Land of the Orc II

Home Forums Dagböcker Land of the Orc II

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 604 total)
  • Author

Hade dig som svårslagen vinnare innan SM och trea på tävlingen (jag såg bara finalen dock)

Minns jag inte fel så ”tömde” du ca 10kg sista veckan, och gå ner i vikt är inte svårt om man slutar att äta. Problemet är att få tillbaka all vikt på något dygn och samtidigt se bra ut.

Dina ben såg smala ut (för att vara du ;) Jag tror du kunnat väga 6kg mer och varit i samma form om du skippat svältveckan. Formen tycker jag var bra.

Färgen såg något torr/matt ut på dig oxå tycker jag. Lycka till nästa gång!

Mvh

kände också så, att just benen var i minsta laget.

Din kämparglöd och fysik är inte av denna värld, EN dags prestation är inget faktum av att du vandrar runt dagligen med en helt otrolig hydda! Kämpa på, du kommer få flera pokaler när du hittat balansen!

Lars Östling wrote:
    Andreas buddy!
    jag har sagt det förut. jag säger det igen. Det är du som är monstret av oss!
    visa mig nu hur det ska se ut på riktigt, Lucia09

Säg vad du vill buddy men you are the man, tänker alltid ”hur skulle Lars ha gjort”?

Försöker för fullt att komma i form här ser ut som en padda vattnig (hoppas jag det är i alla fall och inte fläsk) med ca 8v kvar börjar det bli lite panik, men jag kämpar vidare lyckas jag inte toppa formen tänker jag ta mig fan inte kliva på scenen heller.

Andreas Terzis wrote:
    Säg vad du vill buddy men you are the man, tänker alltid ”hur skulle Lars ha gjort”?

Försöker för fullt att komma i form här ser ut som en padda vattnig (hoppas jag det är i alla fall och inte fläsk) med ca 8v kvar börjar det bli lite panik, men jag kämpar vidare lyckas jag inte toppa formen tänker jag ta mig fan inte kliva på scenen heller.

Om du inte kommer tävla så tycker jag du kommer ner till oss i Malmö istället och gå på Asiatisk buffé! Ha ha ha ha

imze wrote:
    när du hittat balansen!

tänk vilken balans jag hade innan jag träffade dig;)[/b]
    sen började helt plötsligt hoppa in bland buskar och bita grenar hej vilt i ren protest! (intern grej)[/b]

Andreas Terzis wrote:

partners in crime=)
    om du fortsätter tänka så där kommer vi snart vara lika som bär.
    dessutom hade vi ju faktist identiska jackor ett tag8)

Skorpan wrote:
    Om du inte kommer tävla så tycker jag du kommer ner till oss i Malmö istället och gå på Asiatisk buffé!

vi lär ju äta honom under bordet, som vi övat

hagsdoom wrote:
    kör vidare och grattis till reklamutviket i senaste body
    Skorpan wrote:
    Om du inte kommer tävla så tycker jag du kommer ner till oss i Malmö istället och gå på Asiatisk buffé! Ha ha ha ha

ska fortsätta dieta oavsett ända fram till mål linjen, är alltid nojig när jag ska dieta så asiat bufen får vänta tills efter lucian..
    BTW jag ska göra det jobbigare för mig själva hard work som sagt jag ska ta mig fan göra allt för att komma i form så jädra kul o tävla.

AS COOL REKLAM Lars :up: :up: :up: ser riktigt hardcore ut!

Kul att träffa dig Lars. Jag hoppas att du kan komma upp till Stockholm och köra ett pass någon gång. Nu när jag är på väg till Göteborg så har du flyttat till Danmark ;)

Lars Fairing wrote:
    Kul att träffa dig Lars. Jag hoppas att du kan komma upp till Stockholm och köra ett pass någon gång. Nu när jag är på väg till Göteborg så har du flyttat till Danmark ;)

Du är välkommen att kika förbi oss i Malmö med om du skulle ha vägarna förbi! :)

Så jävla perfekt Lars. Kul att träffa dig, här kommer bilden på en perfekt kropp. Snyggt jobbat Lars

hur länge ska dina fans få vänta på Land of the Orc III ??? can’t wait :emo-thumb

kocken wrote:
    Kul att träffa dig

samma.
    du var nog lätt den lugnaste tävlande jag träffade. såpass att jag t.o.m inte trodde du skulle tävla!
    COOLT![/b]

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 604 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.