Kämpar emot…Aptit, Ålder och ALLT vad det innebär…!!!

Home Forums Dagböcker Kämpar emot…Aptit, Ålder och ALLT vad det innebär…!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 2,038 total)
  • Author

Får du Erika till att starta någon träningsdagbok?
    Du får övertala henne nu.:up:

Ammi wrote:
    Får du Erika till att starta någon träningsdagbok?
    Du får övertala henne nu.:up:

Hon vill tyvärr inte…synd! :(

Gjorde en ny beställning av kosttillskott precis:

(2) Universal Animal Stak 2, 21 Paks
    (2) Optimum Opti-Women, 120 Capsules
    (2) S.A.N. Shredded, 70 Capsules
    (1) S.A.N. Bone Boost, 160 Capsules
    (1) Towel, One Towel, White
    (1) Higher Power #### 200, 200mg/100 Capsules
    (1) FREE GIFT: Quality T-Shirt, XXL

Ska vara packat och skickat idag!

Ska ge bort det mesta.
    8 burkar + 2 mjuka, ca. 1000kr + 400kr i frakt.

Blev lite godsaker under kvällen igår!
    Man sitter hemma och är jättetrött efter mycket jobb och för lite sömn under veckan…suget gör en påmind hela tiden…springer titt som tätt ut i köket för att se vad man kan hitta.
    Avslutade det hela med en Bounty och en Co Co precis innan sänggående vid 2, ögonen gick i kors.
    Tack Erika för dom goda ”kosttillskotten!”

PS. Shit nu är det hög tid att börja tippa på V-75!

Blir lite Bröst o Rygg idag.
    Har laddat med lite mat, 7-Keto, AAKG (Arginin), Cola zero + lite annat att tugga på. Sedan blir det Fierce strax före passet.

Tänkte posta ganska mycket gamla bilder i min ”blogg”. Får se om det hjälper eller stjälper mig?
    Har ju trots allt råkat bli hyfsad på någon bild, även om man långt ifrån är nöjd med hur det har sett ut.

Ni som inte vill se skiten, säg det gärna eller bläddra vidare…
    Ni som tycker det ser OK ut, överdriv inte…
    :D

Luciapokalen 2001:
    [img=http://img144.imageshack.us/img144/8193/lucia01013gw8.jpg]Göran, Pro gym 4:a, Mikael Gustavsson 2:a, Jag 6:a.(Kunde tyvärr inte göra dubbel-biceps bra. Får inte till det idag heller.)[/b]

Willy Ågren Vann:
    [img=http://img301.imageshack.us/img301/6313/lucia01005fh3.jpg]

:p

JohannaH wrote:

:p

Tillhör du första kategorien?
    Du bläddrade vidare alltså… ;)

Jonas Lundberg wrote:
    Tack Erika för dom goda ”kosttillskotten!”

Haha…det var så lite, tänkte att du behöver dem:emo-thumb
    Kom bara ihåg att inte överdosera (tänk på anvisningarna jag skickade med) eftersom de är så pass effektiva att de ger synliga resultat nästan direkt:p

Erika wrote:
    Haha…det var så lite, tänkte att du behöver dem:emo-thumb
    Kom bara ihåg att inte överdosera (tänk på anvisningarna jag skickade med) eftersom de är så pass effektiva att de ger synliga resultat nästan direkt:p

Har märkt det…bygger bra på midjan och vikten ökar fort.
    Blir 2st nu under träningspasset. Svårt att inte överdosera när effekten är så påtaglig…och man får bra fet-tryck! :emo-thumb

Jonas Lundberg wrote:
    Har märkt det…bygger bra på midjan och vikten ökar fort.
    Blir 2st nu under träningspasset. Svårt att inte överdosera när effekten är så påtaglig…och man får bra fet-tryck! :emo-thumb

Jo jag vet, det är ett vanligt problem för många av oss…men glöm inte att jag iaf har varnat dig nu:D

Har du någon erfarenhet av GABBA?

Jonas Lundberg wrote:
    Blev lite godsaker under kvällen igår!
    Man sitter hemma och är jättetrött efter mycket jobb och för lite sömn under veckan…suget gör en påmind hela tiden…springer titt som tätt ut i köket för att se vad man kan hitta.
    Avslutade det hela med en Bounty och en Co Co precis innan sänggående vid 2, ögonen gick i kors.

Har precis samma problem! 😮 Och med en sambo som har tvärvänt från att äta det mesta med glädje, till att bli strikt och inte vilja äta! Fasen, får en ju att känna sig som en bulimiker! :( :p

Vanessa Frykman wrote:
    Har du någon erfarenhet av GABA?

Har använt GABA för väldigt många år sedan, kanske för 15år sedan eller något liknande. Minns inte om jag fick någon effekt av det, men har testat väldigt många olika tillskott och jag fick bra resultat med enbart kosttillskott under mina första 10-15 års träning. Kan inte säga att det har hänt så jätte mycket efter dessa år.
    Det jag minns av GABA var den krypande, rodnande känslan man fick i huden ca. 15min efter intag. Ganska skön och kanske besvärande känsla också…
    Det sägs ju öka utsöndringen av GH och ska tas innan säggående. 5 gram sägs vara en bra dos som ska ha visat sig höja GH ganska ordentligt i studier…
    Det är en aminosyra.
    Har hittat billigt GABA ($ 15 för 300g), bra uppslag för kommande inköp.
    Får googla lite…

PS. Farligt att användas ihop med alkohol eller lugnande. Kan orsaka koma eller död!
    GABA är ju närbesläktat med drogen GHB.

precious wrote:
    Har precis samma problem! 😮 Och med en sambo som har tvärvänt från att äta det mesta med glädje, till att bli strikt och inte vilja äta! Fasen, får en ju att känna sig som en bulimiker! :(

Har precis ätit 4 st polarkakor (halvmånar) med 3% skinkost och gurka på…I´m in heaven…så jäkla gott.
    Fick bli min efter träningsmat. Köpte skinkost på tub (godare och fräschare på något sett). Den innehöll 275g, blev inte så mycket kvar och vill ha mer…
    Tar nog dom 2 sista polarkakorna om en stund (575g totalt), känner mig riktigt hungrig. Lite kaffe behövs också.
    Ska iväg och köra lite fyllon sen och lura dom på en massa pengar. 8)

Hittade en informativ länk om GABA, Arginin och några andra vanliga aminosyror:
    [http://www.a4m.se/amino.htm http://www.a4m.se/amino.htm%5D
    Sedan om allt stämmer är ju en annan fråga…

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 2,038 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.