bilder värda att visa, tog inga under hela dieten, undrar varför?
Jobbet väntar…
Är dålig på korsord!22 december, 2007 at 08:37 #649482Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Har inga bilder värda att visa, tog inga under hela dieten, undrar varför?
Jobbet väntar…
Är dålig på korsord!Ok, ska hur som helst bli kul att följa! Kör försiktigt på jobbet!
Mvh Calle
22 december, 2007 at 08:41 #649483Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Ok, ska hur som helst bli kul att följa! Kör försiktigt på jobbet!Mvh Calle
Kör snabbt men lugnt och säkert!
Det är ju alla andra som kör som puckon…22 december, 2007 at 08:52 #649484Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Kör snabbt men lugnt och säkert!
Det är ju alla andra som kör som puckon…Jo tack. Var ju själv yrkesförare i nästan 7 år innan Men då körde jag en stor bepansrad bil, vilket resulterar i att folk brukar flytta på sig…
22 december, 2007 at 19:59 #649485Anonym anvandareMemberTjena alla Anabol-lovers (nu missförstår säkert 99% mig). Jag menar när kroppen svarar på mat och träning och ger en anabol signal till kroppen att maxa hormon produktioner, som i sin tur får musklerna att bygga sig större och starkare…
Jag har blivit ung på nytt…
Vägra bli trött, gammal och sur…
När kroppen ger rätt signaler, så mår hjärnan toppen!
Vill bara säga att jag är piggare och gladare än på länge, trots uppnådd gubb-ålder (snart!).
Men ska inte ropa hej innan jag är över bäcken, då kanske jag ligger där med ett plask!
Längtar till träningen imorgon, som om det var för 20 år sedan och man var en stor tonåring med en massa finnar och hade aptit på livet och SEX! (fuck!)
Som ni märker har jag svårt att vara allvarlig, barnslig som en tonåring. Måste lura hjärnan att tro att jag är ung på alla sätt!
22 december, 2007 at 22:31 #649486Anonym anvandareMemberÄr de dags att inta detta anlete snart igen då ?
22 december, 2007 at 22:36 #649487Anonym anvandareMemberEddie The Monster wrote:Är de dags att inta detta anlete snart igen då ?Fan vad grov man har varit!
Lite svullen efter buffén bara… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.