Kampen mot scenen för Blobas

Home Forums Dagböcker Kampen mot scenen för Blobas

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 468 total)
  • Author

Fy faen vilken träningsvärk jag har i magen fortfarande från Lördagens träning med PT.
    Heeelt galet ha ha

Idag stod lite ben och bröst på schemat och avverkade 3 superset totalt

Benspark- Liggande lårcurl 5 set
    Liggande benpress -pecdec 5 set
    Kryssdrag -utfallsgång 5 set
    Bänkpress 3 set

samt 10 minuter promenad på bandet det vart inge längre då jag glömde mina skor hemma:(

Sedan bar det ut till hästen och rida ett pass i paddocken så nog fick jag min beskärda del av cardio minnsann iallafall :D

Nu lite mat

Blobas wrote:
    Nu hänger jag inte alls med längre haha. tycker du inte att dte var roligt att följa din egna utveckling??;)

Jan själv kan skratta lite åt 1 år gamla bilder idag efetrsom när bilderna togs att jag DÅ tycke att amn var så stor och hade massa muskler..
    Men idag inser man j att verkligheten var något heeelt annat.
    Det känns dock roligt för i går sa min PT att jag hade utvecklats en hel del på 1 månad framförallt på ryggen..Sånt är roligt att höra..Man ser ju inte sin egna utveckling lika bra eftersom man ser sig själv varje dag=)

Nej jag kollar sällan min utveckling (om man kan kalla det).
    Men ibland kollar jag (när jag gör års kollen).
    Släkt,vänner och sponsorer har varit det som gjort att man skriver.
    Vi tävlar ju rätt mycket, så man hinner ju knappt med att träffa dem (släkt och vänner).
    nej nu skall jag inte kladda mer.
    Bra PT du värkar har:emo-thumb

FEVER wrote:
    Nej jag kollar sällan min utveckling (om man kan kalla det).
    Men ibland kollar jag (när jag gör års kollen).
    Släkt,vänner och sponsorer har varit det som gjort att man skriver.
    Vi tävlar ju rätt mycket, så man hinner ju knappt med att träffa dem (släkt och vänner).
    nej nu skall jag inte kladda mer.
    Bra PT du värkar har:emo-thumb

Ja min PT hon är bäst:D törs inte skriva ut det här kasnke räknas som reklam vem vet?!

Ja men iom att du tävlar och får bilder på dig kan du ju se om du är bättre eller sämre sedan förra bilden=)

Sen är du ju redan stor som ett hus jag som är en mygga blir glad för varje gram muskler man ökar haha

Blobas wrote:
    Ja min PT hon är bäst:D törs inte skriva ut det här kasnke räknas som reklam vem vet?!

Ja men iom att du tävlar och får bilder på dig kan du ju se om du är bättre eller sämre sedan förra bilden=)

Sen är du ju redan stor som ett hus jag som är en mygga blir glad för varje gram muskler man ökar haha

Vill inte kladda, så jag svara i min.
    ps hylla din PT, det är inget brott:up:

FEVER wrote:
    Vill inte kladda, så jag svara i min.
    ps hylla din PT, det är inget brott:up:

Bara till att kladda på ingen kan kladda för lite=)=)

JA medn då hyllar jag Carina Isaksson för hon är världens bästa PT;)

Blobas wrote:
    Bara till att kladda på ingen kan kladda för lite=)=)

JA medn då hyllar jag Carina Isaksson för hon är världens bästa PT;)

:DDå prickade jag rätt.
    Hon har det jag personligen tycker är viktigast, livserfarenhet.
    Då menar jag på alla nivåer (att både har varit med om motgångar och framgångar).

FEVER wrote:
    :DDå prickade jag rätt.
    Hon har det jag personligen tycker är viktigast, livserfarenhet.
    Då menar jag på alla nivåer (att både har varit med om motgångar och framgångar).

Jaaa, och det är ju viktigt och så är hon så glad och trevlig en liten happyspruta=)

idag var det ben som fick stryk på gymmet.
    Jag började med att steppa i 35 minuter sen vart det följande

Liggande lårcurl ss med benspark 4 set
    Hacklift 4 set
    Liggande benpress 4 set
    Gluteövning 3 set
    2 olika magövningar
    Sedan 20 minuter påsteppen som avslutning

Dgaens pass kommer nog allt kännas i övermorgon ujuj…

På lördag är det dags att träffa bästaste PT är såååå glad att jag träffat på Carina jag har gjort sånna framsteg sen hon kom in i mitt liv.;)

Nu skall jag bara slappa och njuta av den lilla tid som finna kvar av dagen!

Blodsmak i käften och med darrande små ben gick jag ifrån träningspasset med bästaste PT idag. Både jag och syrran var totalt slutkärda haha. men det är KÄRLEK=)

bästaste PT son hade boxning med oss och såg till att pulsen var uppe i 9000 sen ut och köra lite superset med Carina..
    Vila sånt tjaffs håller vi inte på med hahaha:D

Sen åkte jag ut till hästen och som vanligt gick hon galet bra min lilla ängel;). Tävling den 5 Marsoch jag är inte ett dugg nervös över den längre för går hon så här bra ska de gå vägen =)

Idag var det ben hos PT och undrar om jag kan gå imorgon??=) ha ha har satans ont i ryggen efter ryggpasset i förrgår samt att axlarna från gårdagens pass känns sååååå slutsatsen är att hela jag känns för dagen som Agda 190 år haha.
    Tog en ryggbild och nog fasiken börjar det hända saker där minsann om man gänför det den för 1 år sedan här i dagboken=)

[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/10feb11013.jpg]6 mån sedan[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/mobilen084.jpg]

du drar ihop skuldrorna för mkt, men annars så ser de bra ut

Ja nu var ju inte det men ingen att jag skulle flexa med spänna bara allmännt=)

Men det är ett problem jag har hittar inte kontskt med latsen så jag kan fälla ut dom.. Men träning ger färdighet=)

[Åhhh träningsvärk the lux i axlarna idag efter gårdagens axelpass ujuj. Och idag kördes ett riiiktigt bra bröst och magpass med en kompis.
    Har redan känningar i musklerna haha vill man ens då fundera på hur det kommer kännas imorgon bitti??

Imorogn blir det vilodag från gym ska till naprapaten lite pirrigt är det över vad han säger om armbågen:O

Blobas wrote:
    Blodsmak i käften och med darrande små ben gick jag ifrån träningspasset med bästaste PT idag. Både jag och syrran var totalt slutkärda haha. men det är KÄRLEK=)

bästaste PT son hade boxning med oss och såg till att pulsen var uppe i 9000 sen ut och köra lite superset med Carina..
    Vila sånt tjaffs håller vi inte på med hahaha:D

Sen åkte jag ut till hästen och som vanligt gick hon galet bra min lilla ängel;). Tävling den 5 Marsoch jag är inte ett dugg nervös över den längre för går hon så här bra ska de gå vägen =)

Idag var det ben hos PT och undrar om jag kan gå imorgon??=) ha ha har satans ont i ryggen efter ryggpasset i förrgår samt att axlarna från gårdagens pass känns sååååå slutsatsen är att hela jag känns för dagen som Agda 190 år haha.
    Tog en ryggbild och nog fasiken börjar det hända saker där minsann om man gänför det den för 1 år sedan här i dagboken=)

[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/10feb11013.jpg]6 mån sedan[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/mobilen084.jpg]

Bra axlar:up:

Tack. ja jag har slitit lite extra med just dom eftersom jag har haft och har lite problem med högersidan.
    Kul att det ger resultat=)
    Men är inte nöjd på långa vägar vill bli stööörre haha

Ja mina biceps går knappt att använda idag haha:D kärlek som PT brukar säga och visst är de det.
    skön känsla ett kvitto på att man faktiskt har jobbar påbra inne på gymmet.
    Jag har lagt in lite mer cardio nu från bara 20 minuter till minst 20 minuter innan passet och minst 30 min efter passet.

Idag var det ben som köttades och det gick rätt bra
    Liggande benpress
    Liggande lårcurl s,s med benspark
    Hacklift
    Utfallsgång med vikt
    Få se om man kan gå imorgon då haha=)

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.