- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 oktober, 2010 at 11:27 #397261Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Det känns som världens undergång iallafaaaaaall:(
2 tappade muskelkilon? Låter mycket ju! Kan det stämma?
Men du KAN och VILL ju så det är bara att jaga ifatt dom kilona igen!
15 oktober, 2010 at 20:26 #397262Anonym anvandareMemberJa man ska väl inte lita 100% på kalibermätningen har jag hört.. men å andra sidan jag lyfte inte så mkt som 1 gram under 2 måander då jag var skadad och tränade ytterst varsamt under ytterligare 3 veckor.
Så man tappar väl en del.. kan ajg tänkte mig
20 oktober, 2010 at 06:20 #397263Anonym anvandareMemberIgår var jag på min första bindvävsmassage och WOW vilken häftig känsla säger jag bara:D
Fick samtidigt lite koll på hur min kropp ser ut och vilka förutsättningar jag hade och det var inte sååå illa som jag hade trott utan tvärtom det går att få ordning på min kropp:D
Detta behövdes att höra så nu är jag taggad igen till 1000..I går beställde jag även tyger till mina tävlingsdräkter och massa stenar… kommer bli SÅÅÅÅ snyggt.. fixat mallar till baddräkten och bikinin så nu skall de sys:)
Ni kommer kunna följa mitt ”bygge” inne på min blogg för den som är intresserad=)
Körde ett rygg, biceps och magpass i går med syster yster och det var år och dagar sedan hon och jag körde ihop så det var riiiktigt roligt=)
20 oktober, 2010 at 18:34 #397264Anonym anvandareMember..visst var det skoj! Det får vi göra igen!!
Ska bli så kul att följa din ”kamp” mot den perfekta bikinin/baddräkten. Är imponerad över att du ens försöker sy det själv… :up:
23 oktober, 2010 at 17:20 #397265Anonym anvandareMemberWOW säger jag bara fick hem mitt paket i går från Glitzit och aaaaaa vad snygg jag kommer bli påscenen sen..
Alla stenarna som kommer glimma och glittra som bara tusan sen;)Var på min första bindvävsmassage i Tosdags och har mått riktigt åligt efter i några dagar.. var väl en heeeel del skit i kroppen som skulle ut antar jag.Nu mår jag betydligt bättre så imorgon blir det gym=)
24 oktober, 2010 at 21:00 #397266Anonym anvandareMemberJösses vilket pass det vart idag.Tänk om man kunde ha denna energin varje dag ujujuj:ike:
Biceps, triceps rygg och axlar fick pisk idag och sedan vart det 40 minuters cardio efteråt.
Det vart följande allt var i ett högt tempo max 30 sek vila mellan set
Latsdrag brett grepp 16,5kg, 15 13kg, 15 9,5 15 x3
Latsdrag bakom nacken 13 kg 15, 11,5kg 15 9,5kg 15×3
Hantelrodd 20kg 10, 8kg 10 x3
Frammåtlutad stångrodd 10kg 10, 25kg 10, 30 kg 10, 35kg 10, 40 kg 10(PB)Liggande hammercurl i dragmaskin 13kg 15, 10kg 15, 7kg 15 ,5kg 25 x3
Stående hantelcurl 10kg 6, 8kg 10,6kg 10, 4kg 10×4 Superset med push down 10kg 15×3
Drag ovanför huvud 10kg 15×3
Tricepsövning i maskin 25kg 15×3Imorgon drar jag igång med ett nytt träningsschema och det skall bli riktigt roligt har kört samma sedan Mars så är bra less på det nu.
Och har planerat in träningar med PT ca 2 dagar i veckan nu ett tag.. nu skall jag jävlar i havet bygga muskler!!!!
En flumbild på mig i latsdrag=)
[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/Trning19Okt2010014.jpg]25 oktober, 2010 at 18:31 #397267Anonym anvandareMemberÖs på nu så kommer musklerna snart!!
27 oktober, 2010 at 17:19 #397268Anonym anvandareMemberMotToppformen wrote:Ös på nu så kommer musklerna snart!!Ahhh=)
Knapplån!
Idag var det dags för träning för PT och jösses vilket tempo;) S.S i varje set så tiden på gymmet kortades ner avsevärt jämfört med hur länge det annars brukar ta.
Men det är sååå roligt att få feedback på hur amn ser ut och vilka förutsättningar man har.
Hon ger tummen upp:up:
Kommer nog ha suuperträningsvärk i axlar och triceps i övermorgon ujuj.30 oktober, 2010 at 08:42 #397269Anonym anvandareMemberI morgon är det så dags igen för träning med PT jag och syrran kommer köra ihop.. spännande.
I går såg jag och syrran att fettet på mina armar och rygg har släppt en hel del nu.. Biceps börjar synas rikitgt fint nu samt lite ”bulor” på ryggen=) Kämpar på här jag.31 oktober, 2010 at 16:15 #397270Anonym anvandareMemberUjuj idag var det så dags för veckans andra pass med PT systeryster och jag stod peppade till tusen i morse=)
Jösses vilket tempo säger jag bara.. idag var det biceps, bröst och lite ben och jag behöver nog ringa brandkåren imorgon så jag får hjälp med att ta av mig sport bh:n imorognkväll hahah.
Med detta nya tärningsschema och matschema kommer jag bli hur snygg som helst i kroppen. Tiden går så sjukt fort så det är snart man står där på scenen
Idag vart de..
Bamsen s.s med kryssdrag
Pecdec s.s med biceps i lina
Bänkpress s.s med skivstångscurl
Därimellan vart det lite rumpövning och utfallsgång
Avslutade allt med att gå på löpbandet lite.Idag fick jag hem min motionscyckel så nu skall de trampas här hemma.. hela veckan kommer jag gå upp 0430 och cyckla till 0510 sen åta frulle duscha sen åka till jobbet.. sen avsluta dagen med 45 minuter minst=)
Nu skall de sista fettet runt magen BOOOORT!!2 november, 2010 at 04:57 #397271Anonym anvandareMemberTränigsvärk the lyx säger jag bara haha …
Igår avverkades följande.upp 0430 och cyckla 30 minuter hemma.. sen jobba sen gymmet och följande!
Utfallsgång
Lårcurl
Latsdrag
hantelrodd
Ryggres
vadpressHeeelt slut med alla superset men de är kärlek=)
Idag blir det inge cyckling på morgonen var för trött så det blir 2 timmars prommis efter jobbet istället i väntan på att systeryster slutar jobbet. seda blir det gymmet=)
2 november, 2010 at 13:25 #397272Anonym anvandareMemberDet är jättebra med en motionscykel hemma! Nackdelen är att det snabbt blir tråkigt, och att man får ont i rumpan efter ett tag Kämpa på!
2 november, 2010 at 15:10 #397273Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Det är jättebra med en motionscykel hemma! Nackdelen är att det snabbt blir tråkigt, och att man får ont i rumpan efter ett tag Kämpa på!Tycker det är tråkigare på gymmet för hemma kan man surfa på nätet samtidigt eller kolla på en bra film samtidigt=Tiden går såå mkt fortare=)
Men vi alla är väl olika på den punkten=) tur är iallafall att jag har den för annars hade de blivit mkt lite motion för min del utanför gymmet då jag jobbar skift och som denna veckan börjar 0542.. har inge lust att gå ut själv i mörkret så tidigt –Nu kan man gå upp 0430 och bara hoppa upp halvsovandes på cyckeln och trampa runt 30 minuter:D
3 november, 2010 at 13:11 #397274Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Tycker det är tråkigare på gymmet för hemma kan man surfa på nätet samtidigt eller kolla på en bra film samtidigt=Tiden går såå mkt fortare=)Men vi alla är väl olika på den punkten=) tur är iallafall att jag har den för annars hade de blivit mkt lite motion för min del utanför gymmet då jag jobbar skift och som denna veckan börjar 0542.. har inge lust att gå ut själv i mörkret så tidigt –Nu kan man gå upp 0430 och bara hoppa upp halvsovandes på cyckeln och trampa runt 30 minuter:D
Mjo, kolla på film eller liknande kan man göra. Men om man surfar blir det lätt att man trampar på i pensionärstempo. Jag måste iallafall fokusera för att ”komma ihåg” att köra ordentligt. Det måste vara kul också, annars är det lätt att man hoppar över cyklandet. Jag har cyklat 1-3 gånger i veckan i snart 1 år nu, det är inte skoj alla gånger
3 november, 2010 at 17:01 #397275Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Mjo, kolla på film eller liknande kan man göra. Men om man surfar blir det lätt att man trampar på i pensionärstempo. Jag måste iallafall fokusera för att ”komma ihåg” att köra ordentligt. Det måste vara kul också, annars är det lätt att man hoppar över cyklandet. Jag har cyklat 1-3 gånger i veckan i snart 1 år nu, det är inte skoj alla gångerNja kul alla gånger är det inte men det är dåå man kan tacka tv till att man står ut;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.