Lång titel så att alla tänker; ”Oj en lång titel, intressant.”

Home Forums Dagböcker Lång titel så att alla tänker; ”Oj en lång titel, intressant.”

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • Author
    Freppazz wrote:
    Du krigar på bra! Grattis till ett fint PB :up:

:D

Ok dagens pass då, kom dit rätt små-off, var inte alls laddad, ändrade sig lite när jag väl körde igång men höll mig på lätta vikter och många reps.
    Hade inte med mig papper och penna så försöker skriva ner passet som jag minns de.

Kg/rep/set

Hantelpress;
    20X15
    22,5X10X2
    25X8X2

Hantelflyes;
    15X10X2

Lutande hantelpress;
    17,5X10X3

sen sprang jag och lekte lite med bänkpressen, alla klämmor var upptagna så körde stångenX50.

Ben kännde jag inte alls för:O så blev tricep eftersom jag redan var lite varm där, får bli hela ben på måndags passet.

Cc pushdown;
    50X10X1
    60X10X1
    70(kroppsvikt)X6X1 PB[/b]
    60X10X1

Somsagt, kort pass, inget märkvärdigt, kul med pb i slutet dock, funderar på att dra och köra nått annat lite senare ikväll, får se.
    Nu har iaf ett halvt kg kyckling tinat klart där uppe, ha det bra på denna freda kväll:)

Ser bra ut! vi är ganska jämnstarka i hantelpressen :P vad tränar du på i bänkpressen?

vogeler wrote:
    Ser bra ut! vi är ganska jämnstarka i hantelpressen :P vad tränar du på i bänkpressen?

Tack tack, jag kör inte mkt bänk, men 70 ligger jag nog runt, har ökat i hantelpressen sen dess som sagt, så skall testa nästa bröst pass och se vart jag ligger.
    Kul att du tittade in:D

Edit, lite segt med redovisning av pass, blir ändring på det idag eller imon, skall på rygg pass ikväll, morsan är medlem på nått super-duper rikemans gym så jag snor hennes kort och drar dit lite då och då på kvällarna för det har öppet skit sent till skillnad från ”mitt” gym.
    Sen är det ju bara överklass folk som vill lätta samvetet genom att ha ett gymkort i plånkan som är medlemmar där, så det är till 90% alltid tomt, feting skönt att va ensam.

Konstig mag dag, hungrig som fan trots redigt med mat fram till runt 4 då jag blev proppmätt och mått lite små konstigt sen dess.:what:

Igentligen skulle det vara framsida vader idag, men körde det i förgår för jag hade så tråkigt in på kvällen, så fortfarande träningsvärk.
    Så blev axlar idag, tillbaka på schemat imon.

Kg/rep
    Lyft åt sidan;
    10X10
    10X15
    10X15
    12X8
    12X12

Drag åt sidan i cc..(?);
    2px10 Underarmen började göra ont så gick vidare.

Axelpress i Smith, smithen på gymmet är lite uråldrig, brukar kunna slänga på 2 15or i normala fall på friskis när jag körde där, men på denna stången väger mkt mer;
    10X10
    10X10
    10X10
    15X7
    15X7
    15X7

Sittande sidolyft med hantlar;
    7X10
    7X10
    10X10
    9X15

Hej död.

Vikten igår morse när jag steg upp runt 12 låg på 69.8, idag när jag klev upp kl kvart i 6 låg den på 71,2.

ser jätte bra ut här :)

Men axelpress i smith vikten förstår jag inte :P är det totala vikten ? elr vikten per sida ?

du har en bra grund med vikten att bygga, kör stenhårt med rätt mat å träning så blir det en riktig köttman av dig ! ;)

otursmannen wrote:
    ser jätte bra ut här :)

Men axelpress i smith vikten förstår jag inte :P är det totala vikten ? elr vikten per sida ?

du har en bra grund med vikten att bygga, kör stenhårt med rätt mat å träning så blir det en riktig köttman av dig ! ;)

Vikten är total, känndes redigt konstigt att sitta och anstränga sig på 15 kg då jag brukar ha en 15 kloss på varje sida på friskis, men som sagt, stången väger mkt mer på detta gymmet.

Kul att du titta in:)

jaha okey :Ddet är absolut inte fy skam ! =) kollar in så ofta jag kan mannen :)

Armar idag, om jag orken finner slänger jag in framsida lår för att kompensera gårdagen.

Nice, men dina mat uträkningar i början av dagboken, de skulle man nästan tatt efter fast det måste tatt sig sin tid?:)

Ser bra ut pumpa mannen !:)

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.