- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 september, 2009 at 11:52 #494917Anonym anvandareMemberSkorpan wrote:Lars Östling;816598 wrote:.. så ni säger att jag är en lat gammal farbror??
Du minns väl vad vi pratade om i söndags? Om byggare och att använda sina muskler till annat än kroppsbyggning.. *skrattar*
Sen är du ju äldre än oss båda två! Dagen efter man fyll 30 är det legitimt att bli kallad farbror… ja jag vet… jag kommer få tillbaka snart… ha ha ha haHelena, du har inte långt kvar själv ju… kasta inte för mycket sten i glashuset bara, ha ha! När en ”dam” fyllt 30, vad får man kalla henne då? Ordet börjar nog på K…
10 september, 2009 at 12:56 #494918Anonym anvandareMemberhuvudmålet för mig är lp men jag kör på för fullt för att hinna till sm även om man inte har så mkt o säga till om i den klassen ännu får se om jag hinner i tid är ryggen som inte vill släppa helt som vanligt.
blir en spännande minus 100 klass i år mest spännande o se hur domarnas åsikter går i år..
10 september, 2009 at 12:57 #494919Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Skorpan;816604 wrote:Helena, du har inte långt kvar själv ju… kasta inte för mycket sten i glashuset bara, ha ha! När en ”dam” fyllt 30, vad får man kalla henne då? Ordet börjar nog på K…Nu ska vi inte gå och bli fula i munnen snorunge! ha ha ha
Jag kan sträcka mig till att bli kallad för tant av andra vuxna när dom pratar med sina barn… men K-ordet kan vi lämna hemma! :nono:10 september, 2009 at 21:42 #494920Anonym anvandareMemberSkorpan wrote:Richard B;816626 wrote:Nu ska vi inte gå och bli fula i munnen snorunge! ha ha ha
Jag kan sträcka mig till att bli kallad för tant av andra vuxna när dom pratar med sina barn… men K-ordet kan vi lämna hemma! :nono:Hahaha!! Okej tant-helena
11 september, 2009 at 12:18 #494921Anonym anvandareMemberNOG BABBLAT![/b]
Here comes the big Gorilla,
Chest pounding[/b]
ROAR!![/b]
part 2.[/b]SHRUGS![/b]
Axlarna bak. Sen drar jag upp dom så högt det går.Ps. man får babbla här=)
11 september, 2009 at 14:55 #494922Anonym anvandareMemberLars Östling wrote:Enter title here.[/b]AXELPRESS![/b]
2*
3×8 90kg
Dropset!
Börjar från hakan, låser aldrig ut armbågarna.
Ett rep tar ca 2 sek. Jämn gung/rytm.HANTEL LYFT ÅT SIDAN[/b]
Armbågarna lätt böjda.
Leder rörelsen med armbågen, inte underarmen,
och riktar lillfingret aningen uppåt.Siri har nästan tagit alla bra kort på mig.
Tror att det började med att jag nästan inte hade några alls när vi började träffas för 4 år sedan.
hon började typ se det som ett uppdrag=)
sen blev det muterat och snurrade iväg i ööverdrivna mängder!
Fastnar alltid något häftigt på hennes kamera!!End of part one.[/b]
djäklar sicka axlar du ligger inne med på sista bilden
man blir alltid så peppad när man ser bilder på dig,,
keep up the good work11 september, 2009 at 19:04 #494923Anonym anvandareMemberBara kör ända fram till mållinjen nu och kom ner i -100 så har jag svårt att se någon plocka tronen ifrån dig. Kör hårt sista veckorna
12 september, 2009 at 08:55 #494924Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Bara kör ända fram till mållinjen nu och kom ner i -100 så har jag svårt att se någon plocka tronen ifrån dig. Kör hårt sista veckornaskulle nog säga att det blir svårt att plocka tronen av Lars även om det blir +100
vilken vikt klass det än blir har du gjort läxan ordentligt Lars skit bra jobbat!13 september, 2009 at 03:09 #494925Anonym anvandareMemberRiktigt grymma bilder som vanligt Lars!
13 september, 2009 at 03:38 #494926Anonym anvandareMemberUnderbar motivation att kika in här innan det är dags att plåga sig i gymet:worship:
21 september, 2009 at 10:46 #494927Anonym anvandareMember-100 kg my ass. Tror du har lämnat oss flugviktare för gott.
Behöver inte säga kör hårt Lars för det vet jag att du gör.Vi ses när vi ses.
mvh Eddie.23 september, 2009 at 16:57 #494928Anonym anvandareMemberEddie The Monster wrote:-100 kg my ass. Tror du har lämnat oss flugviktare för gott.
Behöver inte säga kör hårt Lars för det vet jag att du gör.Vi ses när vi ses.
mvh Eddie.kollar din blogg varje dag. den ordar min motivation på nolltid!
tänker inte så mycket på själva tävlingen, tar en dag i taget,
men när jag väl gör det känner jag att det kommer bli riktigt kul:).
att bara stå där och slå sina poser efter all den här låånga tiden.
att göra upp om vem som är bäst i sverige.. efter proffsen dvs:Dhoppas allt går bra fram till dagen för dig och att vi har det riktigt skoj
25 september, 2009 at 00:14 #494929Anonym anvandareMemberStooort Lycka till sista biten Lars, Do your thing på SM….Du andas BB dygnet runt, härlig och Inspirerande läsning i din journal:up:
…En grej till, om du mot all förmodan vilar dig lite runt Jul lr så, skriv en bok, en sann Poet är du:up:
Kommer o hejjar på dig på SM!!!
///
Ederer25 september, 2009 at 00:31 #494930Anonym anvandareMemberGood luck bro do what u do best DOMINATE[/b]
ha det så jävla roligt du har kämpat hårt nu är det dags att ripe the fruits eller fan de e man säger.
stort lycka till du fortsätter o inspirera mig och alla andra som vet nåt om byggning :up:
25 september, 2009 at 09:43 #494931Anonym anvandareMemberTack[/b],
speciellt för poetgrejen:)
har alltid velat ge ut en bok, om inte annat bara en fanzin.
självklart svärdklingande fantasy,
men jag har även länge funderat på en barnbok,
det hade kanske varit något till jul:o
kanske även något för förlagen dessutomhär e lite fantasy.. som vanligt.
och SEE YOU THERE HOMBRE!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.