Kampen mot en snyggare kropp (och överflödiga kilon)

Home Forums Dagböcker Kampen mot en snyggare kropp (och överflödiga kilon)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author

Har inte varit aktiv på ett tag nu av flera anledningar!

Anledning 1: Jag har flyttat och försökt komma i ordning först och främst.

Anledning 2: Hamnade i en depression där jag knappt åt eller sov pga att min flickvän lämnade mig:( har tagit tid att komma ur den, men nu är jag på fötter igen:)

Imorgon(läs: idag) kommer jag igång igen. Har inga fler undanflykter eftersom gymmet ligger precis över gatan:) Har gett mig en spark i r*ven för att jag ska ta mig till gymmet och komma igång igen:)

Fritiof Gure wrote:
    Grattis till din nyfunna motivation, då återstår bara att se om du kan hålla i den!

Det tror jag inte…

Men bevisa mig gärna fel!
    ;)

Tack:)

Börjar ju verkligen bra:( FÖRKYLD :(:frust:

Så typiskt, kommer som ett brev på posten innan nya satsningar… Meen håll ut, förkylningen går snart över, käka bra så länge å kör igång träningen successivt efter så blire finemang :emo-thumb Världen är full av tappade sugar, så bli inte en av dom bara.. :)

vildkatta wrote:
    Så typiskt, kommer som ett brev på posten innan nya satsningar… Meen håll ut, förkylningen går snart över, käka bra så länge å kör igång träningen successivt efter så blire finemang :emo-thumb Världen är full av tappade sugar, så bli inte en av dom bara.. :)

Haha, jag vet.. förkylningar är inte kul:(

Usch fökylningar är inte skoj! du får köra lite mentalträning istället för fysisk under tiden!!

Daria wrote:
    Usch fökylningar är inte skoj! du får köra lite mentalträning istället för fysisk under tiden!!

ja, det får bli det istället:)

fortfarande förkyld :(

Vill verkligen iväg till gymmet nu:(

Goofy_ wrote:
    fortfarande förkyld :(

Vill verkligen iväg till gymmet nu:(

365 dagar på ett år…vi säger att du är sjuk 4 tja då har du ca 361 dagar på dig att träna, du hinner nog bygga 8)

Daria wrote:
    365 dagar på ett år…vi säger att du är sjuk 4 tja då har du ca 361 dagar på dig att träna, du hinner nog bygga 8)

Jo, när du säger det så så låter det bra:)

Update: kommer igång på måndag!

Förkylningen släppte igår men jag avvaktar några dagar extra..

Lycka till!

Första passet avklarat:)

Började lungt pga förkylningen innan: 15 minuter på löpbandet och 30 minuter på motionscykel:up:

Kändes skönt att komma igång igen:nod

kommer att ta det lite lungt resten av veckan, känner mig inte riktigt bra i kroppen.

men jag har tränat kondition iaf:) 20 minuter på löpbandet och 40 minuter på motionscykel, lungt tempo.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.