- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 februari, 2010 at 20:37 #396886Anonym anvandareMember
Vilket trevligt liv jag måste ha då med massa muskulösa vältränade kvinnor runt omkring mig;)! Så långa K e lite bakis idag:drunk:? Bara att vila upp sig som jag och driva ut det med massor med mat och dryck (alkoholfri dock).
21 februari, 2010 at 08:19 #396887Anonym anvandareMemberVincent Qvarfordt wrote:Tja, vet ju att du har Fredrik på ReForm i stan. Han vet verkligen vad han pratar om.
Vikten är ju alltid svår att beräkna första gången, men räkna med minst 15 kg. Så ca 30 veckor om du vill ha en lugn diet med plats för sjukdom och andra motgångar. Själv börjar jag nu, 9 månader och några veckor kvar till tävlingJa det var han jag tänkte på Oj 9 månader ja då måste jag ju börja snart ja med=)
Biffen!
liiite bakis på morgonen var jag nu är jag mer trött eftersom jag har sovit som en skit hela helgen.I går spenderade jag närmare 2 timmar i en bastu och drack nog totalt 5 liter vatteni går:D varav 3 liten i bastun var HOT där inne ha ha ska man basta så ska man basta så halva mälaren östes nog på på de stackars stenarna.
Sen ut och rulla sig i enön(OBS) jag toppade stortån endast och tyckte de räckte ha ahaha:P men de andra rullade runt som galningar…. *brrrr*
Nu ska man snart iväg till gymmet… om man får ut bilen bort 1 meter snödrivorna som ligger bakom den;)21 februari, 2010 at 10:12 #396888Anonym anvandareMemberJag har rätt mycket att gå ner, dessutom vill jag ha gott om tid.
Småbarnsförälder och oregelbunden arbetsbelastning gör att jag inte vill stressa.21 februari, 2010 at 17:21 #396889Anonym anvandareMemberVincent Qvarfordt wrote:Jag har rätt mycket att gå ner, dessutom vill jag ha gott om tid.
Småbarnsförälder och oregelbunden arbetsbelastning gör att jag inte vill stressa.Ja precis stress är inte bra för någon människa man ska skynda långsamt=)
21 februari, 2010 at 22:23 #396890Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Ja precis stress är inte bra för någon människa man ska skynda långsamt=)Här är bilderna från igår
Det tar sig=)
[img=http://i896.photobucket.com/albums/ac169/Blobas2/fgfytr6.jpg][img=http://i896.photobucket.com/albums/ac169/Blobas2/puy.jpg]
22 februari, 2010 at 21:42 #396891Anonym anvandareMemberÅhh idag stod det BEN på schemat=)
Benspark 20 kg endast men körde rätt många reps ist och kände ingenting i vänsterknät:D Wiiihuuu..
Sedan benböj första gången i mitt liv jag körde denna övning, känner att nu har jag byggt upp kroppen så pass att jag vågar mig på denna övning.
började på 30 kilo och kommer hålla mig ett tag på denna vikt så jag får in tekniken.
Knäcka ryggen är det sista jag vill!
Sedan vart de lite stående lårcurl och idag fick jag sjuk kontakt brände fint må jag säga!
Sedan lite vadpress och huvva vansinnigt vad en vad kan bränna när man får bra kontakt
Sedan mage och jag undrar om jag kommer kunna hosta i morogn för sällan har jag fått sådan sjukt bra kontakt meg magen som jag fick idag!
Nu är jag sååå trött:O så sova å detta så blir amn utvilad.
Tänkte åka till hästen min i morogn, idag fick hon vackert vila -25 grader ute inte en chans att jag åker ut för att rida då!!
24 februari, 2010 at 14:53 #396892Anonym anvandareMemberjahapp idag å i morgon är det vilodag fast vila å vila jag åker ju ut och rider hästen. Men vila från gymmet=)
Hästen gick suuuperfint idag förövrigt vi börjar få klämm på de här med att tölta nu känner jag.
Satans roligt är det iallafall att tölta den som inte prövat de måste ju bara göra de på en turridning=))Just nu håller jag på och lagar flygande Jakob mmmmm ska bli såå gött
Ryggpasset och biceps passet i går gick super fick för första gången rikitgt bra pump i biceps rätt häftig upplevelse när man får se de för första gången:P
26 februari, 2010 at 07:38 #396893Anonym anvandareMemberÅhhh äntligen är 2 vilodagar över ha ha vilodagar är bra för kroppen men såååå tråkiga.
Längtar redan till gymmet=)I går var det träning med hästen skötaren och hästen skötte sig supperduper och matte Blobas är stolt som en tupp=)
Nu skall jag äta lite frukost sedan iväg till hästen sedan hem å äta sedan gymmet=)
26 februari, 2010 at 15:47 #396894Anonym anvandareMemberVet precis hur du känner, längtar oxå dit när jag inte är där.
Roligt med häst, är själv lite sugen men har insett att tiden faktiskt inte finns där eller så är jag inte beredd att prioritera om min tid
Ha ett härligt pass och trevlig helg.27 februari, 2010 at 21:14 #396895Anonym anvandareMemberLima wrote:Vet precis hur du känner, längtar oxå dit när jag inte är där.
Roligt med häst, är själv lite sugen men har insett att tiden faktiskt inte finns där eller så är jag inte beredd att prioritera om min tid
Ha ett härligt pass och trevlig helg.Ja nu när man är arbetslös så fixar sig de här med tiderna sig bra.Men annars så blir det långa dagar de kan jag hålla med om.
28 februari, 2010 at 13:57 #396896Anonym anvandareMemberIdag var det rygg och Biceps på schemat och idag har jag några pb:D
Rodd 21 kilo 8×2 Kändes super=)
Latsdrag 17,5 kilo 8×3(Bra kontakt)
Chins -40 kilo x2 -33 kilo x1 (Bra ork och bra teknik idag)
Hantelrodd med hantel 10 kilo 10×3( Bra kontakt)Pecdec fasten för ryggen 26 kilo x 3 skön övning
Bicepscurl med tummen upp 9 kilo x 3 bra kontakt idag fick till bra teknik.
Sittandes bucepscurl med stång(15 kilo) grym pump jag fick här haha riktigt roligt att se=)
Biceps i dragmaskin 17,5 kilo sjuk ork drog upp och ner i 300 kändes de som och jag kunde hålal på längre än vanligt (kul)
Togs lite kort så få se när jag får dom av syrran, Idag kändes det riktigt bra och kommer förmodligen ha fin träningsvärk i morgon:)
1 mars, 2010 at 23:02 #396897Anonym anvandareMemberIdag var man ner på stan och bokade tid för PT:)
Så nu skall man få hjälp med kostupplägg, träningsupplägg, fettmätning samt PT lektioner. Så nu kommer de börja hända saker på allvar med kroppen KUL=)
Jag blir så frustrerad att jag har så jäkla svårt att gå UPP i vikt, drömproblem enligt många tjejer men inte för mig.
Jag vill gå upp mkt i muskler och bli GROOOOV och de går sakta som fan men iallafall frammåt.Äter var 3.e timme och tack och lov för måltidsersättare för när amn är i stallet funkar inte lagad mat så bra. Så då att bara kunna skaka lite och dricka är super bra lösning=)
Nu känner jag att kroppen är redo för riktigt tunga övningar nu har jag byggt upp muskler, leder och senor med lätta/medium vikter så nu är jag ”uppvärmd” Nu skall jag fanimej svälla upp i muskler*kämparglöden lyser i ögonen på mig*
Andra äter en bulle och ser ut som svullo 2 dag senare.
Å andra sidan har jag lättare under deffen att gå ner i vikt så man får väl vara glad för det lilla antar jag!
Har även varit till vet i dag, tandinfektion så i morgon skall han opereras.. stackars liten!..
Men han ser rätt glad ut endå titta=)
[img=http://i896.photobucket.com/albums/ac169/Blobas2/Mobilbilden22feb10015.jpg]
2 mars, 2010 at 08:22 #396898Anonym anvandareMemberSpännande att ha någon annan som hjälper på rätt väg och berättar vad man ska och inte ska göra
Blir kul att se vad som kommer att ändras i träning/kost, kanske kan få lite tips då :emo-thumbStackars liten (vovven), tandvärk ska ju vara det värsta som finns. Härlig bild, en riktig vinterdag. Här har vi sol och blå himmel idag och snön smälter sakta men säkert mer för varje dag. SNART ÄR DET VÅR!
Ha en härlig dag2 mars, 2010 at 08:46 #396899Anonym anvandareMemberLima wrote:Spännande att ha någon annan som hjälper på rätt väg och berättar vad man ska och inte ska göra
Blir kul att se vad som kommer att ändras i träning/kost, kanske kan få lite tips då :emo-thumbStackars liten (vovven), tandvärk ska ju vara det värsta som finns. Härlig bild, en riktig vinterdag. Här har vi sol och blå himmel idag och snön smälter sakta men säkert mer för varje dag. SNART ÄR DET VÅR!
Ha en härlig dagJa det skall bli riktigt spännande och se vad han ändrar faktisk och äntligen få på papper vad man ska och inte ska äta.
Ja nu sitter man här redo att gå ut och åka med hunden usch detta blir nog dyrt=(
Återkommer senare ikväll om hur det gått med vovven=)
2 mars, 2010 at 11:10 #396900Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Nu känner jag att kroppen är redo för riktigt tunga övningar nu har jag byggt upp muskler, leder och senor med lätta/medium vikter så nu är jag ”uppvärmd” Nu skall jag fanimej svälla upp i muskler*kämparglöden lyser i ögonen på mig*Haha, det är rätta takter!! :up:
Söt hund föresten, han ser lite äldre ut? Hoppas det gick bra idag. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.