- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 maj, 2008 at 14:08 #692660Anonym anvandareMember
hammerstrength/ nedre
2 *
3×8/150kg
1×8/130kg
1×12/100kgdecline bench
1*
2×10/120kg
1×12/70kgincline smith
1*
3×8/120kg
2×12/70kgincline flyes/ cablecross
5×12-18/25kgincline bench/ hantlar
2×6/40kgstående/ cablecross/ superset med nedan och ovan
4×12-16/?incline machine
1×6/130kg
1×8/100kg*uppvärmning
Hade svårt att hitta känslan o rivet i bröstet, gjorde mitt allra bästa. första övningen gick bra dock, kändes som en krampnäve inuti bröstet ett litet tag, sen hoppade jag runt mellan övningar desperat.
27 maj, 2008 at 14:15 #692661Anonym anvandareMemberBrutalt bröstpass ditt freak!
28 maj, 2008 at 00:21 #692662Anonym anvandareMemberkände mig inte riktigt klar med bröst från gårdagen, så jag prövade lite idag också.
incline smith, till hakan
2*
1×6/150kg
1×7/155kg/ med lite hjälp på sista
1×12/110kg
och det kändes riktigt riktigt BRA!!sen tränade jag vader
30 maj, 2008 at 17:32 #692663Anonym anvandareMembermorgonpromenad på två timmar i solen, min första riktiga, I looove it! någonstans i mitten fick jag lite problem med foten, den hade tagit sryk! den pulserade i luften! haltade en stund och funderade på hur jag skulle ta mig hem, men sen släppte det helt plötsligt, mystiskt, dessutom har jag skonats från benhinne-imflammation än sä länge, spikarna måste ha dragits ur vodoo-dockan, tack . sen bar det iväg med en himla fart, som besatt, ville fortsätta en tid till men höll mig till planen.
112kg tung efter promenaden, tror inte det stämmer dock, tror jag är aningen tyngre.
Ha en trevlig helg i värmen allihopa
30 maj, 2008 at 18:17 #692664Anonym anvandareMemberFörvandlas inte såna som dig till sten i solen?
30 maj, 2008 at 19:27 #692665Anonym anvandareMemberjwallin wrote:Förvandlas inte såna som dig till sten i solen?känner mig lite stel faktist:)
30 maj, 2008 at 20:03 #692666Anonym anvandareMemberjwallin wrote:Förvandlas inte såna som dig till sten i solen?Han är väl näst intill en sten, hård som fan efter alla soliga promenader Så du har nog rätt
31 maj, 2008 at 22:20 #692667Anonym anvandareMemberTränade med Andreas idag, mäktigt!, mina biceps är fortfarande vilt traumatiserade!
Hantelcurls
3*
1×10/ 27kg
1×8/ 32,5kg
3×8/27kgHammercurls
2×10-12/ brände för mycket i axlarna, så jag hoppade snabbt vidarePreacher med rak stång i cablecross
1*
6×8-12/ superset:at med lätta hantelcurlsvariant på Colemans 21’s
(Har på fler skivor, kastar av. på så sett är det tungt redan från början!)
5×21en cablecross burnout!
3×10-12sen tog jag hand om latsen, kanske 20 set, medan Andreas fortsatte träna biceps/ triceps.
avslutade med 30 minuters trampande3 juni, 2008 at 13:00 #692668Anonym anvandareMemberIlla uppdaterat här Lars, ger du mig ingen läsning på jobbet blir det ingen vitargo
3 juni, 2008 at 23:51 #692669Anonym anvandareMemberPondus wrote:ger du mig ingen läsning på jobbet blir det ingen vitargoOof! lägg undan en Vitargo, för här kommer Grejer!
Rodd uppifrån
*2
3×8/120kgsittande rodd
*1
5×8/100kgmarklyft!
*4
1×5/240kg
3×5/220kg
sen några set med lättare o lättare vikt tills jag tog slut helt!Peter [http://peterrundberg.blogspot.com/ http://peterrundberg.blogspot.com/%5D peppade mig bra under marklyften och det kändes helt grymt! dessutom hjälpte han mig lyfta upp stången på ställningen några gånger, och en gång istället för att lägga upp den började han marklyfta som vinden själv! förövrigt en väldigt ödmjuk och inspirerande kille.
hade tänkt lyfta tyngre idag men övningarna före tog för hårt!!
4 juni, 2008 at 00:32 #692670Anonym anvandareMemberpå bussen hem, tafsade en påverkad kille på en tjej, och en äldre man blev vansinnig! tog tag och stötte till killen ordentligt!
strax därefter får gubben två helvetes örfilar över ansiktet, så att han även slår i med huvudet i väggen bakom!
sen gick jag emellan. killarna var med i FuckedForLife! ett gäng från stockholm, och i 26min stod jag emellan killen och gubben, gubben var helt knäpptyst, killen höll i en kniv, berättade hur han skulle sätta in den i halsen på honom och vrida om o sånt!! och där står jag klart framför.
Jag var aldrig hotfull, för då hade jag varit fucked! Jag sa att jag fattar, men gubben vet inte bättre, och därför måste jag hjälpa honom osv.
gjorde mitt allra bästa och det gick vägen, några tackade mig på bussen efteråt, framförallt den äldre mannen.den kalla friska luften när jag steg av kändes magisk, och jag är glad att jag lever, även om jag är berädd att dö.
sov gott allihopa4 juni, 2008 at 00:35 #692671Anonym anvandareMemberFyyfan, modigt gjort Lars, gubben har dig att tacka för att han får äta sin ostmacka även ikväll!!
4 juni, 2008 at 00:35 #692672Anonym anvandareMemberLars Östling wrote:på bussen hem, tafsade en påverkad kille på en tjej, och en äldre man blev vansinnig! tog tag och stötte till killen ordentligt!
strax därefter får gubben två helvetes örfilar över ansiktet, så att han även slår i med huvudet i väggen bakom!
sen gick jag emellan. killarna var med i FuckedForLife! ett gäng från stockholm, och i 26min stod jag emellan killen och gubben, gubben var helt knäpptyst, killen höll i en kniv, berättade hur han skulle sätta in den i halsen på honom och vrida om o sånt!! och där står jag klart framför.
Jag var aldrig hotfull, för då hade jag varit fucked! Jag sa att jag fattar, men gubben vet inte bättre, och därför måste jag hjälpa honom osv.
gjorde mitt allra bästa och det gick vägen, några tackade mig på bussen efteråt, framförallt den äldre mannen.den kalla friska luften när jag steg av kändes magisk, och jag är glad att jag lever, även om jag är berädd att dö.
sov gott allihopaBra gjort Modigt att gå emellan sådär, speciellet mot en kille med kniv
4 juni, 2008 at 00:59 #692673Anonym anvandareMemberOherrejävlar Lars.
men jäklit läskigt….4 juni, 2008 at 04:21 #692674Anonym anvandareMemberLars Östling wrote:på bussen hem, tafsade en påverkad kille på en tjej, och en äldre man blev vansinnig! tog tag och stötte till killen ordentligt!
sov gott allihopaThats what I call hardcore! Näe skämt åsido.. Behövs mer sånt i samhället idag!:emo-thumb ses på vårt andra hem
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.