- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 juli, 2012 at 17:10 #1065201Anonym anvandareMember
Tjenare Kuulan! Såg nu att mitt inlägg inte kommit med här som jag skrev för 2 dagar sedan får ta det igen hehe
Ja motivationen är kanon just nu med nya kostschema och nytt träningsschema.
Jag känner att jag är ofta hungrig och blir aldrig riktigt mätt men jag äter oftare än vanligt men lättare som sagt.
Jag hade följt detta schemat i 18 månader om det hade behövts utan problem men så blir det nog inte utan jag kommer nog öka på kaloriintaget sen när jag gått ner till ca 90 kg så det är en del kg kvar hehe men jag har redan tappat ca 2 kg på bara några dagar
Kan ju säga att det är helt sjukt så gott allting verkar som jag inte får äta nu gick precis förbi en pizzeria ojojoj luktade inpakad fettig god pizza hahahah så man märker verkligen att man får sug för ALLT helt plötsligt… nu förstår jag dom som defffar och längtar efter god mat mm och jag är bara knappt en vecka in hahahah
Jag kommer inte bry mig så mkt om vad jag tycker är jobbigt i känslan jag kommer bara göra det som krävs och det är det som är så lätt när man har kostschema och träningsschema det är bara att göra exakt så.Lycka till
MVH matte
27 juli, 2012 at 07:35 #1065980Anonym anvandareMemberKul att du försöker göra en ändring.
Kan bli tufft om du inte är ”van” att äta bodybuilding mat, förmodligen därför du blir sugen på allt efter en vecka.
Kan säga att personligen äter jag i princip cleant hela tiden. Har heller då inget direkt sug efter pizza och dylikt.Kommer förmodligen ta någon månad innan alla dina sug försvinner. Kan vara bra att ställa in sig på det mentalt, dvs innan din nya diet blir ”normen”.
27 juli, 2012 at 08:00 #1065983Anonym anvandareMemberTjenare Alm! Ja nu har det gått ca 2,5 vecka och sista dagarna har varit det jobbigaste men samtidigt så kommer JAG aldrig ge upp hehe men märker att jag känner mig apatisk ”platt” i humöret nästan lite nere men det är väl lite i början bara.
Märker ju att detta tar lite mer på en än vad jag trodde, men samtidigt gör det att man känner att man satsar på sig själv, jag menar hade det vart lätt hade det inte gett lika mkt för min personliga utveckling så jag gillar lite att utmana mig själv oxå…
Känns som att jag aldrig kommer gå tillbaka till mina gamla matvanor men kommer väl ha något fuskmål kanske 1 ggr i månaden senare men befarar att samvetet inte ens kommer tillåta det heheh
Kanske låter lite negativt detta inlägget men allt är kanonI Love Bodybuilding hehe
MVH M
27 juli, 2012 at 08:04 #1065984Anonym anvandareMember1 Fundering jag har är om jag ska köra cardio till ? jag har inte gjort det ännu förruttom någon promenad här och där och vikten är 5-5,5 kilo ner på snart 3 veckor
MVH Matte
27 juli, 2012 at 13:16 #1066004Anonym anvandareMemberlåter mycket,ta det easy med takten menar jag.å all kg är inte fett,mycket vatten också.
hur går det med vaderna å benen då?
du ska ju också bygga muskler under tiden du tar å omfördelar fett osv till mukler….lol.
inte försöka ta allt så himla fort också,det tar sin tid att bygga kvalite muskler.27 juli, 2012 at 21:21 #1066032Anonym anvandareMemberJa lite mkt på 2-3 veckor men så är det nog i början, alltså mkt vatten så det är perfekt nu har det avstannat så ja ligger på ca 94,6-94,8 kg så det blir en långsam deff nu….
Känner mig helt slut på gymmet och kommer köra detta deff programet i ca 1,5 vecka till sen ska jag höra med han jag fick schemat av om vi ska göra några ändringarKul blir det iallafall att se fysiken ändras och nästa viktuppgång ska bli riktigt bra massa
Tackar för ”inputt”
MVH Matte
8 augusti, 2012 at 12:00 #1066738Anonym anvandareMemberTjenare Folket! Yttligare ett par dagar har gått och viktnedgången håller i sig
När jag flyttade så vägde jag morgonvikt 100,2 ca och nu har jag morgonvikt IDAG på 92 kg men första gången jag vägde mig på gymet dvs dag 1 på kostschemat stog deras våg på 99,5 och idag på 93,5 så 6 kg sen schemat påbörjades men över 8 kg sen flytten…
Det jag känner nu är att jag är piggare på ett sätt men kan bli tröttare på gymmet snabbare men det är väl för Kcal –
Känner mig liten heheh och det gillar jag inte men det är ju fett och vatten som försvunnit så det är ju bara fejk endå men vill ha mera massa och det kommer det bli sen, men då iform att långsam viktuppgång med bra kalorier.
Kostschemat har jag hållit förutom att jag bytt ut dom 200g kött jag ska ha mot lite annat kött som ytterlår och lövbiff mm dvs fett snålt kött men alltid 200 g annars har jag hållt exakt schema )) det har vart tufft ska jag erkänna ibland och 1 gång stog jag på Willys med en snickers i handen och hade bestämt mig för att handla den men bara 1 gång tänkte jag, men ja klarade inte av det hahhahahha samvetet och en inre röst sa ” hur mkt vill du detta, är det värt för lite snabbt stillande av hungern” ahhaha så sjukt men jag tog några extra jordnötter som endå stog på schemat hehe
Annars känner jag att jag inte vill gå under 90 kg, väl där kommer jag nog äta samma mat men i större mängder så jag åtmindstonde får kcal balans och bygga mera äkta massa…….Lycka till alla med alla era mål
MVH Matte
16 september, 2012 at 14:06 #1068924Anonym anvandareMemberNu har det gått ca 3 månader sen jag bytte kost & träningsschema och min fysiska och mentala inställning till min egen fysik har förändrats och jag känner hur lite vikt betyder framför form så jag skickar med en bild på dagsformen där jag tappat nu ca 10 kg+ sen flytten hit…
Annars har jag inte uppdaterar så mkt och det blir nog inte allt för mkt utan lite imellanåt för att hålla koll på mig själv och mina framsteg
Lycka till och kommentera gärna possitivt som negativt.
http://www.ladda-upp.se/bilder/hkddjxzzhwowa/
MVH M
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.