- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 november, 2008 at 23:03 #693365Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:Big Lars,kommer in och köttar ett pass på exhale på fredag hoppas du är där då
klart! får be Martin förstärka golvet bara
12 november, 2008 at 23:13 #693366Anonym anvandareMember![/b]![/b]!!!!CHEST!!!![/b]![/b]![/b]
BÄNKPRESS!
3*
1×10/120kg
1×8/140kg
2×15/100kgBRÖSTMASKIN!
2*
4×8/140kg
LUTANDE BÄNKPRESS!
1*
5×12/80kgFLYES i MASKIN
4×12/45kg
LUTANDE HANTELFLYES!
1*
4×10/30kgs hantlarCABLECROSS
4 set13 november, 2008 at 22:42 #693367Anonym anvandareMembertränade rygg med Martin och hans flickvän idag, vi försökte ta en del bilder men min slitna kamera dog lite för ofta,
och väl hemma vill den inte leva alls.
höjdpunkten var när Martin dundrade iväg med 22 rep i enarmsrodd.. 70kg!![/b]
precis innan hade jag sagt; welcome to the Land of the Orc[/b][/b]13 november, 2008 at 22:55 #693368Anonym anvandareMemberLars Östling wrote:tränade rygg med Martin och hans flickvän idag, vi försökte ta en del bilder men min slitna kamera dog lite för ofta,
och väl hemma vill den inte leva alls.
höjdpunkten var när Martin dundrade iväg med 22 rep i enarmsrodd.. 70kg!![/b]
precis innan hade jag sagt; welcome to the Land of the Orc[/b][/b]Haha grymt! Kör martin mkt på exhale eller är han på majorna? Eller kanske till och med både och?
Ska bli roligt och se dig in action på scen på lucia! Lycka till och hoppas det blir en rolig tävling! :emo-thumb
13 november, 2008 at 23:18 #693369Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Haha grymt! Kör martin mkt på exhale eller är han på majorna? Eller kanske till och med både och?Ska bli roligt och se dig in action på scen på lucia! Lycka till och hoppas det blir en rolig tävling! :emo-thumb
Martin P inte K,
K tränar lite överallt, men det har varit till största delen Exhale,
P bor inte i göteborg, han bor i närheten av malmö.see you there
14 november, 2008 at 19:26 #693370Anonym anvandareMembertränade med MartinP idag igen, riktigt häftigt att se honom träna armar, dom är hemska! själv tränade jag axlar.
nästa gång vi ses tävlar vi mot varandra, showdown buddy!14 november, 2008 at 23:42 #693371Anonym anvandareMemberLars Östling wrote:Martin P inte K,
K tränar lite överallt, men det har varit till största delen Exhale,
P bor inte i göteborg, han bor i närheten av malmö.see you there
Till och med en Persson alltså! Han passar nog in i den omgivningen rätt bra!
Ja ska förmodligen flytta ner efter jul och bosätta mig där, ska gömma mig bland hantlarna!14 november, 2008 at 23:56 #693372Anonym anvandareMemberTack För 2 grymma dagar på exhale och life Lars!:up:
var skitskoj träffa och köra ihopp med dig specielt posedownen efter ryggpasset15 november, 2008 at 00:26 #693373Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:Tack För 2 grymma dagar på exhale och life Lars!:up:
var skitskoj träffa och köra ihopp med dig specielt posedownen efter ryggpassetdet hade varit coolt o se två monster going nuts. Nåja får nöja mig med o se er go nuts on stage istället :bb:
16 november, 2008 at 00:10 #693374Anonym anvandareMembermest suttit och trampat idag, fast även tränat armar, hade sån brutal kontakt, såpass att jag tänkte att något kunde gå sönder där inne!!
måste tacka alla som dök upp på gymmet idag, som gjorde att tiden sprang, speciellt Ali, nice talking to you bro.Exhale Tors, Fre och Lör.
16 november, 2008 at 10:08 #693375Anonym anvandareMemberLars Östling wrote:mest suttit och trampat idag, fast även tränat armar, hade sån brutal kontakt, såpass att jag tänkte att något kunde gå sönder där inne!!
måste tacka alla som dök upp på gymmet idag, som gjorde att tiden sprang, speciellt Ali, nice talking to you bro.Exhale Tors, Fre och Lör.
Cool bild, och grymma armar! :emo-thumb
16 november, 2008 at 10:20 #693376Anonym anvandareMemberBlev det någon tonfisk i apelsinjuice eller inte?
16 november, 2008 at 15:45 #693377Anonym anvandareMemberSilverback wrote:Blev det någon tonfisk i apelsinjuice eller inte?om det är något jag inte äter nuförtiden så är det tonfisk,
var nog åtminstone två år sedan.. nu när jag tänker på det, så blev det en hel del inför Lucia förra året Ops:o
17 november, 2008 at 15:00 #693378Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Cool bild, och grymma armar! :emo-thumbThanx!
BILD[/b]. uppdaterade den lite, Photoshop, selectiv color, jobbade upp den röda, lasso runt det svartvita
ARMAR[/b]. pre-workout meal, steker nötkött, ägg och rödlök i smör, nötter på det.föresten, om någon vill ha hjälp med träningen eller kanske bara höra mina tankar om det,
vad jag än kan hjälpa med, you name it..
tors-lördag Exhale[/b] den här veckan som kommer, PM:a[/b] mig innan bara [/b]17 november, 2008 at 19:53 #693379Anonym anvandareMemberLars Östling wrote:Thanx!BILD[/b]. uppdaterade den lite, Photoshop, selectiv color, jobbade upp den röda, lasso runt det svartvita
ARMAR[/b]. pre-workout meal, steker nötkött, ägg och rödlök i smör, nötter på det.föresten, om någon vill ha hjälp med träningen eller kanske bara höra mina tankar om det,
vad jag än kan hjälpa med, you name it..
tors-lördag Exhale[/b] den här veckan som kommer, PM:a[/b] mig innan bara [/b]Kött! Bra Lars, mer kött! :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.