- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 april, 2009 at 11:00 #494527Anonym anvandareMember
the lonely shepard fr kill bill sound tracken riktigt lugn o fin :emo-thumb fast de vet du säkert redan
hoho ser att den redan blivit rekommenderad. sory29 april, 2009 at 15:28 #494528Anonym anvandareMemberAndreas Terzis wrote:the lonely shepard fr kill bill sound tracken riktigt lugn o fin :emo-thumb fast de vet du säkert redan
hoho ser att den redan blivit rekommenderad. sorygreat minds think alike :emo-thumb
29 april, 2009 at 16:45 #494529Anonym anvandareMemberLars Östling;738299 wrote:ett par bilder från min promenad idag, lite troll känsla över den här skogenHej, bor du du i Björsared nånstans?
Jag o frugan har sett komma komma gåendes där när vi var på väg hem.Mvh B
29 april, 2009 at 17:22 #494530Anonym anvandareMemberBenny Fencker wrote:Hej, bor du du i Björsared nånstans?
Jag o frugan har sett komma komma gåendes där när vi var på väg hem.
Mvh Bstämmer,
just dom bilderna är från gunnilse, går lite överallt här borta,
ibland även till Angered.30 april, 2009 at 08:57 #494531Anonym anvandareMemberSedärja:)
Vi bor inte långt därifrån, har precis flyttat till Olofstorp.
Har hittat en runda som tar ca.en timme att gå.Må väl Benny m.familj
30 april, 2009 at 10:16 #494532Anonym anvandareMemberÄven jag återvänder till mina rötter ( 1 juni) Räknar med att se dig både en och två ggr Bas
30 april, 2009 at 23:46 #494533Anonym anvandareMemberBenny Fencker wrote:Vi bor inte långt därifrån, har precis flyttat till Olofstorp. Har hittat en runda som tar ca.en timme att gå.
Må väl Benny m.familjgillar framför allt dom sena promenaderna här, för det är väldigt lugnt ute,
till skillnad från wieselgren där jag bodde innan,
där bl.a. en bil körde av vägen, över gräset efter mig! lila var den dessutom!
Mjao wrote:Även jag återvänder till mina rötterdå ses
1 maj, 2009 at 00:25 #494534Anonym anvandareMemberhunnit med två ryggpass sen sist, tränade på sportlife idag, hade en kupong.
dom hade några annorlunda maskiner just för rygg, så det fick bli det igen.passade på att träffa morsan efter, har undvikit henne i några veckor nu..
hon brukar predika, berätta vad man borde göra,
sen har hon ju faktist rätt för det mesta!
men man är ju väl medveten vad man gjort fel själv..
brukar kalla henne Domedagsmaskinen!
om du läser detta morsan så är det bara skojprat,
brukar även kalla dig pittbull, men då skryter jag faktist [/b]1 maj, 2009 at 18:30 #494535Anonym anvandareMembertränat biceps också, glömde skriva det sist,
tappade dessutom mina favorit brillor, camo färgade med flames på sidorna,
bara småpojkar skulle känna sig häftig i sån..
och jag då , så töntiga var dom, fan!Oof! va tråkigt det är att städa! precis klippt gräsmattan också,
vill ha a~ll sån skit gjort,
för imorgon tänkte jag promenera till nån sjö o lägga mig.föresten, tack för musiken, detta är en interaktiv dagbok,
så är det något e det bara att gå lös på mig.till pojken som går runt med mina brillor nu,
glöm inte att äta a~ll broccoli på tallriken, så blir du stor o stark, over and out!
(jag hade lyssnat på He-Man)1 maj, 2009 at 19:31 #494536Anonym anvandareMemberTjejen hittade ett par dior brillor på vagnen idag bro pris 2000kr :emo-thumb du skulle se ut som en pretty boy i dem wana buy eeeh?? :yikes:
4 maj, 2009 at 15:18 #494537Anonym anvandareMembertränat rygg 3ggr förra veckan!![/b] jobbade benen igår.
fortfarande inte 100%, men nästan.. känns inte i benpressen,
så jag fortsätter pressa tills allt stämmer fullt.12 set benpress, upp till 350, gjorde 12st på sista,
bra genomgång.
kanske 8 set lårcurls, 12 set vader.ett par bilder från helgen
älskar bilder där jag ser ut som en torped[/b]4 maj, 2009 at 15:27 #494538Anonym anvandareMemberAndreas Terzis wrote:Tjejen hittade ett par dior brillor på vagnen idag bro pris 2000krför det priset kan du behålla dom!
har föresten VATOS LOCOS brillor, dom får duga tills jag lagat mina genom tiderna häftigaste, glow in the dark shit!!4 maj, 2009 at 16:07 #494539Anonym anvandareMemberditt monster! de axlarna o armarna skulle jag nästan döda för att ha
ang. brillorna tror jag att han menade vad de kostar att köpa i butik, eller?
kötta på!
4 maj, 2009 at 17:19 #494540Anonym anvandareMemberPeter_Eriksson wrote:ang. brillorna tror jag att han menade vad de kostar att köpa i butik, eller?Ja, han känner mig, knappt att jag hade köpt dom för 20kr, brukar kalla mig själv för El Cheapo![/b]
4 maj, 2009 at 21:27 #494541Anonym anvandareMemberfifan! bästa tråden på hela forumet, blir så jävla sugen på att träna varenda gång du uppdaterar. Kör hårt !
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.