- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 januari, 2011 at 19:36 #389263Anonym anvandareMember
Axlar[/b]
Stående press bakom nacke
Värmde upp med stången först, runt 50 reps.
40*12
60*5
50*8-10
Reppade ut det sista militärpress med stången, runt 50-60 reps.Sittande hantellyft åt sidan
3 set, 20-15 repsDrag mot hakan
3-4 set, 15-20 reps20 minuter på cykeln
29 januari, 2011 at 19:04 #389264Anonym anvandareMemberStarka pressar Victor
31 januari, 2011 at 21:56 #389265Anonym anvandareMemberHittat en riktigt skön distans till träningen och allt nu…
[/b]Va ute i fredags och lördags i göteborg, spåra ur lite, kom hem vid 10-11 på
förmiddagen dagarna efter. Hade detta varit för 1,5-2 årsedan, hade jag haft
en jäkla ångest och tänkt typ..”Nu måste det dröjja några månader innan jag dricker igen, träningen kommer i första hand!!”…..
Men har kommit på att nej, träning är inte allt här i livet! (Sen handlar ju inte livet bara om att bli full och spåra ur, haha…Men hoppas ni förstår min poäng?! ,)Man måste leva också, ha kul! Det är ju för fan det livet handlar om! Fånga dagen, göra
det bästa utav dagen, ta dagen som det vore den sista, skit i vad alla tycker..Gör det DU vill, träna som DU vill, ät det DU vill!
Missar du ett träningspass för att du inte kankse hinner, och är mer sugen på att dra ut med polare…GÖR DET DÅ!
Det är ju bara att klämma in passet på en annan dag! Spela roll om du tex glömt/inte hunnit/inte hade lust/orken att träna benen en vecka, det är ingen som kommer och säger till det och slår dig på fingrarna!!Och ligg inte och grubbla på kvällen ”fan , nu har jag inte fått i mig tillräckligt med protein, fan nu gjorde jag inte 4 reps på 100 i bänken som jag ville, utan en 2a bara….”…ni förstår va jag menar ? ÖVERANALYSERA inte allting! Det blir inte bättre av det! Den tiden ni är på gymmet, då är det FULL FOKUS 100 PROCENT, sen när ni inte är på gymmet…chilla lite då, lev…
Vill inte att någon ska uppfatta detta som nåt slags påhopp eller så!!
Men det är såhär jag känner, jag hoppas att alla hittar sin rätta distans, lovar att ni kommer må bättre då..tror mig31 januari, 2011 at 22:05 #389266Anonym anvandareMemberBröst/Framsida lår[/b]
Morgonvikt: 75,7 kg!
Bänkpress
60*20
100*17…eller 18, vet inte hur mycket passaren var med på den sista
100*10Sned hantelpress
40*5
35*7Dips
+25 kg*7
+30kg*4
1 set bensparkFrontböjj
40-100 kg, 4 set 15-1 repsHacklift
6 set, 12-6 repsBenspark
4-5 drop, 15-6 reps20 minuter på crosstrainern
31 januari, 2011 at 22:45 #389267Anonym anvandareMemberImponerande bänkpressar!
1 februari, 2011 at 00:06 #389268Anonym anvandareMemberKarlssooooon wrote:Hittat en riktigt skön distans till träningen och allt nu…[/b]Va ute i fredags och lördags i göteborg, spåra ur lite, kom hem vid 10-11 på
förmiddagen dagarna efter. Hade detta varit för 1,5-2 årsedan, hade jag haft
en jäkla ångest och tänkt typ..”Nu måste det dröjja några månader innan jag dricker igen, träningen kommer i första hand!!”…..
Men har kommit på att nej, träning är inte allt här i livet! (Sen handlar ju inte livet bara om att bli full och spåra ur, haha…Men hoppas ni förstår min poäng?! ,)Man måste leva också, ha kul! Det är ju för fan det livet handlar om! Fånga dagen, göra
det bästa utav dagen, ta dagen som det vore den sista, skit i vad alla tycker..Gör det DU vill, träna som DU vill, ät det DU vill!
Missar du ett träningspass för att du inte kankse hinner, och är mer sugen på att dra ut med polare…GÖR DET DÅ!
Det är ju bara att klämma in passet på en annan dag! Spela roll om du tex glömt/inte hunnit/inte hade lust/orken att träna benen en vecka, det är ingen som kommer och säger till det och slår dig på fingrarna!!Och ligg inte och grubbla på kvällen ”fan , nu har jag inte fått i mig tillräckligt med protein, fan nu gjorde jag inte 4 reps på 100 i bänken som jag ville, utan en 2a bara….”…ni förstår va jag menar ? ÖVERANALYSERA inte allting! Det blir inte bättre av det! Den tiden ni är på gymmet, då är det FULL FOKUS 100 PROCENT, sen när ni inte är på gymmet…chilla lite då, lev…
Vill inte att någon ska uppfatta detta som nåt slags påhopp eller så!!
Men det är såhär jag känner, jag hoppas att alla hittar sin rätta distans, lovar att ni kommer må bättre då..tror migfyfan va bra sagda ord!, det är ju precis så här det är, och har själv börjat fatta att träningen inte är allt, förr så hade jag ångest tex. bara när jag drack en öl , eller vänta jag kunde inte ens dricka en öl jag hällde ut den för jag fick sån ångest, tror många har detta problemet, och borde tänka om, inte bara om alcoholen utan om allt i livet, man mår så mkt bättre då
1 februari, 2011 at 00:45 #389269Anonym anvandareMemberKarlssooooon wrote:Hittat en riktigt skön distans till träningen och allt nu……..Amen bro
1 februari, 2011 at 23:03 #389270Anonym anvandareMemberPontura wrote:Imponerande bänkpressar!FilipT wrote:fyfan va bra sagda ord!, det är ju precis så här det är, och har själv börjat fatta att träningen inte är allt, förr så hade jag ångest tex. bara när jag drack en öl , eller vänta jag kunde inte ens dricka en öl jag hällde ut den för jag fick sån ångest, tror många har detta problemet, och borde tänka om, inte bara om alcoholen utan om allt i livet, man mår så mkt bättre dåNiclas Holgersson wrote:Amen broHalleluja moment grabbar! :emo-thumb
1 februari, 2011 at 23:08 #389271Anonym anvandareMemberRygg/armar[/b]
Chins
3 set, 10-6 reps
2 set med smalt grepp, alltså handlflatorna mot varandra, 6-8 reps.Stångrodd
70-110 kg, 5 set 12-6 reps
Superset
Rope pushdown
3 set, 25-15 reps
Cablecurl
3 set, 20-12 repsSen supersettade jag två övningar till 6 set, 20-10 reps
6 set mage, 30-20 reps
3 februari, 2011 at 22:11 #389272Anonym anvandareMemberAxlar[/b]
20 set, 25-10 reps
Pressar i smithen
Hantellyft sidan och framåt
Drag mot hakan + framåtlyft med stång
lite baksida20 minuter cykel
3 februari, 2011 at 22:32 #389273Anonym anvandareMemberDu kämpar på bra du Victor! :up:
Kör du cardio regelbundet för att hålla en bra form eller hur ser det ut på den fronten?
Några kommande delmål vad gäller styrka/kroppsvikt som du vill dela med dig utav?
4 februari, 2011 at 17:49 #389274Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Du kämpar på bra du Victor! :up:Kör du cardio regelbundet för att hålla en bra form eller hur ser det ut på den fronten?
Några kommande delmål vad gäller styrka/kroppsvikt som du vill dela med dig utav?
Tack ska du ha,
Kör cardio för att hålla formen, och för att hålla igång hjärtat och flåset.
Ju bättre flås, ju hårdare orkar man styrketränaSen kankse om man ska bygga maximalt med muskler, kankse man
ska skippa cardion helt?, ingen aning….,men vill hålla formen
hyfsad till sommaren iallfall, och ligga runt 75-76 kg. Kroppen verkar
trivas med den vikten.Inget direkt delmål just nu kankse, dom tankarna tar jag på gymmet,
känner jag mig stark och pigg försöker jag mig på lite personbästa!
..vilket jag nästan känner mig varje pass så!, haha
Men 20 reps på 100 i bänken är ett mål, 17…näästan 18 reps blev
det i måndags iallfall!7 februari, 2011 at 16:41 #389275Anonym anvandareMembertjenare, undrade vart du köpte sejfilen du åt under din diet? något affär med bra pris som du kanske kan rekommendera?
7 februari, 2011 at 16:50 #389276Anonym anvandareMembervanzi wrote:tjenare, undrade vart du köpte sejfilen du åt under din diet? något affär med bra pris som du kanske kan rekommendera?Jag köpte i en vanlig mataffär, såna block á 400 gram!
7 februari, 2011 at 17:23 #389277Anonym anvandareMemberokej, tack för svar! Grym Journal btw
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.