- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 mars, 2009 at 20:47 #627662Anonym anvandareMember
Bra Kebbie monster! Bänkpressarna och stångcurlarna imponerar stort!
Jag gillade EAA-X så det måste du också göra, det är ju inte flytande godis direkt men det är verkligen inte äckligt på något vis.
Är det en Brutal FX jag ser skymta i ena lådan?
21 mars, 2009 at 08:12 #627663Anonym anvandareMemberInsulinus wrote:Bra Kebbie monster! Bänkpressarna och stångcurlarna imponerar stort!Jag gillade EAA-X så det måste du också göra, det är ju inte flytande godis direkt men det är verkligen inte äckligt på något vis.
Är det en Brutal FX jag ser skymta i ena lådan?
Tackar Tommy, ska ha 1rep till på 100 nästa pass tänkte jag Minst!
Det är en burk EAA FX22 mars, 2009 at 17:26 #627664Anonym anvandareMemberBlandade just min lilla pwo. Ska provas imorgon!
1dos ~innehåller
4g L-arginine
4g L-Citrulline
200mg Koffein
10g monohydrat
4g Taurine
4g Beta alanineBlev lite mycket kreatin, men det fanns över så.
22 mars, 2009 at 17:44 #627665Anonym anvandareMemberKebbie wrote:Blandade just min lilla pwo. Ska provas imorgon!1dos ~innehåller
4g L-arginine
4g L-Citrulline
200mg Koffein
10g monohydrat
4g Taurine
4g Beta alanineBlev lite mycket kreatin, men det fanns över så.
En sån där får du bju på när du har vägarna förbi
22 mars, 2009 at 21:33 #627666Anonym anvandareMemberKände du av stickningarna under huden utav 4gr Beta alanine?
24 mars, 2009 at 21:12 #627667Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:En sån där får du bju på när du har vägarna förbiDet ska jag absolut göra
Insulinus wrote:Kände du av stickningarna under huden utav 4gr Beta alanine?Jepp, 4 g känner jag av. Det är lika mycket som i en Dos Brutal FX om jag inte missminner mig.
Ang Journalen så kommer jag inte fortsätta skriva vikter och reps.
Inte varje pass iaf. Har inte så mycket motivation just nu då allt krånglar.
Just nu har jag sträck nacken (?). Blir ingen träning denna vecka iaf.Sen får jag se, vad som händer..
24 mars, 2009 at 21:17 #627668Anonym anvandareMemberKebbie wrote:Ang Journalen så kommer jag inte fortsätta skriva vikter och reps.
Inte varje pass iaf. Har inte så mycket motivation just nu då allt krånglar.
Just nu har jag sträck nacken (?). Blir ingen träning denna vecka iaf.Sen får jag se, vad som händer..
Ibland kan det vara bra för både huvudet och kroppen att köra en period på några månader bara sånt som känns bra, och inte bry sej så mycket om vikter och reps!
Låga vikter + strikta rörelser och högreps!Sen lägger du till ordentlig strechning varje dag, så är du säkert på gång igen om några månader! I bättre skick än tidigare :up:
24 mars, 2009 at 21:24 #627669Anonym anvandareMemberKör som du känner är bäst, det är det ända rätta. Precis som du stöttar mig så stöttar jag dig
26 mars, 2009 at 23:19 #627670Anonym anvandareMemberIgår blev det ben.
5set benspark
5set hacklift
5set baskidaIdag blev det endast vader.
Totalt 10set. Reps mellan 8-15.Sedan har jag bastat och strechat nacken. Den känns riktigkt bra. Inte 100% men mycket bättre än måndag!
Till veckan kommer det bli träning som vanlig. Ska köra benen på ett eget pass nu ett tag. Fokusera på knäböj och kompletera med någon annan övning.
God afton!
/Eric1 april, 2009 at 17:12 #627671Anonym anvandareMemberIgår var det ett hemskt brottningspass. Fyfan rent ut sagt.
Närmare 100minuter hård och intensivt pass. Benen är öm, magen är öm. Eller, nått som inte är ömt??Rygg och Ben idag. Gick riktigt bra.
Toppset i marken var 5rep på 160.
Sen körde jag pyramid på knäböjen.
Det var länge sedan jag böjde, men gick bra endå.
Toppset 10 lätta reps på 100, atg. Ska prova höja 5kg i toppset nu några veckor!6 april, 2009 at 17:44 #627672Anonym anvandareMemberBlev lite skrivsugen. Allt känns på topp faktiskt. Träningen, skolan, ja livet över huvudtaget. Mina nära och kära mår bra, och jag likaså.
Vikten i förgår låg på 88.6kg. Äter inget specielt, husmanskost i lagom mängd. Träningen går bra som jag skrev innan. Toppset i stående militärpress idag var 8reps på 60kg.
Nu några veckor blir det bara fotboll 2ggr veckan, så nu hinner man återhämta sig riktigt. Imorgon blir det bröst+biceps, och onsdag rygg+ben.
Ska höja vikterna i knäböjen och hoppas på 10reps på 105kg, för att sedan kunna höja 2.5-5kg till veckan därpå.Vattnet släpper iaf först på benen, dom har blivit lite hårdare sen starten, samt att lite fler ådror tittat fram på axlarna. Några små ribbor tycks titta fram på bröden med.
Ja vad mer är bra? Jag har börjat fått jobba lite mer, så jag kan skämma bort min gulliga lillpulla lite mera med. Sökte högskola i fredags med. Civilekonom, vi får se hur det blir med den saken.
Snart sommar, Fuck Kramfors. Skåne, Here i come! Ekman med!
/Eric
14 april, 2009 at 19:11 #627673Anonym anvandareMemberNu efter påsk står vågen högt igen. Har tränat 1 pass på 8dagar nu. Blir lite väl mycket jobb och fotboll, så skippar nog gymet och kör igång på måndag igen.
Nu ska vikten ned en bit till. Tänkte hårdköra dom här 2 månaderna det är kvar till Studenten och utlandet!Passet idag gick riktigt bra faktiskt. Ett toppset på 60kg i smithen, militärpress, 10reps.
14 april, 2009 at 21:03 #627674Anonym anvandareMemberHärligt att träningen flyter på!:up:
14 april, 2009 at 21:13 #627675Anonym anvandareMemberSå du ska till Skåne?
14 april, 2009 at 21:16 #627676Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Så du ska till Skåne?Du syftade på detta uttalandet förstår jag!
Quote:Nu ska vikten ned en bit till. Tänkte hårdköra dom här 2 månaderna det är kvar till Studenten och utlandet!😀
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.