- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 december, 2007 at 22:12 #649533Anonym anvandareMember
Taget 4 dagar efter LP 2001:
[img=http://img292.imageshack.us/img292/479/2001001ta9.jpg]Jag åt allt jag kom över den första veckan. Har aldrig haft sådant tryck kall som jag hade då. Denna bild är tagen hos fotograf strax efter frukost. Armarna och axlarna hade sådant jäkla tryck, för att inte tala om när jag tränade.
Förövrigt så fick fotografen pris för denna bild som han hade med på foto-SM fast i svart/vit.
Han hade aldrig fotograferat en kroppsbyggare tidigare och ljussättningen var inte den bästa.29 december, 2007 at 23:54 #649534Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Tillhör du första kategorien?
Du bläddrade vidare alltså…Haha ahh nä jag tillhör faktiskt kategori nr:2 …
30 december, 2007 at 09:42 #649535Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Det jag minns av GABA var den krypande, rodnande känslan man fick i huden ca. 15min efter intag. .För att inte tala om andnöden man fick om man råkade överdosera lite….:yikes:
30 december, 2007 at 12:37 #649536Anonym anvandareMemberFuriren wrote:För att inte tala om andnöden man fick om man råkade överdosera lite….:yikes:Har läst om det, men minns inte att jag fick det. Tog nog inte så mycket, 2-3g kanske eller kanske lite mer. Använde en vanlig tesked om jag inte minns fel, men det var ju väldigt länge sedan.
Blir sugen på att testa igen. Nästa beställning börjar redan ta form…30 december, 2007 at 13:00 #649537Anonym anvandareMemberTränade Bröst o Rygg igår:
4 övningar/muskel.
2 workingset/övning
Summa: 16 setDebut på DC 2001:
[img=http://img80.imageshack.us/img80/148/dc01kl8.jpg]Min enda pallplats! Borde nog inte kommit 3:a.
Förbedömning: Trycklös, dålig färg och slät.
Final: Bättre tryck och färg, slät.
Vägde in på 105,7kg.30 december, 2007 at 13:12 #649538Anonym anvandareMemberAmmi wrote:Får du Erika till att starta någon träningsdagbok?
Du får övertala henne nu.:up:Jonas Lundberg wrote:Hon vill tyvärr inte…synd!Kan man inte muta henne? :ph34r:
30 december, 2007 at 13:27 #649539Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Kan man inte muta henne? :ph34r:Det är en envis ”liten” tjej (säg inte till henne att jag sa; liten tjej!).
Hon tycker inte om att få saker…
Visst hade det varit mycket roligt att följa Erika i hennes träning och kost, med varning för att det finns ingen med mer disciplin…!Måste säga en sak som nog inte Erika tycker om att höra…
Erika kan bli hur bra hon vill som amatör i sin viktklass (-55kg)!
Hon hade redan nu gjort bra ifrån sig på ett dam VM, men tiden och Erika själv får visa vad det blir![/b] :up:
30 december, 2007 at 16:15 #649540Anonym anvandareMemberHar du testat Animal pack 2 än?
Om du har det ger den någon effekt?
Sen har jag en fundering på hur Animal pump funkar.
Som jag förstog så är det en preworkout kosttillskott.
Är lite sugen på att beställa från OVER THERE..Ha de gött
30 december, 2007 at 16:20 #649541Anonym anvandareMemberandyman wrote:Har du testat Animale pack 2 än?
Är lite sugen på att beställa från OVER there..Beställde i fredags, så det är påväg hit, men den långa helgen gör nog att det dröjer. Hoppas att det kommer till nästa fredag.
Nu har jag så mycket att testa, så jag vet inte när det blir.
Ska nog köra Ecdysterone 20-30 dagar först!PS. Är du ifrån Varberg?
30 december, 2007 at 16:23 #649542Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Beställde i fredags, så det är påväg hit, men den långa helgen gör nog att det dröjer. Hoppas att det kommer till nästa fredag.
Nu har jag så mycket att testa, så jag vet inte när det blir.
Ska nog köra Ecdysterone 20-30 dagar först!PS. Är du ifrån Varberg?
Japp. Gammal klasskompis med din bror Peter.
Tränar på Atletika.
Vi har träffats där lite titt som tätt30 december, 2007 at 16:24 #649543Anonym anvandareMemberandyman wrote:Japp. Gammal klasskompis med din bror Peter.
Tränar på Atletika.
Vi har träffats där lite titt som tättÄr det du som bor och tränar i Bua?
Då blev min fråga ointressant!
30 december, 2007 at 16:25 #649544Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Är det du som bor och tränar i Bua?Nä bor i stan.
30 december, 2007 at 17:05 #649545Anonym anvandareMemberandyman wrote:Sen har jag en fundering på hur Animal pump funkar.
Som jag förstog så är det en preworkout kosttillskott.Det innehåller samma som alla dessa laddningsdrinkar fast i tablettform:
Arginin, Kreatin, Koffein, Taurin etc.30 december, 2007 at 17:25 #649546Anonym anvandareMemberÅr så jäkla seg idag, skulle åkt och tränat armarna, men har ju tränat mycket det sista…
+ att min vänstra biceps har gjort ont i ett par månader, kanske tre!
Skulle behöva hålla upp med både rygg, biceps och bröst träningen i ett par veckor, alla påverkar och smärtar i min arm.
Har ju inte skadat mig vad jag vet utan det är mer någon förslitning som uppkom i samband med min lilla diet.
Typiskt när man har motivationen, då säger någon liten jäkla muskel stopp och man har svårt att stoppa… 👿En suddig bild ifrån LP 2001:
[img=http://img227.imageshack.us/img227/3366/lucia01010fl2.jpg]31 december, 2007 at 13:59 #649547Anonym anvandareMemberÄter som en GRIS…men jag blir PIGG! :p
Har sovit länge idag för att försöka vara vaken till 06.00 på Nyårsdagens morgon…
Dagens planer:
Äta mer (Camilla o Eddie skulle bjuda på Spagetti o köttfärssås)
Ladda lite
Träna (Måste nog hålla upp med vissa muskelgrupper, så arm-jäveln blir bra någon jävla gång)
Äta
Fest hos Christian o Mia (nyktert för mig, jag kör!)
Äta
Måste gå ifrån festen 21.30
Jobba 22.00-05.00
Äta
I natt vill alla ha taxi!!! (taxametern ska snurra hela tiden, hade rekord på juldagen blir svårt att bräcka på 3 timmar mindre, men tim pengen ska vara högre)
Äta
Köra som en biltjuv!
Äta
Räkna alla pengarna
SovaGillar inte riktigt när dagen är fullspikad, speciellt inte när man ska jobba (hela natten)…Vill ju slappa lite (mycket) också!
Erika på SM:
[img=http://asp.budo-fitness.se/img/upload/13514.jpg]Hon ser större ut än -55kg här!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.