Kampen mot scenen för Blobas

Home Forums Dagböcker Kampen mot scenen för Blobas

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 468 total)
  • Author
    norrbottenstjej wrote:
    Grattis till framgången me hästarna!! :up:

Har dålig koll på tävling med islandshästar men det lät grymt bra iaf :)

Du är ju superstrong som hinner med både hästar och träning på det sätt som du gör!!! Forsätt köra hårt!!

Åhh tack tack, Ja det är ett byssel så skall man hinna jobba där imellan nu jobbar jag visserligen bara extra men de kan bli heltid på sina hålla och då blir det långa dagar.

Knapplån!

Ställde mig nyss på vågen på 70 kilo MED kläder på så utan måste de ju vara 69 nått.. Jösses kilorna bara rasar av en=)

Du sitter ju bara och babblar med mig så tid e det ända vi har gott om, mohahaha!

biffen669 wrote:
    Du sitter ju bara och babblar med mig så tid e det ända vi har gott om, mohahaha!

Ha ha ha ha l:p

Blobas wrote:
    Ha ha ha ha l:p

Ojoj vilket axel och triceps pass jag hade idag är totalt slut och endorfinerna pumpade ut rätt fint när jag låg å stretshade:D Zzzzz vore ju inte fel just där ha ha

Man får så sjuk pump i musklerna så man får avbryta ibland för de bara går inte å köra mer tills pumpen har lagt sig.
    Det känns som muskeln är 1 cm lång och 1 meter upp.

Gick på bandet 20 minuter efter passet skönt=)

Dieten går bra har nu förmodar jag krymt magen en hel del eftersom jag denna vecka nästan får trycka i mig maten;)
    Om man jämför från första dagarna då man åt och var lika hungrig igen efter.

Just nu har jag ätit 150 g köttförs, 40 g ris och ca 150 gram sallad och är å sjukt mätt och fick kämpa på bra för att få i mig det sista.

Nästa helg kommer bli rolig men JOBBIG *ler* men kul skall de bli för då skall jag till stockholm och träffa några Bodymedlemmar=)

Nähä nu skall jag faktiskt lägga mig på Yantramattan en stund rena rama himmelriket för ryggen

Blobas wrote:
    Nästa helg kommer bli rolig men JOBBIG *ler* men kul skall de bli för då skall jag till stockholm och träffa några Bodymedlemmar=)

Du kommer få uppleva en sådan smärta som Lilla J säger att det kommer vara en barnlek föda barn med all smärta du utsätter mig för:D! Inte för att det e sant dock….Jag e en sådan snäll och öm coach:|…..

biffen669 wrote:
    Du kommer få uppleva en sådan smärta som Lilla J säger att det kommer vara en barnlek föda barn med all smärta du utsätter mig för:D! Inte för att det e sant dock….Jag e en sådan snäll och öm coach:|…..

Hahaha!
    Bara du bjuder på mat så hade tom jag pallrat mej upp! ;)
    Gäller att ha rätt motivation, då är PAIN PLEASURE! :P

Föresten, tycker redan man börjar se skillnad på bilderna! :)

Pixi wrote:
    Hahaha!
    Bara du bjuder på mat så hade tom jag pallrat mej upp!
    Gäller att ha rätt motivation, då är PAIN PLEASURE! :P

Ok, kul med lite utmaningar att komponera kulinarisk glutenfri mat;)! Synd att du ska på deff nu då:p. Jo, de jag tränar med brukar oxå i slutändan erkänna att de gillar smärtan efter ett tag, hehe…..Go girl!

Blobas: Jag saknar vissa bilder här i dagboken:whistle:

Pixi wrote:
    Föresten, tycker redan man börjar se skillnad på bilderna! :)

Åhh glad jag blir för jag ser inge skillnat tycker jag bara ser ut som en stoor bulk kossa:(

Tänkte söka in till talangjakten i år och tog lite bilder i går och de lär ju garva så de faller av stolen..tänkte hon tävla i ÅR?? hahahahaah hon ska va glad om hon kan vara i form om 4 år lär de ju tänkta:(:|

Uscha buscha det tar emot å skicka iväg bilderna
    Nästa dietschema lär ju bli 6 nötter om dagen eller nått för att få ordning på denna kropp

Aja det enda som är bra just nu med att man har bulkat är att man breddat sig lite iallafall=)

Gårdagens benpass var rikigt jobbig(läs kul):D

Vi mjukstartade med bensparken och 25 kilo idag och knäna känns galet bra.
    Detta är tacken för man kört med 15-20 kilo nu i någrs månader så nu är det dags att öka kilo för kilo igen.

Sedan stående lårcurl

40kg 12 x 4 ruskigt vad det tog idag då kul=)

Utfall med 8 kg hantlar

15 x 3 jösses så slut man var i slutet men vart stenhård i benen ialalfall=)

Benpress

45 kg 20x 5 ujuj fick vråla på bra i slutet för att orka ha ha folk på gymmet bara kolalde och skrattade åt mig men vafan man måste ju få ur sig smärtan som bränner i benen BÖÖÖÖRN baby:(

Sedan sittande vadpress
    +25 kilo
    20 x 5 Ghaaaa bränner fiiint

Sedan 20 minuter på löpbandet och efter de var det dags för att gå ner och stretscha jösses vad trött man var ha ha.

Hade jobbatpå dagen och cyklat bra mycket så benpass vart det verkligen i går=)

Idag var det PB antingen i kilo eller reps i många övningar KUL!

Rygg, biceps och mage står det på schemat idag och följande övningar utfördes!

Rodd 20 kg 10×1, 21kg 10×3 PB

Latsdrag 17 kilo 10×3

Hantelrodd 10 kilo 10×1 16 kilo 10x 3

Bicepscurl med stång 20 kilo 10x 3 PB
    Hammercurl 10 kilo 8x 3 reps bästa

20 minuter gåtid på löparbandet

Sedan mage 1 min x 4 sit up, 1 min x 4 armbåge nudda knä.

Bra pass med mycket energi jag förstår inte vart all energi kommer ifrån äter ju som en myra ha ha ha.

Idag har jag tränat från de att jag gick upp till nu känns det som fast på olika vis=)

Först började jag dagen med att börja storstäda, och då menar jag verkligen storstäda, skura alla lister, skåpluckor element alla plastblommer fick sig en dusch. Damsög gardinerna fyy så mkt damm de samlar på sig de tror man inte. I morogn kommer kylen få sig en omgång=)
    Halva hunden är bortsuget på mattorna och hunden åkte i badet han med:D
    Dammat överallt på varenda pryl i lägenheten med bakteriedödande medel så nu är det fan rent i min lägenhet ha ha ha.

Sedan åkte jag till stallet och red lite pålle och det går så sjukt bra just nu med hästen att jag hoppade av efter bara 20 minuter man ska sluta när det går som bäst sägs det=)

Sedan hem och äta sedan iväg till gymmet och kötta vader, bröst och triceps

Passet idag gick riktigt ritkigt bra, bra fokus och triceps fick sig en genomkörare i högreps 15-25 bara köra och hamsterögon varning är bara milt talat ha ha ha.

Sedan raka vägen ner till after work och blue moon bar och möta upp vivi en kompis och sedan äta lite taccos och dansa i massor.
    Sedan brumma hem med bilen och ja nu sitter jag här och njuter av de sista som är kvar av kvällen!:)

Ätarkväll ikväll så nu skall jag ta en chokladbit och njuta av de uuunderbara smakerna:pop: sedan blir det faktiskt sova för jag är så trött.

Dagens lunch

[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/jag006.jpg]Och måste bara visa enbild på min fina fondvägg jag målat alldeles själv;)
    Det är ett mönster från en tapet jag ville ha där men den var ej tvättbar. Och envis som jag är SKA jag ha det precis sådär sååå då målade jag av tapeten ist hahaha[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/jag007.jpg]Idag är det vilodag så det händer inte så mye ska gå till systeryster som har kalas för hn fyllde den 18 MARS
    blir iallafall en prommis på 1 timme där i snöstormen envis man är så SKA jag gå och lite(host) mycket snö skall inte hindra mig=)
    I morogn fyller jag år och hela 28 år blir man;) känns som det var i går man fyllde 20 Hmm haha aja bara hänga med i livet och gilla läget=)

Trodde du fyllde 38 år imorrn gumman, mohahaha?! Njut av din bulktårta hos din syrra. Du kommer få slita med din anletes svett nästa helg för den;)!

biffen669 wrote:
    Trodde du fyllde 38 år imorrn gumman, mohahaha?! Njut av din bulktårta hos din syrra. Du kommer få slita med din anletes svett nästa helg för den;)!

haha jag var faktiskt duktig jag tog med mig kesella och blåbär och åt det istället för tårta och bullar:p

Jag gick tillsyrran och FYFAN i dett avädret kalorierna bara flög av en längs vägen hahaha

Ja ha så blir man då 1 år äldre i dag känns helt oki=)

Dagen kunde ha börjat bättre, min bärbara data tog livet av sig i morse och slutade funka=(
    Så iväg och köpa ny bärbar och tja nu sitter jag här med min nyyya fina bärbara dator man är som ett barn på julafton:D

Var även till läksren då jag haft huggkänslot i hjärtområdet pluss att jag är trött och orkeslös och ont i huvudet.
    Det var en eftersläng av min bihålsinflammation jag haft och en släng lungsäcksirritation.De som krampar och gör att det känns som hjärtat skall stanna. Så vila nu ska läkaren pluss att jhag fick kortisonnässpray.

Så inge träning nu fram tills på Fredag.. känns så där men i långa loppen tjänar man ju påatt lyssna på kroppen.

Ska bara ligga hemma och slappa och tja när vädret ser ut så här så gör det faktiskt ingenting=)

Nu skll jag fippla lite mer med datorn så får ni ha de så gött alla mina trogna läsare. Jag gör någ nogot inlägg här under veckan för att uppdatera om hur jag mår=)

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.