Kampen mot en snyggare kropp (och överflödiga kilon)

Home Forums Dagböcker Kampen mot en snyggare kropp (och överflödiga kilon)

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • Author

Kondition idag med, samma som igår dvs 20 minuter på löpbandet och 40 minuter på motionscykel, lungt tempo.

Känner mig bättre i kroppen nu, börjar träna lungt efter mitt program imorgon:)

Sååå typiskt att du skulle bli sjuk nu när din motivation var på topp*men ge inte upp*
    Men kardio när du är sååå förkyld är väll inte såååå smart,eller?*jag skulle inte göra det*
    Drick varma drycker inta vitaminer,sov med sockar och varmt täcke,använd hallsduk:up:
    Mina knep att undvika förkylningar är även glutamin 2-3 ggr om dagen+en sprit flaska mot bassiller i vässkan(inte sån sprit,utan från Apoteket)jag spritar händerna välldigt ofta (framförallt efter gymmet)Jag vill inte ha massa bassilller&förkylningar(jobb skada,haha)
    Tvi,tvi har jag klarat mig från förkylning………..Minns inte när jag var förkyld sist!
    Hoppas du snart blir kry igen och kan kötta på på gymmet igen//S*

SUSAN wrote:
    Sååå typiskt att du skulle bli sjuk nu när din motivation var på topp*men ge inte upp*
    Men kardio när du är sååå förkyld är väll inte såååå smart,eller?*jag skulle inte göra det*
    Drick varma drycker inta vitaminer,sov med sockar och varmt täcke,använd hallsduk:up:
    Mina knep att undvika förkylningar är även glutamin 2-3 ggr om dagen+en sprit flaska mot bassiller i vässkan(inte sån sprit,utan från Apoteket)jag spritar händerna välldigt ofta (framförallt efter gymmet)Jag vill inte ha massa bassilller&förkylningar(jobb skada,haha)
    Tvi,tvi har jag klarat mig från förkylning………..Minns inte när jag var förkyld sist!
    Hoppas du snart blir kry igen och kan kötta på på gymmet igen//S*

nja, var kanske inte så smart med kardio, men jag ville verkligen komma igång:) känns som om förkylningen släppt helt nu, så jag börjar köra på låga vikter efter mitt program imorgon.. känns som om jag snabbt kommer att komma upp i vikterna jag var på innan eftersom jobbet ger en del styrka :up:

Ha det bäst och fortsätt nu att läsa

Hej sjukling! Har du provat echinacea/force/espritox? Tycker att dessa lindrar förkyldningarna massor! Fast jag vet inte om det finns någn studie på att det verkligen fungerar…egentligen är jag väldigt skeptisk mot naurläkemedel men dessa kan jag rekommendera=)

Daria wrote:
    Hej sjukling! Har du provat echinacea/force/espritox? Tycker att dessa lindrar förkyldningarna massor! Fast jag vet inte om det finns någn studie på att det verkligen fungerar…egentligen är jag väldigt skeptisk mot naurläkemedel men dessa kan jag rekommendera=)

nä, har inte provat det, får göra det nästa gång jag blir förkyld.. Tack för tipset:up:

jag gick till jobb i morse:up: har dock precis kommit hem från jobb, fick jobba över:( helt sluuut så det blir inget gym idag:(

körde kardio hela förra veckan, så här kommer mitt första pass:

Bröst:

Värmde upp med stången * 12 reps, 30 kilo * 10 reps, 35 kilo * 6 reps

Bänkpress:
    40 kilo * 13 reps
    45 kilo * 12 reps
    45 kilo * 11 reps

Triceps:

Värmde upp med ett set 10 kilo * 12 reps

Pushdowns:
    20 kilo * 11 reps PB 8)
    20 kilo * 11 reps
    20 kilo * 10 reps

Slängde in lite axlar när jag ändå var igång skulle inte köra axlar egentligen, skulle dessutom kört hantelpress men det blev[/b]
    Axelpress:
    30 kilo * 12 reps
    35 kilo * 12 reps
    40 kilo * 12 reps PB

Kör 4-split efter fäljande upplägg:

Dag 1: Bänkpress 3 set * 8-12 reps
    Lutande bänkpress 2 set * 8-12 reps
    Triceps 3 set * 8-12 reps

Dag 2: Knäböj 4 set * 8-12 reps
    Benpress 3 set * 12-15 reps
    Crunches 3 set * 12-15 reps

Dag 3: Latsdrag 3 set * 8-12 reps
    Sittande rodd 2 set * 8-12 reps
    Bicepscurl 3 set * 8-12 reps

Dag 4: Hantelpress 3 set * 8-12 reps
    Shrugs 3 set * 8-12 reps
    Stående vadpress 3 set * 12-15 reps

Dag 5: Börja om på dag 1

Det går inte så bra med motivationen va?

nope, den dog:/ massa skit som hände, exet stack, gjorde abort och en massa annat som bidrog till en lång depression:(

Damien Thorne wrote:
    Det går inte så bra med motivationen va?
    Goofy_ wrote:
    nope, den dog:/ massa skit som hände, exet stack, gjorde abort och en massa annat som bidrog till en lång depression:(

Tråkigt :(

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.