- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 april, 2009 at 13:14 #620109Anonym anvandareMember
Ser mycket bra ut… Inga dåliga vader :emo-thumb
5 april, 2009 at 13:20 #620110Anonym anvandareMemberDet finns kött här å där. Kommer bli grymt i deffat utförande :emo-thumb
6 april, 2009 at 18:47 #620111Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Ser mycket bra ut… Inga dåliga vader :emo-thumbÅh tack! Ja dom jobbas på. Man får väl tacka gudarna för högklackat ibland. haha.
Powerbelt wrote:Det finns kött här å där. Kommer bli grymt i deffat utförande :emo-thumbJa, det är ju det jag hoppas på. Ska bli spännande att se hur det ser ut efter första deffen(när den nu blir).:emo-thumb
6 april, 2009 at 18:52 #620112Anonym anvandareMember*Phhiiip*
Så låter det när jag försöker prata.
Förkylningen har satt sig rätt på stämbanden så det är talförbud som gäller.
Även öronen är täppta.Ja, det är bara att ta och vila helt enkelt.
Åker på semester till Västervik(mamma bor där) en vecka imorgon, får låta bli att träna helt och hållet.
Har ändå träningskläder med mig, om jag råkar bli alldeles för rastlös.
Eftersom mamma jobbar på dagarna, så kommer jag med stor säkerhet ta med hennes hyperaktiva hund ut på långpromenader.
Så någon soffpotatis kommer jag inte vara.På återseende!
8 april, 2009 at 19:23 #620113Anonym anvandareMemberDet blev ett alldeles lagom ryggpass idag.
Befinner mig som sagt hos min lilla mamma i Västervik, så jag testade på hennes gym, Atletklubben.
Helt ok, ganska mysigt.Nytt PB i marklyft(ja ibland kör jag det under ryggpass), 4 reps på 70 kilo.
Känns ganska bra faktiskt.Och nu är det ju påsk och vi drar ut till stugan, och där finns det inte något gym.
Så det får bli vila och växa då.
9 april, 2009 at 10:07 #620114Anonym anvandareMemberLycka till med träningen! Blir kul att följa
9 april, 2009 at 20:36 #620115Anonym anvandareMemberPixi wrote:Lycka till med träningen! Blir kul att följaÅh tack tack!
12 april, 2009 at 18:39 #620116Anonym anvandareMemberGanska skönt med vila faktiskt.
På Onsdag sätter jag igång och tränar igen.
Alldeles lagom!Då blir det ju dessutom lite diet också.
Har lyckats slacka till mig lite för mycket, så nu ska det bort.Har tyvärr lite dålig koll på vad som ska ätas och hur mycket o.s.v.
Så jag har kollat runt här på forumet efter bra tips och grejer.
Men det är som rena grekiskan för mig, vissa grejer.
Skulle nog behöva en riktigt kostexpert som skriver ett exempel på matschema till mig.Lite besviken blir jag faktiskt när jag upptäcker hur otrevliga folk kan vara på forumet, speciellt angående folk som frågar om deff och diet. Vissa är tillochmed nedlåtande.
Varför stjälpa när man istället kan hjälpa??
Tycker det är riktigt tråkigt.
För jag gillar BODY`s forum.12 april, 2009 at 22:19 #620117Anonym anvandareMemberDet är faktiskt inte så svårt att ha koll på sin kost om man verkligen kollar… Jag har kikat runt på flera sidor där man kan kalkylera kosten och hitta bra fakta. Visst är det bra med kost rådgivare men det kostar ju lite också.
Hör av dig om du vill veta lite mer, jag håller nämligen på att försöka lära mig lite..:pHade gott
13 april, 2009 at 10:57 #620118Anonym anvandareMemberNu har jag bestämt mig.
När jag kommer hem till Enköping igen så blir det lite DTD(den termogena dieten), för nu är jag trött på att se ut såhär.
Nu blir det tighta till sig som gäller.No moore flubber!
13 april, 2009 at 15:15 #620119Anonym anvandareMemberlindberg.evelina wrote:Nu har jag bestämt mig.
När jag kommer hem till Enköping igen så blir det lite DTD(den termogena dieten), för nu är jag trött på att se ut såhär.
Nu blir det tighta till sig som gäller.No moore flubber!
Kul, hoppas det går bra. Har du kört DTD förut?
13 april, 2009 at 17:32 #620120Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Kul, hoppas det går bra. Har du kört DTD förut?Nej jag har aldrig kört det förut. Har nog aldrig testat någon diet sedan jag började träna seriöst.
Så det ska bli spännande.14 april, 2009 at 22:36 #620121Anonym anvandareMemberSådär, då var jag hemma i lilla Enköping igen.
Hem ljuva hem!Gick raka vägen hem, lämnade väskan, bytte om och cyklade ner till gymet.
Men det var segt att komma igång, satt där i säkert 20 minuter innan jag kom igång.
Och det gick segt, riktigt segt.
Det blev axlar.Nog för att en vilovecka var skönt.
Men det är ju svårt att komma igång igen.
But I am on my way!Och nu har jagt bestämt mig att min första tävling blir Swedish Grand Prix 2010.
Ett bra mål tycker jag, för då har jag god tid på mig att växa lite till och även läsa på om deff och grejer.15 april, 2009 at 00:01 #620122Anonym anvandareMemberKul med ett mål att jobba för, håller tummarna! :emo-thumb
20 april, 2009 at 20:01 #620123Anonym anvandareMemberSådär. Efter nästan två veckors slarv med träningen, jag har i princip inte tränat alls, så var det dags att sätta igång igen idag.
Armar fick det bli.
Och visst gick det, man man tappar ganska mycket på två veckor. Så det är ju bara att bygga upp igen.För övrigt så känner jag mig som om jag lever i en 60-årings kropp. Allt gör ont.
Igår så var det nackens tur, den gjorde fruktansvärt ont och låste sig vid vissa tillfällen.
Känner av den idag också litegrann, så det fick bli lite medeltung träning.
Så har jag även en släng av magkatarr, och det hjälper ju inte heller mig på vägen att stå på BF scenen.
*suck*
Jag är ju så ung!Jag får skaffa klippkort hos en massör/massös och en kirporaktor. haha.
Ska man kanske finna sig en träningskompis som hjälper till och pushar nu eller?
Det skulle nog underlätta.
Eller vad tror ni?Mycket kardio kommer jag köra framöver.
Både morgonpromenad och kvällspromenader.Man vill ju slippa skämmas på stranden i sommar. Nu när så många vet att jag tränar så hårt.
Rock on!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.