- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 oktober, 2009 at 10:46 #494947Anonym anvandareMember
Grymt mannen !! Lycka till.
3 oktober, 2009 at 12:34 #494948Anonym anvandareMembermäktigt Lars!! lycka till på söndagen kommer att följa på nätet så gott det går kan tvärr inte ta mig upp o heja även om jag har jätte lust med det.
Kul o tjöta med er i fredags.
ses bro! ha så jädra kul där nu!
5 oktober, 2009 at 13:01 #494949Anonym anvandareMemberI FUCKED UP=) SHIT HAPPENS
lyckades med tömningen. misslyckades med fyllningen totallt!
vaknade mitt i natten helt platt och slät, aldrig aldrig sett sämre ut!
blev bättre till förbedämningen och lite bättre till finalen..
men fortfarande SKIT!
här är några av dom bättre bilderna från muscle.seefter förbedömningen handlade det bara om att torka till.
grattis Arne, såg kanon ut! fy fan vilket härligt gäng att tävla mot,
alla är sjukt roliga på sitt sett:)först idag sitter jag väl inne på min riktiga massa.
vet inte om jag har lust att tömma mig så här igen, vi får se.
jag har vunnit rubbet, men även tagit emot storstryk.
1:a Lucia -100
1:a Lucia Pro
1:a SM +100
4:a Nordiska +100
8:a Lucia Pro
5:a SM -100detta var en hård läxa.. men jag ska använda den.
för allt handlar om slutkroppen, och jag har inte nått min än.
kanske dags för ett friår..stenhård träning ikväll!
5 oktober, 2009 at 13:14 #494950Anonym anvandareMemberDu vet vad som krävs, it´s only up to u! :emo-thumb
5 oktober, 2009 at 13:22 #494951Anonym anvandareMemberBra där Lars, bara att kämpa vidare och lära av sina misstag.
Tycker dock du ser sjukt bra ut på bilderna, knappast ett ”misslyckande”:emo-thumb5 oktober, 2009 at 13:48 #494952Anonym anvandareMemberVill bara poängtera att jag absolut inte heller tyckte det var ett misslyckande! men vi snackade backstage om hur lite det är som gör Lars MKT svårslagen! Next time…men bara inte det året jag ska köra
6 oktober, 2009 at 01:31 #494953Anonym anvandareMemberjo det var ett misslyckande, om man vet hur det ska se ut,
hur jag sett ut dom senaste månaderna.en mardröm.
vet inte riktigt, men jag tror det började med att jag åt för lite lör kväll,
hade inte något att binda vattnet i musklerna under natten.
när jag upptäckte det var det i stort sett för sent.
jobbade in vattnet så gott jag kunde.
så på tävlingen var jag väldigt liten.
och höll dessutom fortfarande mycket vatten.
och en minut in i förbedömningen fick jag sådant tryck, helt otroligt tryck!
för att sedan knockas totallt! ungefär som en för het glödlampa som till slut exploderar.
det blev en kamp för överlevnad.
jag kunde knappt spänna mig eller stå i line hårt arbetande som jag brukar.
till finalen blev det som sagt lite bättre men jag offrade lite storlek,
och då var jag inte så stor till att börja med:ohemma igen. ikväll tränade jag armar, blir inte bättre än så!
6 oktober, 2009 at 07:51 #494954Anonym anvandareMemberFan vad synd att du inte fick visa upp din rätta fysik jag vet hur fucking awesome den egentligen är så det är as taskigt när det inte blir som man tänkt sig särskilt med tanke på hur mycket tid och ansträngning som ligger bakom varje tävling.
Hoppas du ändå hade roligt på tävlingen.
Shit happends som du sa själva men du är och förblir en stooor inspirations källa för både mig och många många fler.
keep up the good work bro!
6 oktober, 2009 at 13:53 #494955Anonym anvandareMemberTjena big boy.
Som jag sa till dig du var överfylld inte underfylld!
JAg vet att de är svårt att ta in men så låg de till.
På invägningen var ditt djup i musklerna mycket bättre än när du laddat upp dig.
Det är i stort sett bara de som har riktigt djup i musklerna som kan se kanon ut fyllda. Du är någonstans mitt i . Så i mitt tycke grymt mycke bättre tom.
Detta pga att DU ÄR INTE LITEN! Du har enormt bra fyllighet och perfekt massa.
SÅ liten nej, misslyckades du svar nej du mötte grymma killar.
Jag hade dig på pallen men det är min åsikt.
JAg tror att hade du haft lite lättare ”tryck” alltså mindre tryck i musklerna så hade du kunnat trycka poserna bättre, du sa det ju själv till mig bakom scen.JAg hade sånt tryck så jag trodde jag skulle svimma på scen = INGET FLEX och tecken på att vara överfylld.
Väldigt enkelt. Tryck har man på gymmet fullt med vatten kroppen.
PÅ scen är det absolut bäst att känna sig lite tom och knappt få kontakt med musklerna ( du ska ha kontakt givetvis ) men inte känna att du får pump, då kan man flexa som bäst.
Ofta är det så att man är bäst i slutet av veckorna när man är som tommast, visst man ser lite ut tycker man, sen fyller man på och boom stor fyllig och tryck.
problemet då är att man tappar flex.
BAra jämnföra bilder från en tom dag och en överfylld dag.
Så tittar man mellan musklerna för att se skillnaden så fattar man vad jag menar.Men som sagt Lars bara kör vidare. Du såg kanon ut och detta var enligt mig en av de bättre former jag sett dig förutom lucia när du vann.
Så gym form är ej lika med scen form.
Det ska igentligen kännas tvärt om.
Och tro mig domarna skiter totalt om du känner dig tryckfull eller om du väger fullt. De tittar bara på du visar upp och hur man kan visa upp sig.Sakwan är ett kanon ex och Ali på sina74-75 kg ser ut som 90 kg på scen.
Så ladda om och kör på.
Du kommer gå sjukt långt, du har den där glöden som jag hade som junior.
MAn ska aldrig ge upp och träna verkar du älska så kämpa på nu.Tänk på en annan, ”gammal” och sliten eller inte de först men sista.
MAn ska göra allt fel för att kunna göra allt rätt en vacker dag.
så lär man känna sin kropp.Nya tag nu
6 oktober, 2009 at 14:47 #494956Anonym anvandareMembertack Fredrik!
Känner precis det du skriver på slutet. Nya tag har redan börjat:).6 oktober, 2009 at 14:54 #494957Anonym anvandareMemberfrån Muscle.se
6 oktober, 2009 at 16:29 #494958Anonym anvandareMemberAndreas buddy!
jag har sagt det förut. jag säger det igen. Det är du som är monstret av oss!
visa mig nu hur det ska se ut på riktigt, Lucia096 oktober, 2009 at 16:49 #494959Anonym anvandareMemberJag tycker du representerade Orcerna väl. Kommer du satsa mot +100 eller -100 nästa gång?
Kör vidare och grattis till reklamutviket i senaste Body
6 oktober, 2009 at 17:02 #494960Anonym anvandareMemberhagsdoom wrote:Jag tycker du representerade Orcerna väl. Kommer du satsa mot +100 eller -100 nästa gång?
Kör vidare och grattis till reklamutviket i senaste Bodyvet inte om jag är så sugen på att dra ner mig så igen.
men sen lever jag för utmaningar,
och om tillfället väntar vet jag inte om jag kan låta bli
6 oktober, 2009 at 21:14 #494961Anonym anvandareMemberTjena teamkompis,
Hjälpte Lasse att ta lite bilder på dig. Har fullt upp inför nordiska nu, men återkommer så fort jag fått iordning alla bilder.
Bra kämpat! Trist att det inte räckte hela vägen. Men antar att det här ger bränsle för att satsa vidare.
PM’a mig din mailadress sen så löser jag resten.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.