Land of the Orc

Home Forums Dagböcker Land of the Orc

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 778 total)
  • Author

matat in lite väl mycket träning idag, två pass o två promenader!! lite väl mycket, även för att vara mig..
    men jag ska sova ut första natten på länge, wonderful, och antagligen inte träna imorgon.

Lars Östling wrote:
    matat in lite väl mycket träning idag, två pass o två promenader!! lite väl mycket, även för att vara mig..
    men jag ska sova ut första natten på länge, wonderful, och antagligen inte träna imorgon.

Ser lite stor ut du :D

Kommer du till allingsås på lördag? ;)

Vila??? vad är det för något, Vi ses på gymmet imo:emo-thumb

Lars Östling wrote:

Hmm tror du blir en +100 kille i år eller vad tror du själv? verkar juh inte finnas 14 kg att ta bort på den kroppen…

grymt snyggt för övrigt!

Ekman_ wrote:
    Kommer du till allingsås på lördag?

yes, åker med BigMac

Johannez wrote:
    Hmm tror du blir en +100 kille i år eller vad tror du själv? verkar juh inte finnas 14 kg att ta bort på den kroppen…
    grymt snyggt för övrigt!

tack, tror mig kunna komma ner till 100kg, men bara jag är större och hårdare än sist så är jag nöjd oavsett

Lars Östling wrote:
    yes, åker med BigMac

Då blir det Big Mac & Co :D

Å du blir väl pommes då, +meny

:emo-thumb
    Tack Lars för bärhjälpen med sängarna

Tobbe K wrote:
    Då blir det Big Mac & Co :D

Å du blir väl pommes då, +meny

TobbeK är världens skämtare, han jobbar helger på Life, att träna då är bonus här i livet.

idag var jag på nybörjartävlingen i Alingsås, roligt, väldigt många man känner och känner till var där, roligt.
    Jag hade tagit flera kort men varje gång jag tog upp mobilen så ringde den typiskt, nästa gång Eddie! som förövrigt såg mycket större ut än 104kg! monster!

Börjar bli mer o mer taggad inför SM, hade några dagar där fötterna släpade emellanåt men nu lever elden igen!

imorgon ska jag till gymgrossisten kl.15 för att bli intervjuad av Anna Paulie, kanske blir några bilder också, roligt

Lars Östling wrote:
    TobbeK är världens skämtare, han jobbar helger på Life, att träna då är bonus här i livet.

idag var jag på nybörjartävlingen i Alingsås, roligt, väldigt många man känner och känner till var där, roligt.
    Jag hade tagit flera kort men varje gång jag tog upp mobilen så ringde den typiskt, nästa gång Eddie! som förövrigt såg mycket större ut än 104kg! monster!

Börjar bli mer o mer taggad inför SM, hade några dagar där fötterna släpade emellanåt men nu lever elden igen!

imorgon ska jag till gymgrossisten kl.15 för att bli intervjuad av Anna Paulie, kanske blir några bilder också, roligt

Våga inte hälsa på dig heller idag :what:

Härligt att du blir pepp för SM iaf, jag längtar till o få titta på ni stora jäklar på riktigt :D

Lycka till på gymgrossisten (om det är något viktigt du ska bli intervjuad för)

Florida, i början av året, semester med familjen, bästa hittils, tränade nästan varje dag, solade ibland och åt som ett vidunder

Lars: the anfry stripper, hahahaha

promenerade till gymmet idag, jävla skitregn! blev lite sur

hammerstrength/ nedre bröst
    4*
    1×6/200kg/ fick lite draghjälp/ fick hårt tryck i tinningarna!
    1×5/180kg/ fick lite draghjälp
    3×10/80kg/ bra kontakt

axelpressar/ hantlar
    2*
    1×6/50kg
    1×5/60kg
    4×10/32kg

DIPS/ brett
    3×16

maskin/ övre bröst
    1*
    2×5/150kg
    3×6-8/100kg

hantellyft framåt
    4×10/20kg

sedan två set lutande hantelpressar,tre set hemlig cablecross för övre bröst,
    avslutade med crunches, med lite kramp emellanåt. bra pass! I’m happy

Läste att du gjorde en intrejuv, hoppas att det gick bra och att det vart några softa kort….

Ha en bra kväll!:up:

showdown i butiken!

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 778 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.