- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 mars, 2010 at 10:47 #396916Anonym anvandareMemberVincent Qvarfordt wrote:Orken blir ofta bättre efter ett tag eftersom man äter mindre skit och väger mindre.
Man lär sig snabbt att man inte behöver massa fett och kolhydrat för gymträning. Tror inte du kommer bli besviken på dina framtida pass.Åhh ja jag hoppas att du har rätt, idag är jag ruskigt taggad, sitter här och har grymt mkt energi.
Försökte utnyttja den till lite städning här hemma men nu är det klart och lika pigg endåKan inte klockan bli 1630 så man får åka iväg och träna:D
Hoppas på att få uppleva samma tryck i biceps idag som förra biceps passet jag hade8 mars, 2010 at 19:26 #396917Anonym anvandareMemberOjoj vilket pass:)
Älskar mina biceps:D vilket tryck och idag är jag totalt slut i dom haha, 20 gånger 4 på 12,5 kilo på stång
Idag har jag dessutom haft sjukt mycket tur, glömde både mobil,träningsdagbok och vattenflaska inne på omklädningsrummet vilket jag kom på när jag väl var hemma. Ringde till gymmet och JAAA allt var kvar PHU!!!!
Så få se om jag kommer ihåg i huvudet vad jag har kört idag,
Ltsdrag med smalt grepp, 16,5 kg 10×3
Latsdrag brett grepp 16,5 kg 10×3
Stångrodd 15 kg 10×4 ( lätt vikt men vill få in tekniken först)Rygglyft 10x 3
Bicepscurlmed stång 12,5 kilo 20x 4 (Helt slut i muskeln)
Bicepscurl med hantel 8 kilo 10×3 Sista repsena fick jag hjälp av syrran och då körde jag 12 satans tryck vill jag lova att jag hade KUL=)Mage Sit up 1 min x 4 ujuj jobbigt
Bra pass men kommer nog ta några gånger nu att få in rätt teknik på de nya övningarna. Men spännande!
Nu har jag precis ätit och inväntar kvällens höjdpunkt, räkor,sallad och lite nötter:D
Tog lite bilder få se hur de vart när ajg får de av syrran=)
9 mars, 2010 at 19:10 #396918Anonym anvandareMemberSnacka om att ha kört slut på triceps idag, jösses vilken kontakt jag hade, brännde på fint där. Tur man har syrran med som kan hjälpa så man kan kötta ur det sista av krafterna=)
Axelpasset gick skit idag många nya övningar och humörsvängningarna är fina under dieten vill jag lova:|
Så hade god lust å slänga ut handlarna genom fönstert ett par gånger.
Och några gånger även syrran hahaha men envis som man är så SKAAAA det gåSedan sprang/halvsprang jag 20 minuter på löpbandet rätt skönt att få kuta av sig lite energi=)
Idag har jag jobbat och har nog faen gått närmare 2 timmar i jobbet det är fördelen med hemtjänsten att man går så otroligt mycket i jobbet. Man känner nästan hur fettet rinner av en i farten
I morogn är det ben, det är nog bra att jag bara har ben 1 dag i veckan eftersom jag går i jobbet och springer efter varje gympass nu så benen tränas ju dagligen iallafall vare sig man vill eller ej=)
Nu kokas riset och maaaaat jösses om man trode man varit hungrig innan dietstarten så tja vad säger man?? Så visste man inte var ordet hungrig var haha..Men det vet jag nu hahah:(
Inväntar bilder av syrran!!
10 mars, 2010 at 23:39 #396919Anonym anvandareMemberVilket mördarbenpass idag, både jag och syrran kände av träningsvärken innan vi ens hade hunnit åkt ifrån gymmet
Idag vart det följande
Stående lårcurl
30 kg 10 x 2
40 kg 8×1 B]PB[/B]Benspark 25 kilo 10×4 körde 20 kilo på vänster och idag kändes vänsterknä RIKTIGT bra.
Så att backa i vikter har verkligen gjort mitt onda vänsterknä gött ökar sakta sakta kilo för kilo!Benpress 45 kilo 20x 5
Död i muskeln mot slutet vill jag lova!Utfall med hantlar 6 kilo handltar 10x 3
HJÄLP vad denna övning bet;) röven åkte upp 1 dm och vart som sten och baksida av lår och insida av lår och framsi… ja..ehh typ hela benet känns som man har manglat över dom.Sittande vadpress 20 kilo skiva på 10×4
Får nog ringa brandkåren för att få hjäpl med att komma upp ur sängen i morgon för det gör redan som sagt bra ont i musklerna så där skönont,,, äkta hatkärlek ha ha.
Slutsatsen är jag är död i benen ha ha, och fasiken vad bra att vänsterknäet är bra:D
Man skall lyssna på kroppen sin har jag lärt mig och många många är alltför kåta på att lassa på tunga vikter och gör helt galet fel..Jag vet jag har varit en av dom en gång i tiden:o
Och som tack fick jag detta vänsterknä.. nu är man klokare och förstår att man kan bygga muskler utan att slänga på 40 kilohantlar och veva upp och nerHellre 8 kilo och få grym kontakt med musklerna än att lassa på 15 kilo och slänga upp och ner hantlarna och träna helt andra muskelgrupper än vad övningen är tänkt att träna.
Eller i värsta fall bygga upp ”fina” skador som man skada en för livet.Och ta väl hand om din kropp du har bara den.
Ta och skäm bort den med lite av följande:
Massage
Linement
Yantra mattan
Avkopplande bubbelbad med aromoljor i vattnet
Avslappningsövningar i lugn och ro
Njut av maten släng dig inte i maten utan tugga njut koppla av helt enkelt.
Stressa så lite som möjligt stresshormonerna är allt annat än bra för dig och din kropp i längden.
Gå ut i naturen plocka bär på sommaren frisk luft är rena ramahälsokuren för din kropp=)Se till att du får i dig tillräckligt med vitaminer och mineraler och sist men inte minst..
sov minst 8 timmar om natten iallafall några gånger i veckan.Så där nu är mina små -ta-hand-om-dig-tips slut för idag och jag ska faktiskt ta och lägga mig innan jag somnar sittandes här i soffan!
kram fårn en mörböltad Blobas med för tillfälle gelé ben 🙁
11 mars, 2010 at 00:02 #396920Anonym anvandareMemberUtfall med hanlar mördar röven..körde den senaste passet och har haft värk sen dess. Hoppas mitt bakparti oxå åker upp 1 dm nu då ha ha
Kollar alltid din dagbok..inte så många tjejer här inne
Kör hårt :up:
11 mars, 2010 at 08:28 #396921Anonym anvandareMembermyggis wrote:Utfall med hanlar mördar röven..körde den senaste passet och har haft värk sen dess. Hoppas mitt bakparti oxå åker upp 1 dm nu då ha haKollar alltid din dagbok..inte så många tjejer här inne
Kör hårt :up:
Åhh roligt att du läser=) Ja när inte så många tjejer här så vi får ta vara på oss få som finns.
Idag vill jag bara meddela att mina ben är som om de vore 99 år h a ha ujuj träningsvärk.
Men det är såå skönt trots allt eftersom man vet att musklerna fick jobba lite i går vilket är målet med gymträningen:D
I dag står Rygg, Biceps och Mage på schemat:)
11 mars, 2010 at 18:44 #396922Anonym anvandareMemberImorse ställde jag mig på vågen.. 71 kilo;) jösses har jag någe vatten kvar i kroppen måtro?? hahaha Kul iallafall att det händer något=)
Idag körde vi biceps, rygg och mage riktigt skönt pass mitt favvispass för att vara ärlig.Sedan cardio 20 minuter på löpbandet och det märkt här att man äter rätt lite för man blir lite yr till och från när pulsen kommer upp lite. Så jag håller mig till att gå inte jogga just nu faktiskt.
I morogn är det ätardag och minSEEEEMLA som jag dregglat över hela veckan skall ÄNTLIGEN ätas upp:D
nu ikväll blir det detta dock… kassler pasta och lite sallad=)
11 mars, 2010 at 18:44 #396923Anonym anvandareMemberBra jobbat. Tycker själv oxå att utfall är kanon för rumpa och baksida lår men det är en så asjobbig övning att jag alltid blir förbannad (vilket i och för sig hjälper de sista repsen). Jag som kör bil till och från träning har dessutom svårt att köra jämt efter ett benpass, folk kan nog se på min körning när det stått benpass på scemat
Hur går det med dieten? Själv ska jag käka nu Haha (skadeglad)
11 mars, 2010 at 18:48 #396924Anonym anvandareMemberhehe ja verkligen skulle ner och ligga på rygg för att köra mage kändes som brandkåren behövdes tillkalls för att detta skulel bli möjligt.Men efter lite trix och så var vi nere jag och syrran ha ha.
Jo då dieten går faktiskt bättre än väntat visst är jag hungrig men inte så man inte kan stå ut.
Just nu tuggar jag på sallad och kassler och pasta jammi12 mars, 2010 at 10:15 #396925Anonym anvandareMemberGårdagens pass var följande
Rygg, biceps och mage
Rodd 16,5 kg 10 x1
20,0 kg 10 x 3 BRA styrka och kontaktLatsdrag 16,5 kg 10×4 Bra styrka snart dags att öka lite vikter här känner jag
Hantelrodd 10 kg 10×3 Körde låga vikter här idag för att kolla av tekniken och den satt.
Biceps
Hammercurl 10 kg 10x 3 Dags att öka något kilo här med känner jag det är bara jobbigt i sista setet mot slutet.Skivstångscurl 15 kilo 10x 3 även här lite för lätt
Sammanfattningen av gårdagens pass!
Många övningar som det är dags att öka i vikter kände jag och det är ju roligt när de händer:D
Benen är fortfarande lite aj aj TUR man bor på våning 1 ha ha trappor är inte min bästa kompis för dagen
Ska ner snart å kolla när en kompis ska tatuera sig och jag ska samtidigt kolla av vad dom vill ha för att göra en tatuering jag vill ha. Ett porträtt av min hund;)
Tror han får placeras nere på vristen någestans men inte säger.Ikväll står det bröst, triceps och vader på schemat…
Jösses vader?? dom är ju rätt mära vill jag lova sedan onsdagens mördar benpass.
Aja bara bita tag i fingret och mosa på
12 mars, 2010 at 18:04 #396926Anonym anvandareMemberNu är man hemkommen från gymmet.
Idag så har jag spenderat3½ timmar inne på en tattueringsaffär med att kolla på när en superfin gadd blivit till.Halva vart klar idagGlömde min proteindrink och äpple så det vart en monsterlucka mellan lunch och frukost idag hela 6½ timme:|
Jag var sååå hungrig att jag skakade och började mummla i mössan ha ha hel knäppt.
Vart mc donalds snabba kolisar behövdes i massor och vad kan då vara bättre än dettaPigg och glad vart man nästan på en gång och huvudet kom tillbaks och jag var inte längre en fummeltjej=)
Åkte hem och bytte bara om och åkte till gymmet och idag stod
Bröst, triceps och vader på schemat och följande utövades=)Snedbänkspress 8 kg 10x 4
Kryssdrag 5 kg 10×3
Bänkpress 30 kg 10x 4
Liggande press mot pannan med hantlar 4 kg 10x 4
Stående kabelpress 7,5kg 20x 3 AJ många reps ujuj
Sittande vadpress 20 kg 20x 5 AJ satan vad det brännerDagens pass var helt oki men inte 100 kände helt klart av att jag slarvat med maten idag:(
Det blir till att duscha nu sedan lägga fram allt tills i morogn och sedan bara börna iväg till stallet=) Skall bli rikigt roligt dock önska mig lycka till nu på tävlingen=)
13 mars, 2010 at 14:50 #396927Anonym anvandareMemberHoppas tävligen blev vad du förväntade dig, håller tummen :up:
13 mars, 2010 at 16:58 #396928Anonym anvandareMemberLima wrote:Hoppas tävligen blev vad du förväntade dig, håller tummen :up:Åhh ja, just just nu är min häst BÄST
Gick upp klockan 04 gick faktiskt bättre än vad jag trodde=) hästen gick in på en gång imorse så var vi iväg=)
Väl framme så var hon så sjukt lugn, framridningen gick super hon töltade på som aldrig förr, nästan så jag inte ville sluta, Och väl inne i ishallen så töltade hon på som aldrig förr..
Jösses och vi slog PB fick båren första 5:a av en domare och totalt 4,6 inte för de säger er något kanske men det är mkt bra för att vara våran 4.e tävling ever=)Halva familjen var där så fick till lite bilder som de ska bränna ner på skiva får dom säkert på Måndag på gymmet kan lägga in någon bild då om ni vill se=)
Annars har jag en blogg [www.fitnesskickan.blogg.se] där lägger jag upp mer om vad som händer i privatlivet=)
Nu skall jag kila iväg till affären och köpa mig min semla som jag glömde i går;) jag fick så sjukt ont i magen efter hamburgaren så jag låg å hade magont hela kvällen..Magen fick väl en chock så mkt fett och skit på en gång.
Så ingen pizza ikväll men en semla och lite taccos iallafall=)
Ledigt från gymmet i dag och i morogn och det är skönt hade inte pallat med någe gym nu känner jag är helt off!
Sovit mellan 1330-16:00 och sitter och försökter vakna till liv=)
Nähä afären var det=)
15 mars, 2010 at 21:11 #396929Anonym anvandareMemberVilket bra pass idag sånna här dagar vill man alltid ha:D
Idag vart det följande pass Rygg, biceps och mage
Rygg!
Frammåylutad stångrodd 30 kg 10×4 Fick bra kontakt här idag tekniken börjar komma sakta men säkert.Några ggr till så ska den nog sitta!Latsdrag med brett grepp 15kg 10×3 Bra kontakt idag körde långsamma och kontrollerade.
Latsdrag med smalt grepp 15kg 10×3 Samma här riktigt bra kontakt kul=)
Chins -26 kilo 6×1
-19kilo 2×1
-12kilo 1×1 PBBiceps!Stångcurl 15 kilo 20x 4 jösses vad det bränner fint i biceps här:D
Hammercurl 8 kilo 10×3 Helt slut här i biceps nästan så det är hamsterögonvarning mot slutetMAGE
crunches 1 minutx 4
Benen upp och ner 25 stycken
Sedan gick jag på Löpbandet i 20 minuter i friskt tempoOch sedan stretching så sjukt skönt att dra lite i alla muskler efter ett gympass.
Summan av idag är att det var ett GRYMT bra pass bilder togs och nu jäklar börjar de hända saker konturena börjar krypa fram allt mer
[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/hgyyuh.jpg][img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/ghghjhfffff.jpg][img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/GetAttachmentfy78.jpg]
16 mars, 2010 at 10:55 #396930Anonym anvandareMemberGrattis till framgången me hästarna!! :up:
Har dålig koll på tävling med islandshästar men det lät grymt bra iaf
Du är ju superstrong som hinner med både hästar och träning på det sätt som du gör!!! Forsätt köra hårt!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.