kram

Home Forums Dagböcker kram

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 31 through 42 (of 42 total)
  • Author
    Anakin wrote:
    Hur vet du att det är en han??????

Tänkte på det med..

ReNeGaDe wrote:
    Det är väl ganska logiskt att chansen för att ”kram” skulle vara en kille är väldigt hög.

Japp, det är 50 procents chans.

Man kanske får intrycket av att det är en kille, men rent sannolikhetsmässigt är det väl svårt att komma ifrån det faktum att det faktiskt är 50% chans?

Grabbar, grabbar. Jag insinuerar varken att vår kram är kille, tjej eller någonting däremellan. Jag hänvisar till ett inlägg från herr Guiance i språktråden:

Andreas Guiance wrote:
    Visste ni för övrigt att ”han” är det könsneutrala pronomenet på svenska? Låt aldrig någon illvillig feminist lura er att skriva ”han/hon” eller något liknande trams;) But I digress…
    ReNeGaDe wrote:
    Alltså, herregud. Det är ingen idé.

Du kanske tror att hälften av alla våldtäkter begås av kvinnor också? (som ett exempel).

Jo du har rätt, 50% chans var det! Japp japp :emo-thumb

Vart fan fick du våldtäkt ifrån, Tönt

Har snopp

2009-01-22
    Triceps, 5 set
    Lårcurl, 2 set
    Knäböj, 1 set
    Cyklat i 30 minuter

Jennifer Eriksson Brukar köra cardio till och från träningen, tvättar mig hemma

Anakin Pinsamt och lägga upp bilder när jag beter mig som en fjolla

Hur brukar du lägga upp träningen?

Har du något tränings schema eller går du bara och rycker lite i någon maskin som du känner för?

2008-01-23
    En timme hård cardio

ReNeGaDe wrote:
    Ont: en_kram, varför kör du bara 1 set marklyft och 1 set knäböj i dina pass?

Kör mycket på känsla och orkar inte mer, håller på och få igen styrkan men den är tillbaka är det tufft och köra fler set om vikten vikten är hög.
    Nästa pass kanske är 4 dagar efter och då kan vikten hälften mot när man kör tyngre, det blir mer sjukgymnastikträning/underhållsträning. Det viktiga för mig är att jag rör mig och ibland så får musklerna ta i ordentligt.

Orsaken till få set nu är annars att konditionen är under all kritik, precis börjat våga köra lite cardio (var sjuk i tre veckor, aldrig varit sjuk så länge om jag minns rätt). Brukar ligga på runt 5-6 set per muskelgrupp set vid lättare träning, 1-2 set vid tyngre träning. Antal reps är nästan alltid över 8, kör jag lättare så blir utförandet långsammare och striktare samt kortare vila mellan setten.

2008-01-25
    Axlar, triceps och vader

2008-01-26
    Rygg

2008-01-27
    Framsida ben, vader

2008-01-29
    Bröst (hantelsväng-35)
    Baksida ben (raka mark-100)

Skönt upplägg.
    Räknar man bort alla uppvärmningsset så är det inte helt ovanligt att det blir sådär lite.

Vart tog du vägen, det är lite dåligt med uppdateringar här. Du har väl inte blivit övertränad.

Anakin wrote:
    Vart tog du vägen, det är lite dåligt med uppdateringar här. Du har väl inte blivit övertränad.

Du gillar denna journalen ganska mycket va? Du som lagt mest inlägg i hela tråden efter trådskapren själv… Skriv något vettigt eller peppa i stället för att skriva skitinlägg :emo-thumb

Viewing 12 posts - 31 through 42 (of 42 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.