Land of the Orc

Home Forums Dagböcker Land of the Orc

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 778 total)
  • Author

hammerstrength/ nedre
    2 *
    3×8/150kg
    1×8/130kg
    1×12/100kg

decline bench
    1*
    2×10/120kg
    1×12/70kg

incline smith
    1*
    3×8/120kg
    2×12/70kg

incline flyes/ cablecross
    5×12-18/25kg

incline bench/ hantlar
    2×6/40kg

stående/ cablecross/ superset med nedan och ovan
    4×12-16/?

incline machine
    1×6/130kg
    1×8/100kg

*uppvärmning

Hade svårt att hitta känslan o rivet i bröstet, gjorde mitt allra bästa. första övningen gick bra dock, kändes som en krampnäve inuti bröstet ett litet tag, sen hoppade jag runt mellan övningar desperat.

Brutalt bröstpass ditt freak! ;)

kände mig inte riktigt klar med bröst från gårdagen, så jag prövade lite idag också.

incline smith, till hakan
    2*
    1×6/150kg
    1×7/155kg/ med lite hjälp på sista
    1×12/110kg
    och det kändes riktigt riktigt BRA!!

sen tränade jag vader

morgonpromenad på två timmar i solen, min första riktiga, I looove it! någonstans i mitten fick jag lite problem med foten, den hade tagit sryk! den pulserade i luften! haltade en stund och funderade på hur jag skulle ta mig hem, men sen släppte det helt plötsligt, mystiskt, dessutom har jag skonats från benhinne-imflammation än sä länge, spikarna måste ha dragits ur vodoo-dockan, tack =). sen bar det iväg med en himla fart, som besatt, ville fortsätta en tid till men höll mig till planen.

112kg tung efter promenaden, tror inte det stämmer dock, tror jag är aningen tyngre.

Ha en trevlig helg i värmen allihopa

Förvandlas inte såna som dig till sten i solen? :|

jwallin wrote:
    Förvandlas inte såna som dig till sten i solen?

känner mig lite stel faktist:)

jwallin wrote:
    Förvandlas inte såna som dig till sten i solen? :|

Han är väl näst intill en sten, hård som fan efter alla soliga promenader :D Så du har nog rätt :O

Tränade med Andreas idag, mäktigt!, mina biceps är fortfarande vilt traumatiserade!

Hantelcurls
    3*
    1×10/ 27kg
    1×8/ 32,5kg
    3×8/27kg

Hammercurls
    2×10-12/ brände för mycket i axlarna, så jag hoppade snabbt vidare

Preacher med rak stång i cablecross
    1*
    6×8-12/ superset:at med lätta hantelcurls

variant på Colemans 21’s
    (Har på fler skivor, kastar av. på så sett är det tungt redan från början!)
    5×21

en cablecross burnout!
    3×10-12

sen tog jag hand om latsen, kanske 20 set, medan Andreas fortsatte träna biceps/ triceps.
    avslutade med 30 minuters trampande

Illa uppdaterat här Lars, ger du mig ingen läsning på jobbet blir det ingen vitargo ;)

Pondus wrote:
    ger du mig ingen läsning på jobbet blir det ingen vitargo

Oof! lägg undan en Vitargo, för här kommer Grejer!

Rodd uppifrån
    *2
    3×8/120kg

sittande rodd
    *1
    5×8/100kg

marklyft!
    *4
    1×5/240kg
    3×5/220kg
    sen några set med lättare o lättare vikt tills jag tog slut helt!

Peter [http://peterrundberg.blogspot.com/ http://peterrundberg.blogspot.com/%5D peppade mig bra under marklyften och det kändes helt grymt! dessutom hjälpte han mig lyfta upp stången på ställningen några gånger, och en gång istället för att lägga upp den började han marklyfta som vinden själv! förövrigt en väldigt ödmjuk och inspirerande kille.

hade tänkt lyfta tyngre idag men övningarna före tog för hårt!!

på bussen hem, tafsade en påverkad kille på en tjej, och en äldre man blev vansinnig! tog tag och stötte till killen ordentligt!
    strax därefter får gubben två helvetes örfilar över ansiktet, så att han även slår i med huvudet i väggen bakom!
    sen gick jag emellan. killarna var med i FuckedForLife! ett gäng från stockholm, och i 26min stod jag emellan killen och gubben, gubben var helt knäpptyst, killen höll i en kniv, berättade hur han skulle sätta in den i halsen på honom och vrida om o sånt!! och där står jag klart framför.
    Jag var aldrig hotfull, för då hade jag varit fucked! Jag sa att jag fattar, men gubben vet inte bättre, och därför måste jag hjälpa honom osv.
    gjorde mitt allra bästa och det gick vägen, några tackade mig på bussen efteråt, framförallt den äldre mannen.

den kalla friska luften när jag steg av kändes magisk, och jag är glad att jag lever, även om jag är berädd att dö.
    sov gott allihopa

Fyyfan, modigt gjort Lars, gubben har dig att tacka för att han får äta sin ostmacka även ikväll!!

Lars Östling wrote:
    på bussen hem, tafsade en påverkad kille på en tjej, och en äldre man blev vansinnig! tog tag och stötte till killen ordentligt!
    strax därefter får gubben två helvetes örfilar över ansiktet, så att han även slår i med huvudet i väggen bakom!
    sen gick jag emellan. killarna var med i FuckedForLife! ett gäng från stockholm, och i 26min stod jag emellan killen och gubben, gubben var helt knäpptyst, killen höll i en kniv, berättade hur han skulle sätta in den i halsen på honom och vrida om o sånt!! och där står jag klart framför.
    Jag var aldrig hotfull, för då hade jag varit fucked! Jag sa att jag fattar, men gubben vet inte bättre, och därför måste jag hjälpa honom osv.
    gjorde mitt allra bästa och det gick vägen, några tackade mig på bussen efteråt, framförallt den äldre mannen.

den kalla friska luften när jag steg av kändes magisk, och jag är glad att jag lever, även om jag är berädd att dö.
    sov gott allihopa

Bra gjort :) Modigt att gå emellan sådär, speciellet mot en kille med kniv

Oherrejävlar Lars.
    men jäklit läskigt….

Lars Östling wrote:

sov gott allihopa

Thats what I call hardcore! Näe skämt åsido.. Behövs mer sånt i samhället idag!:emo-thumb ses på vårt andra hem ;)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 778 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.