Kampen mot scenen för Blobas

Home Forums Dagböcker Kampen mot scenen för Blobas

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 468 total)
  • Author

Ser riktigt bra ut!! Bilder är så bra att ta då och då för att verkligen kunna jämföra kroppens utveckling.

Lycka till i morgon hos Fredrik. Alla tummar och tår håller för att det går riktigt bra! :up:

MotToppformen wrote:
    Ser riktigt bra ut!! Bilder är så bra att ta då och då för att verkligen kunna jämföra kroppens utveckling.

Lycka till i morgon hos Fredrik. Alla tummar och tår håller för att det går riktigt bra! :up:

Ja bilder är verkligen bra att ta så man kan se skillnaden mellan bilder, man märker ju inte sina framsteg så lätt annars utan man blir hemmablind!

Jäklar du!! Ser riktigt riktigt bra ut!!!

norrbottenstjej wrote:
    Jäklar du!! Ser riktigt riktigt bra ut!!!

Tack nu blir jag glad=);) kul att det syns=)

Veckans sista pass är avklarat och nu har jag ätit en kebabtallrick och sitter och äter lite godis..Mmm ätardag;)Fettmätning idag och hade gått ner 860g fett på 3 veckor men var sjuk en vecka Så jag är helt klart nöjd=)
    Och det bästa av allt kommer nu.. nu har fettet ÄNTLIGEN börja lossnat :yahoo:

Hade gått ner på nästan alla ställen så helt klart nöjd

Gymmet idag gick så där bröstövningarna kunde jag inte köra pga axeln men triceps köttade jag på rätt bra=)
    Sedan gick vi 3 km efter=)

Nu fick jag en pre workout drink Top formulas pre-workout heter den och JÖSSES vilket krut det var i det.
    Tog bara 1 skopa och kände av de orkade mer var inte trött inge gäspande på gymmet fasten det var Fredag.
    Jag har hittat en ny bästis:D
    Kommer räcka lääänge en burk eftersom jag bara behöver mot slutet av veckan då kroppen skriker KOLHYDRAAAATER haha.

Usch nu börjar man bli pirripirr i nästa vecka får man besked om man blir antagen till Talangjakten.

Känns verkligen toppen just nu, behövde dethär när man har känt sig lite nere för man bara tyckt allt gått emot en.

Får önska er alla en skön helg nu!

Njut av ätarkvällen!

Vad ligger du på för bf nu och med vilken mätmetod?

Albin wrote:
    Njut av ätarkvällen!

Vad ligger du på för bf nu och med vilken mätmetod?

Strax över 13% 13,?? har inte papprena med mig just nu, började på strax över 17% så totalt på 65 dagars diet har jag gått ner 4% i fett:)
    Är nöjd över utvecklingen helt klart=):)

Han använder Parrillos 9-punktersmetod vid fettmätningarna.

Njuta det skall jag göra och tror jag har njutit lite väl för mkt för magen slår bakut nu och nu gör den oooont:evil: Dumma mage!!!

Blobas wrote:
    Strax över 13% 13,?? har inte papprena med mig just nu, började på strax över 17% så totalt på 65 dagars diet har jag gått ner 4% i fett:)
    Är nöjd över utvecklingen helt klart=):)

Han använder Parrillos 9-punktersmetod vid fettmätningarna.

Njuta det skall jag göra och tror jag har njutit lite väl för mkt för magen slår bakut nu och nu gör den oooont:evil: Dumma mage!!!

Härligt, 13% är kanonbra. :)

Jo, lite extra kolisar på ätardagen så sväller man gott. :D

Kul att det börjar hända grejer! Man ser det på dina bilder också :) Bra jobbat Blobas!:up:

Albin wrote:
    Härligt, 13% är kanonbra. :)

Jo, lite extra kolisar på ätardagen så sväller man gott. :D

Ja fast 13 % är jag inte nöjd med ska ner massa mer=) men 13% är bra med tanke på min idiotbulkning innan dieten:)

Heidi K wrote:
    Kul att det börjar hända grejer! Man ser det på dina bilder också :) Bra jobbat Blobas!:up:

Åhh tack.. ja det är bra att ta lite bilder så man kan se skillnader för man ser dom inte själv förrens man få se de svart på vitt.

Idag är det jobbintervju klockan 13 sedan hem och äta sen är det raka vägen till gymmet.

Blir en tuff vecka framöver, tävling med hästen på Lördag så kommer köra ganska hårt där och sedan fullt ös inne på gymmet. Kul dagarna skall vara fulla=)

Blobas wrote:
    Ja fast 13 % är jag inte nöjd med ska ner massa mer=) men 13% är bra med tanke på min idiotbulkning innan dieten:)

Naturligtvis inte, men en bra bit på vägen mot scenframgångar.
    Mätte syrran häromsistens och hon håller bra form året om, dock mer än 13% med parillo 9punkts så du bör börja se vass ut nu. :)

Albin wrote:
    Naturligtvis inte, men en bra bit på vägen mot scenframgångar.
    Mätte syrran häromsistens och hon håller bra form året om, dock mer än 13% med parillo 9punkts så du bör börja se vass ut nu. :)

de 13% jag har så sitter 99% på magen *muttrar* men nu har det ju släppt förr satt de stenhårt.

Men man börjar kunna se lite former och linjer nu iallafall framförallt på axlar och rygg=)

Så var veckans första pass avklarat och det gick super. Jag och syrran tragglar vidare åchinsen och idag klarade jag hela 2½ helt själv så det tar sig helt klart. :)
    Det handlar inte om så mkt styrka utan teknik och den sitter inte till 100% än men den börjar komma allt mer.
    Så idag vart det ´
    Latsdrag smalt grepp 20kg 10, 10 ,10
    Latsdrag Brett grepp20kg 10, 10,10
    Ryggres 10, 10 10
    Frammåtlutad Stångrodd 25kg 10,10 30kg 10
    Ez-stångscurl 17,5kg 20, 15,10
    Bamse 5kg 10,10, 7,5 10

Situp på boll 30,30
    Och så 2 andra övningar brände fint

Sedan jogga/gå på löpbandet i 20 minuter då det regnade ute=(

Och idag har man fått jobb idag så denna dag har varit bra :yahoo:

Får man vara nyfiken och fråga vad det är för jobb? Och gratta såklart!
    När kommer formbilderna då?

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.