- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 mars, 2009 at 21:42 #620095Anonym anvandareMember
Har ju egentligen en blogg, men den är ju inte enbart träningsrelaterad. Så jag fixar en dagbok här då, enbart för min träning.
Tränat seriöst sedan Januari 2008, innan dess har jag spelat allsvensk damrugby, tränat taekwondo, varit rytmisk sportgymnast och sedan i oktober 2008 så har det varit ännu mera tokseriöst.
Jag ska stå på BF scenen inom en snar framtid och det är det jag tränar för(of course).Är otroligt målfokuserad och det enda som snurrar i mitt huvud är en GRYM form och inget kommer kunna stoppa min framfart!
Har kommit en bit påväg men har ju en bra bit kvar.
So here goes
Vecka 14`s träning:
Måndag: Morgoncardio 60-120 min(beror på vilken runda jag går)
Axlar/Mage
Tisdag: Morgoncardio 60-120 min
VILA från gymet
Onsdag:Morgoncardio
Rygg
Torsdag:Morgoncardio
Bröst/Vader
Fredag:Morgoncardio
Armar
Lördag: Ben
Söndag: VILASka självklart försöka lägga upp så mycket bilder som möjligt.
Blir lite mer färg på grejen då..29 mars, 2009 at 21:42 #76102Anonym anvandareMember29 mars, 2009 at 21:47 #620096Anonym anvandareMemberHej & välkommen!
Det ska bli kul att följa. Du verkar vara en sport galen tjej :p så det blir kul att få se lite bilder sen när du slänger upp dem…
Kör hårt:up:29 mars, 2009 at 21:49 #620097Anonym anvandareMemberÖnskar dig lycka till med alla dina framtida satsningar….
ALLT gåt bara man vill….
29 mars, 2009 at 22:58 #620098Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Hej & välkommen!
Det ska bli kul att följa. Du verkar vara en sport galen tjej :p så det blir kul att få se lite bilder sen när du slänger upp dem…
Kör hårt:up:Tack å tack! Galen är bara förnamnet på mig. Det kommer ni få se! haha.
29 mars, 2009 at 23:40 #620099Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Önskar dig lycka till med alla dina framtida satsningar….ALLT gåt bara man vill….
Åh tack! Pepping uppskattas här också. :emo-thumb
29 mars, 2009 at 23:43 #620100Anonym anvandareMember..kan bjuda på några bilder från ett armpass den 20:e Mars.
Har en del ”kärleksgos” jag behöver bli av med. Men hey, jag bjuder på mig själv ändå. :p
30 mars, 2009 at 12:48 #620101Anonym anvandareMemberJag har inget tvivel på dina mål, du verkar vara en motiverad tjej och att dömma av bilderna så ser det mycket bra ut…:emo-thumb
Kommer du gå på deff som alla andra beach sugna människor här? Eller göra som jag och vänta in i sista sekund och mini deffa för att kunna lägga på så mycket massa som möjligt…:pSer även att det finns lite bläck under din hud… Najs!
30 mars, 2009 at 19:27 #620102Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Jag har inget tvivel på dina mål, du verkar vara en motiverad tjej och att dömma av bilderna så ser det mycket bra ut…:emo-thumb
Kommer du gå på deff som alla andra beach sugna människor här? Eller göra som jag och vänta in i sista sekund och mini deffa för att kunna lägga på så mycket massa som möjligt…:pSer även att det finns lite bläck under din hud… Najs!
Nej, någon deff blir det inte, kanske någon slags minideff i slutet, men det är inget jag tror kommer bli av.
Jag har bara ändrat en massa i kosten, mycket fett och protein och mindre kolhydrater och mycket konditionsträning.
Det kör jag på just nu.
Sen får vi se vad som händer. :happy:Jadå, bläck har jag gott om på kroppen och mer ska det bli. haha.
30 mars, 2009 at 19:42 #620103Anonym anvandareMemberAxelpass blev det idag.
Tänker inte hålla på och sammanfatta alla övningar jag gjort utan bara påpeka om jag gjort någon förändring. Plus att jag är kass på övningarnas namn.Det blev nytt PB i sidolyft(kör en arm i taget): 10 kg kör jag med nu! :bb:
Har just nu en liten testperiod angående repsen.
Har förut kört 8*3, men det räckte inte.
Så nu kör jag så många reps jag orkar(eller det blir runt 12 stycken), 3 gånger och sen kör jag även droppset.
Det bränner skönare i musklerna med den här metoden tycker jag.
Man måste ju prova sig fram.Imorgon är det VILA från gymet.
Men däremot blir det morgoncardio som vanligt.Later!
31 mars, 2009 at 16:40 #620104Anonym anvandareMember
”..oh make me over…”
Här sitter jag och lyssnar på lite musik.
Sjunger med händer det också att jag gör.
Jag är ju faktiskt sångerska i grund och botten, men det är lagt på hyllan för tillfället.
I just love to stand in the spotlight!Blev en timmes rask morgonpromenad i förmiddags.
Är ju kassavakt på mitt gym och ikväll mellan 18-21 så är det mitt pass.
Därför så passar jag på att vila från styrketräningen varje tisdag.
Alldeles utmärkt!Om en vecka så åker jag ner till min lilla mamma som bosatt sig i Västervik.
Världens mysigaste stad, tycker jag!
Då blir det gästträning på något gym där.Och jag som alltid vill vara ute i god tid med allt har redan börjat skriva packlista och allt sånt.
Fick förresten veta igår att namnet Evelina betyder De levandes moder på hebreiska.
Sånt där onödigt vetande.Puss på er!
1 april, 2009 at 21:43 #620105Anonym anvandareMemberIngen bra dag idag.
Massor med irriterad.Har gjort illa min rygg och den gör sjukt ont.
Vad resulterar det då?`
Jo, att jag inte kan prestera ordentligt på gymet.
Inte bra inte bra. Speciellt inte just nu.Frågan är ju om jag ska vila ett tag, eller om jag ska träna ändå men köra lite lätt bara?
Tips någon?Hämtade ut mitt paket från Gymgrossisten idag.
Det var ju lite positivt.
Nytt protein, det blev faktiskt Whey-80 med chokladsmak, helt ok.
Sen köpte jag även Tight FEM, för tjejer, (finns ju vanlig TIGHT för killar också), ska bli intressant att se hur det här fungerar.Nej, nu hem och ta en dusch.
Sen blir det sängen!På återseende! /E3 april, 2009 at 19:53 #620106Anonym anvandareMemberRyggen är bra igen.
Nu har jag däremot feber och halsont.
Envis som jag är så tog jag mig till gymet ändå och körde ett kort armpass.
Men nu får det bli vila och kurera hela helgen åtminstone.
Jag har en speciellt förkärlek till grönt te med mintsmak, MUMS!Måste ju faktiskt lyssna på kroppen i första hand.
Och den säger: VILA!Så, vila it is!
3 april, 2009 at 20:00 #620107Anonym anvandareMemberJa just det.
Hörde på TV idag att ett ordentligt intag av högkvalitativa proteiner på morgonen ökar kaloriförbränningen med 65% under dagen.Kan det stämma?
3 april, 2009 at 20:16 #620108Anonym anvandareMemberLite bilderna på vaderna, relativt nya bilder…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.