Land of the Orc

Home Forums Dagböcker Land of the Orc

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 778 total)
  • Author

Nice batman suit !

TUNG!!

Mer bilder, mer bilder :D😀

Lycka till

några nya bilder tagna av Palle på Life i majorna, stulna från hans metroblogg

Lars Östling wrote:
    några nya bilder tagna av Palle på Life i majorna, stulna från hans metroblogg

Köttigt!:P

Lars Östling wrote:
    Alla har en Batman suit, detta är min,, önskad av ett monster

Där e ju sommarkittet. Fast man ser inte skönheten i de när du ligger ner dock :(

Sjukt stora ben;)
    En äkta hulken:p

dieten har börjat, äntligen[/b]!! TheMachine[/b] har vaknat![/b]
    missade den sista bussen hem igår natt, svart.taxi ville tjäna 300, ALDRIG[/b]![/b] hånlog jag. får väl träna igen[/b] tänkte jag.
    Köpte två redbulls och två fåniga gainomax på bensinstatinen nära terminalen, gick hem till en jag känner i stan och fick ett helt litet bord uppdukad med allt jag pekade på; grönt te, kanske en liter kaffe allt som allt, grovt bröd, gröt, kyckling o rödlök, banan och knockout! fastnade framför tv istället![/b]
    idag stannar jag hemma med mina pussycats bara för det, mina två svarta flickor och farsans oranga bjässe.

Stoor . Lycka till med dieten

Köttt! Hoppas dieten går bra!

ska bli kul att följa dig lars…

Lars Östling wrote:
    missade den sista bussen hem igår natt, svart.taxi ville tjäna 300, ALDRIG[/b]![/b] hånlog jag. får väl träna igen[/b] tänkte jag.
    Köpte två redbulls och två fåniga gainomax på bensinstatinen nära terminalen, gick hem till en jag känner i stan och fick ett helt litet bord uppdukad med allt jag pekade på; grönt te, kanske en liter kaffe allt som allt, grovt bröd, gröt, kyckling o rödlök, banan och knockout! fastnade framför tv istället![/b]
    idag stannar jag hemma med mina pussycats bara för det, mina två svarta flickor och farsans oranga bjässe.

Rätt ”fyllig” ser jag:up:, blir kul att följa denna resa mot Sm, kommer att vara där jag med, fast med en påse Ahlgrens bilar i handen:pop: :D

Mvh Lars/

Ditt monster!
    Lycka till med satsningen :D

Lars Östling wrote:

hahaha! villken grej!

sista helgen innan monstret gick på diet var det skit skön väder o då var det grillning som gällde.

haha kolla in den koncentrerade minen…. mmmm hamburger aaah-h-h-h:P

Det är seriöst business det här med att käka.

Fick höra i omklädningsrummet efter benpasset att jag faktist tränade dom ganska nyligen. Tränar ben som om dom vore biceps! försöker iallafall..

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 778 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.