Kampen mot scenen för Blobas

Home Forums Dagböcker Kampen mot scenen för Blobas

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 468 total)
  • Author
    Blobas wrote:
    Nä jag tränar inte för någon annan än för mig själv, jag får dagligen höra att det inte är snyggt med muskler på tjejer. Men det örat lyssnar inte jag på efter som JAG anser at det är super snyggt

Sånt jävla gnäll ska man inte lyssna på! Bara avensjuka nollor ju!! 👿 Så trött jag blir att lyssna på sånt! Folk ska inte lägga sej i sånt som inte rör dem! ”Sköt ditt så sköter jag mitt” ska det stå på min grav :D

Tack o lov finns det killar som gillar tjejer med muskler, kolla här tex ;) Sen är det ju viktigare vad som finns i huvudet också… eller hur bra matlagningsskills personen i fråga har! :D

Äh, vissa killar känner sig bara hotade av kvinnor med muskler. Mindervärdes-komplex kallas det, ingen kille vill ju förlora en snopp-mätartävling mot en kvinna.
    Det finns många killar som mig, som gillar tjejer som både är feminima men ändå med muskler, man får leta lite hårdare efter oss bara.

Pixi;927521 wrote:
    Sånt jävla gnäll ska man inte lyssna på! Bara avensjuka nollor ju!! 👿 Så trött jag blir att lyssna på sånt! Folk ska inte lägga sej i sånt som inte rör dem! ”Sköt ditt så sköter jag mitt” ska det stå på min grav :D

Tack o lov finns det killar som gillar tjejer med muskler, kolla här tex ;) Sen är det ju viktigare vad som finns i huvudet också… eller hur bra matlagningsskills personen i fråga har! :D[/QU

Svarar er båda=)

Håller helt å hållet med man skall görade man själv tycker om att göra och strunta i vad andra tycker.

Jag ska ha en kille som accepterar mig för den jag är punkt slut annars är jag gladligen singel livt ut hellre än att ha en jäkla hackspett hemma som ska klaga på allting!

Laga mat kan ju va en bra egenskap hos mig kille om han iallafall vill kunna käka god mat då och då ha ha ha
    Eftersom jag håller mig så långt bort från köket som det bara går och när jag väl masar mig in så blir det vanlig husmanskost=)

Idag är det vilodag från gymmet, tänkte åka till hästen och rida lite men det blåser massor och det är massa nysnö ute så frågan är om man ens kommer ut till hästen utan att sitta i diket;)

Tåls att tänkas på nu under frukosten=)

Idag skulle jag få besked om jag har fått jobbet jag sökt=)=

Kom på att jag glömt att svara på frågan om hur det gick på PHS, jag gick vidare till pliktverket men kom ej in så nu ligger man vilandes i 1½ år.

Idag är en dag som det igentligen skulle ha gått skit kan man tycke men det gick sjukt bra iatsället.

Jag syndade i går och tog 4 öl på min vilodag… och kände av de lite när jag vaknade i morse.

Men kl 1030 var jag endå på gymmet helt oki i huvudet iof och idag stod det rygg och biceps och det vart 1 personligt bästa idag på biceps=)

18,5 kilo på bicepscurl i lina:D 1 kilo upp samt att jag nu orkade 2 set på18,5=)

Sedan körde vi en ny övning och den vart min favvis=)

Stående peachecurl vilken pump jag fick i denna övning bicepsarna svällda upp ett tag som jag vet inte vad *kär*:P

Körde även lite nya övningar med magen så i morogn kan amn väl inte skratta ha ha!

Lite bilder togs så få se när systeryster behagar att skicka dom=)

Men dagen såg ut som följande!
    Rygg
    Chins -33 kilo 8x 3
    Rodd 20 kilo 8x 3
    Latsdrag 20 kilo 8 x 3
    knästående enarmsrodd med hantel 16 kilo 8×3

Biceps

Biceps curl i kabelmaskin 17,5 x 8x 1 , 18,5 kg 8×2 PB:D
    Sittande hammercurl 8x 3
    Stående peachercurk 10 kilo vikt på stången 8×3

Mage
    crunches på boll 1 min x ,30 sekunder vila mellan varje omgång
    Sneda crunches på golvet samma upplägg som ovan

Rikitgt bra pass trots lite bakfylla ha ha:o

Bilder kommer senare

..ser ju bra ut lilla K :D

MotToppformen wrote:
    ..ser ju bra ut lilla K :D

:P ha ha

När är det dags för dietstart då?
    Blir det tävling i år?

Återkommer när jag vet, de där får en PT ta hand om, tänkte gå ner här snart.
    De har nog mer koll på de där än jag, tänkte tävla i dec om allt går som de ska:)

Hoppas du kommer till start nu i år. Blir en riktigt rolig tävling i december med tanke på så pass många nya namn man läser om. Kör hårt och dunka på järnet i gymmet nu och så hoppas vi på att få se dig på scen i år.

Blobas wrote:
    Återkommer när jag vet, de där får en PT ta hand om, tänkte gå ner här snart.
    De har nog mer koll på de där än jag, tänkte tävla i dec om allt går som de ska:)

Inget ont om en PT, har ju trots allt jobbat som det själv.
    Men dom flesta har ingen koll på just tävlingdieter.

Hur mycket har du räknat med att ta bort till tävlingsform?

Fast vi har en här i stan som kan de och han jag tänkte anlita sen=) har följt han ett tag och han verkar veta vad han pratar om samt att alla man hör med pratar gott om han!

Ja du du ställer frågor jag inte kan svara på :D som sagt de får får en PT ta hand om, just ny bygger jag bara muskler och äte och lever livet=)

Jag är HELT grön inom detta och har inge som helst susning om dieter vikter och annat=)

Christer Örni wrote:
    Hoppas du kommer till start nu i år. Blir en riktigt rolig tävling i december med tanke på så pass många nya namn man läser om. Kör hårt och dunka på järnet i gymmet nu och så hoppas vi på att få se dig på scen i år.

Ja det verkar som de kan bli en hel del nya, kul=)

Blobas wrote:
    Fast vi har en här i stan som kan de och han jag tänkte anlita sen=) har följt han ett tag och han verkar veta vad han pratar om samt att alla man hör med pratar gott om han!

Ja du du ställer frågor jag inte kan svara på :D som sagt de får får en PT ta hand om, just ny bygger jag bara muskler och äte och lever livet=)

Jag är HELT grön inom detta och har inge som helst susning om dieter vikter och annat=)

Tja, vet ju att du har Fredrik på ReForm i stan. Han vet verkligen vad han pratar om.
    Vikten är ju alltid svår att beräkna första gången, men räkna med minst 15 kg. Så ca 30 veckor om du vill ha en lugn diet med plats för sjukdom och andra motgångar. Själv börjar jag nu, 9 månader och några veckor kvar till tävling

Blobas wrote:
    Nä då den glimten i ögat sitter kvar :D

Nä jag tränar inte för någon annan än för mig själv, jag får dagligen höra att det inte är snyggt med muskler på tjejer.
    Men det örat lyssnar inte jag på efter som JAG anser at det är super snyggt:)

Nu är jag singel och behöver inte bry mig om att en kille hemma börjar få ångest över att tjejen är grövre och mer musklad än han:)
    Och den kille som blir mitt nästa ”offer” som pojkvän får vackert acceptera hur jag ser ut , annars är dörren där=)

:up: Riktigt bra sagt. Man blir så trött på att höra (i mitt fall) att man är för smal och inte har nått underhudsfett kvar..bla bla blahhhh. och att man tränar för mycket..när man inte behöver göra det typ. Man tränar väl för att bibehålla forman och må bra. Ska man bara syssla med träning av något slag om man är smällfet??..nä, man ska göra som amn tycker själv..och vältränade kvinnor med muskler är snyggt…

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.